Na itt azért megáll az én tudományom is... Mivel a cucc ellenállás-változásokat figyel, és abból számolja ki, hogy melyik sebességet mutassa, nem hinném, hogy elég lenne kihagyni egy kábelt, vagy összesodorni a háromból kettőt... Meg ugye a csatlakozót is gányolni kellene, ami csak egy plusz hibaforrás lenne... Szerintem érdemes megpróbálni kicseréltetni AGOéknál, ha megvan hozzá még a csomagolás. De mivel itthoni termék, a gyártót is érdemes lehet felkeresni ezzel a céllal...
Gambesz érvelése nem rossz, de itt most pont nem jött be, ugyanis a gipro-nak folyamatosan kell az áram, mivel a memoriájában tárolja a beállításokat... Olyasmi mint a sztendbáj üzemmód a tv-nél.
Az áramot mindenképp fogyasztja. De kábé teljesen lényegtelen, mert nekem 3 hónap állás után is simán indult a gép. A biztosíték azért kell, mert ha gondol egyet a gipro, és zárlatos lesz, nem cseszi szét az egész motort, csak saját magát... Szóval csak óvatosság. Ez a biztosíték dolog pedig érvényes minden utólag motorra aggatott elektronikára. Szerintem...
Véleményem szerint a bizti azért kell bele, mert ha vmi zárlat lesz benne vagy vmiért túl melegszik a dolog, ne égjen le a motorod. Attól, h belekötsz 1 biztit, annak attól még ugyan úgy kell vezetni ha rajta van a gyújtás, ha nincs. A megoldás lehet, h nem az akuról hozod a pluszt, hanem olyan helyről kell levenni, amit a gyujtáskapcs vezérel. Így ha leveszed a gyújtást nem kaphat áramot és nem szívja az akksit.... Szerintem.
Szerintem a csatlakozó formája nem függ az évjárattól. Valószinűleg ha tovább keresgéltek meg lesz az...
Én például egy egész napon át szereltem, meg 16x olvastam végig a service manual-t, mire megtaláltam a csatlakozót.
Persze az is lehet, hogy véletlenül a TLR-ét kaptátok meg...
Aminek a csatlakozója valami ilyesmi:
A lényeg, a TLS csatlakozója ovális alakú 2 vezetékkel, a TLR-é meg háromszög alakú 3 vezetékkel.
Ja, és a fokozatkijelző pozitív(mivel más nincs is) kábelébe nem árt beletoldani egy lengőbiztosítékot, mivel a gyújtás levétele után is eszi az áramot, az ördög meg ugye nem alszik... Nekem spec. egy 10 Amperes bizti van bekötve.
Hát, lehet, hogy mi elcsesztük picit... A forgalmiban TL1000S 1998évjárat van, ezért rendeltünk ehhez giprot..De viszont, hogy még így sem találtuk a csatlakozót,gyanússá vált a dolog. Megnéztem a felnit, és ott 1997 van. Ez pedig biztosan tök más, mint a 98-as (csatlakozó, stb..) Ilyenkor mit tudok csinálni? Be lehet ebbe is kötni valahogy?
Üdv!
A GPS (gear position switch) csatlakozója a váz jobb oldalánál a vázon belül, a kiegyenlítőtartály mögött van. A TLR-nél... Csak hogy mindenki tudja...
A TLS-nél pedig a mellékelt ábra lehet a segítségedre...
Sok sikert!
Mi ilyen háromszög alakú csatit kerestünk..
Én például egy egész napon át szereltem, meg 16x olvastam végig a service manual-t, mire megtaláltam a csatlakozót.
Persze az is lehet, hogy véletlenül a TLR-ét kaptátok meg...
Aminek a csatlakozója valami ilyesmi:
A lényeg, a TLS csatlakozója ovális alakú 2 vezetékkel, a TLR-é meg háromszög alakú 3 vezetékkel.
csak még tavaly lett véve, nemigen fogják átcsrélni
A GPS (gear position switch) csatlakozója a váz jobb oldalánál a vázon belül, a kiegyenlítőtartály mögött van. A TLR-nél... Csak hogy mindenki tudja...
A TLS-nél pedig a mellékelt ábra lehet a segítségedre...
Sok sikert!