Igazatok volt,a kuplung mikrokapcsoloja volt a tettes,mivel elállítódott a kuplungkarom(nem tudom hogyan )!Persze mire erre rájöttünk,addigra az egész idomot szétszedtük,de legalább most már röffen a gép !
Hali!
Az én volt TL-em is eladó!
Merem ajánlani! Még nem volt törve megkímélt és rengeteg extra van hozzá! TL 1000 R
Polír váz, felnik, K&N légszűró, bódis dobok, airbrush festés, torésmentes!, egyedi, undertail, Tfi electronika, meg még sok minden!
Üdv!
Én a helyedben elfelejteném ezt a gépet...
Először is irreálisan magas az ára, a használtautón ez a legdrágább TLR. Én egymilliónál nem adnék többet egy TLR-ért, max az enyémért, de szerencsére az már az enyém. Egyháromért már K4-es gixxert is lehet kapni, és a kettő között azért valljuk be van némi különbség.
De ha már ennél a konkrét motornál járunk: Egy nyolcéves motorban 20000km? Vicc! Én csak az idén mentem már majdnem annyit, és még messze van a szezon vége... Persze nemsokára veszek 30ezerért egy kmórát, és egyből 12000 lesz a motoromban.
Következő kamu duma: pályán sose volt... ha-ha-ha! Számít, hogy volt-e pályán, mikor közúton is cafatokra lehet zúzni? (Ja, és csak idomsérült... Biztos eldőlt vele az udvarban...)Én is voltam már pályán (csak egyszer), de ott fele annyira se lehet szétküldeni egy motort, mint közúton.
Másik: sosem egykerekeztek vele. Akkor ugyan mé kell szimmeringet cserélni a telóban? Én hülyére egykerekezem magam, mégse kellett még soha szimmeringet cserélnem. Csak egy kicsit oda kell figyelni a motorra, és nem lesz semmi baja...
Szóval szerintem érdemesebb nézelődni még egy kicsit, és nem kell bedőlni a kamugépeknek. Inkább vennék olyantól motort, aki bevallja, hogy taknyolt vele, hajtotta is, viszont oda van rá figyelve, és rendbe van rakva...
Persze ez teljes mértékben az én személyes véleményem, ha most motort vennék én így csinálnám.
Sok sikert!
Köszi hogy feltetted:)
most infót meg pézt gyüjtök ezerrel, és ha megvan a beugró akkor magamévá teszek egyet:)
Te merre lax?
esetleg ha arra járok akkor megnézném, ha nem gond
Megértem,h sokallod. De ennek ellenére nincs baja. Itt egy pár kép,h milyen szészedve.A szerelők a suzukiban azt mondták,hogy nagyon egyben van.
De ha a sárga tetszik akkor.... Ha esetleg nem jön össze gondold meg.
Nekem a VTR-ben 50ezer van,úgy hogy az elmúlt 3 évben évi 1500 km-t mentem előtte meg évi 9 és11ezret!
5 éve van meg!
99-es
Tehát a negyvenezer az nem sok!
Nem fogod megbánni sztem,ha TL-t veszel. Én ennél keveslem azt a km-t nagyon. Én nem motorozok olyan sokat,de 99és 40 ezer van benne.
Ha esetleg kék-fehér érdekelne,az enyém is eladó. (nem azért mert nem szeretem,hanem jövőre pályára akarok egy 600ast). 3 pályanapon voltam vele, a blokkja tavaly volt szétszedve és átnézve suzuki márkaszervízben, minden jó benne.
1 hibája van,a jobb oldala karcos,de csak festeni kell.
Még új vagyok, de lenne kérdésem.
Venni szeretnék egy tl r-t, nézelődtem, és van egy ami megtetszett, esetleg ismeri-e valaki a motort, tudtok-e infót róla?:)
itt láthatjátok:http://www.hasznaltauto.hu/2097211_suzuki_
tl1000r_2000
a tulaj azt mondja hogy idom sérült volt, Ő festette újra, 21 ezer van az órájában, shark dobokkal.
A srác azt mondta hogy nem hajtotta, és hogy az a hátsó gumi van rajta amivel vette, 9 ezret ment vele és még mindig jó állapotban van?!?!?! ez nekem gyanús egy kicsit.
Elsőre tényleg szépen néz ki
Előre is köszi a válaszokat
ui: remélem hogy nemsoká nekem is lesz egy nagyon rá vagyok kattanva az asszony szerint rögeszmés vagyok:)
Hy! Akkor igazából az R-eseknél semmi különös?Mert a fórumon az S-esről több negatívumot is olvastam, de ezeket a gyár visszahívással kijavította.Zsolti03 el tudnád küldeni a mail címedet, mert lenne még 1-2 kérdésem, ha nem zavarlak.Az enyém:hszabi@citromail.hu Előre is köszi.Este fél 11 után tudok majd írni!
Imrufo&gambesz!
Igazatok volt,a kuplung mikrokapcsoloja volt a tettes,mivel elállítódott a kuplungkarom(nem tudom hogyan )!Persze mire erre rájöttünk,addigra az egész idomot szétszedtük,de legalább most már röffen a gép !
Köszi srácok!