Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sosem bénázok!
dede
de mivel én is bénáskodtam már, tudom, hogy bárkivel előfordulhat...
Neeem! Andris? Neeeemlehet.
a fekete gixxeres haverom volt az, aki kimegy keréken a világból de bénázni mindenki tud...
Gyááá, még jó, h nem esett el. Egy egykezes lekapcsolás azért elég meredek lenne! Ez egy jó srác lehet... Ki mondta neki, h motorozzon? Szerintem beszéld le!
Neszóóóójjjá beeeee!
Csak a legalapvetőbb dolgokat említettem idáig...
Mellesleg van egy haverom, aki téli pihenő után nem tudta beindítani a motorját. akksi csere, indítórelé csere, önindító csere... aztán rájött, hogy lehet be kéne húzni a kupplungot indítás közben...
Ugyanez az arc egy motorozás alkalmával lazulásként elengedte a kormányt, amikor visszanyúlt, lekapcsolta a piros kapcsolót... Motor megállt, aztán 20 perc kínszenvedés után trélert akart hívni... Én meg visszanyomtam neki a kapcsolót, oszt mentünk tovább...
Úgyhogy ilyenek is vannak.
Persze a biztosítékokat sem árt végignézni...
Ja és mivel a mikro kapcsoló fent van a kuplungkarnál, nem feltétele, h kiemeljen csak be kell húzni és kapcsolnia kell. Azokat tényleg nézd meg.
Jaa, Tegyerek!
Attól még lehet indítani ha lent van a sztender! Csak akkor nem ha sebességben van! Esetleg nézd meg a piros kapcsolót is. Szerintem csak vmi banális dolog lehet.
Meg lett formázva az aksid? Mert ha nem, akkor attól is lehet. Mielőtt bármit is csinálnálNe legyen terhelve és töltve sem), mérj rá az aksi kapocsfeszültségére. Abból is kiderülhet egy indok.
Sok sikert!
a kupplungkar mikrokapcsolóját a kupplungkar alatt találod. Lehúzod a két kábelt, befújod, visszadugod, kész.
Az oldalsztender kapcsolóját na hol találod? az oldalsztenderen... ott általában magába a kapcsolóba kell fújni, mert ha nem érintkezik, azt hiszi a motor, hogy le van nyitva a sztender, ezért nem enged indítani.
De az is előfordulhat, hogy csak ki kell száradnia az egésznek, és holnapra semmi baja sem lesz. Nekem pl volt már ilyen is...
Koszi szepen,megprobalok ezek utan jarni,viszont ha leirnad hogy hol talalom ezeket az atnezendo dolgokat azt nagyon megkoszonnem,ugyanis sajnos nem annyira ertek hozza
Először is a kupplungod valószinűleg nem fog szétesni, pláne nem egy mosástól... Én meglehetősen gyilkolom a kupplungomat, még sincs semmi baja. Először is nézd meg a kis tartályt a karnál, mert olaj nélkül ugyebár nem emel ki a szerkezet, tehát a váltót sem bírod megmozdítani. Persze leállított motornál lehet mozgatni a váltót, ha tologatod közben a motort előre-hátra. Ha az indítógomb megnyomására meg se nyikkan az önindító, akkor először is nézd át a sztenderkapcsolót, és a kupplungkar mikrokapcsolóját! Mosás (pláne gőzborotva) után ezek tudnak fejfájást okozni... Gondolom nem nagyon szoktad darabjaira bontani a gépet, de a lehetőségekhez képest nem árt minden gyorscsatit kontaktsprével befújni...
Sziasztok!
Jó rég írtam már

Segítségért fordulok hozzátok!
Olyan gondom van,hogy a gépem nem akar indulni!Pedig vadi új aksi van benne,azzal használom 1hete és eddig semmi baja nem volt,szépen indult.A hétvége folyamán tisztogattam a mocit,aztán be akartam állni vele a garázsba:adtam gyújtást,ciripelt az elektromos rendszer(szokásosan)...és semmi nem történt az indító gomb megnyomása után !
Azt is észrevettem hogy nem tudom sebességbe rakni,lehet hogy a kuplungom szétesett?
Mert egy "szakértő" azt mondta hogy szét fog esni a kuplungom,de nem tudom hogy ennek mennyi köze van a "nem beinduláshoz"?!

Segítségeteket előre is köszönöm!
én végülis kettőkor keltem, aztán motoroztam egyet, aztán estére kicseréltem az olajat a vasban, és most punnyadás... jó is a szabi!
Gratula! Ezt így is kell csinálni! Én már felkeltem 10kor.
Az biztos is, ugyanis most ébredtem fel, viszont még mindig fetrengek az àgyban... [019]
Teljesen nààjsz!
Szép nap ez a mai!
koszonom es mar latom a szelep beallitashoz nagyon szet kell szednem es sajnos 1 par napig nem elvezhetem a mocim reakcioit a gazadasra.de a munka is elvezet ezen a gepen.most jovok a korombol vissza kb 100km es elvezema bogo hangot ami a tank alol elotor,gyorsulaskor
mail elküldve
Egész jól kitöltötted az adatlapod! Ügyes!
ez hihetetlen en nem is jutok szohoz koszonom szepen es az email cimem csaplarzs@invitel.hu
vagy a csaplarzs@citromail.hu skype cimem: csaplarzsolt autoszerelo
ha adsz egy email címet (óriáslevelet tudjon, pl @freemail), elküldöm a service manualt .pdf-ben... igaz csak angol nyelvű van...
viszont megvan a "service/owners manual part number listing" is. Suzuki-tól cikkszám alapján tudsz belőle rendelni bármit, ami akár jól is jöhet néha
tl 1000r szerviz leirast szervizelesi utmutatot esetleg cd-en service manual kersek koszonom ha valaki kisegitene a mocim k1 es de 2002 es forgalmis lancvedot is keresek sziasztok
Ha síléceket kell a kerekek helyére tenni, akkor is ott leszek!
Nem nem. Sőt!
Szeptember 12-13-14 Szilvásvárad, TL-es és nem TL-es szezonzáró hétvégi motoros happening. Szállás itten
Várunk mindenkit!
Elég jól pörög a fórum! A végén még ez is meg fog szünni..