Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valamikor szoljal hétköznap aztan elmehetnek a helyre ahová mondtam! Plussz van egy egysavos is bent Az erdőben oda is elviszlek
Hallod ha esetleg nem lesz kész, ami nem fordulhat elő, de ha mégis, és hajlandó vagy lerollerezni vele Szentesre, adok még egy szőlőt!

Hogy állsz? Sikerült valamerre haladni, vagy várod az alkatrészeket? Egyébként az kiderült, hogy mitől léphetett fel olaj hiány?
Nem illik képeket közölni műtét közben a betegről! Mielőbbi jobbulást!
Roller
Plusz 5 lóerő
Te jó ég! Te tényleg őrült vagy! Király!
jaj de ARANYos:D
-Micsoda? Az akksidoboz még nincs tuningolva???
-De...
Én is úgy tudtam,de sajna mégsem. Egy ismerősömet ráállítottam hogy ügyezze le nekem,de minden alkalommal lerázott a tulaj apja azzal hogy inkább Ő átveszi a gyerektől a motort minthogy hagyja elherdálni. Muszály volt más alternatíva után néznem így lett a mostani motorom. Bár nincs olyan jó szőrben(külalakra),de azért használható ez is.
Én is a tokodira tippeltem. Az sokáig eladó volt.
Egyébként tudomásom szerint nem sok ilyen motor van a környéken R- ből háromról tudok,és az a kék-fehér gyári színű(amiről a lejjebb beszúrt kép készült) valószínűleg tokodi motor. A másik kettő Dágon van,egy full fehér(utcabeli cimborámé)meg egy fekete-fehér.Na az utóbbi az enyém
Szia. Táton láthattál,de tuti nem kajáldánál. Sajnos ritkán tudok motorra ülni,de akkor háztól-házig megyek.Azt a kevés időt inkább arra fordítom hogy menjek,nem páváskodok.
Köszi a tapasztalatokat. Kissé kétségbe voltam esve hogy egyedi gondal küzdök,de ha ez ilyen akkor megtanulok ezzel élni.....
Kibasztam már belőle rég, azóta jobban csinálja, de igazából nem is izgat. Gondolom sokat javulna, ha meg lenne írva rendesen a PC.
Szerintem akkor is fog! Ilyen a befecskendezesi térkép!
Hali! Nem te járkálsz mostanában Táton? Az enjoy kajáldánál?
Nekem is 5000 környékén csuklik egyet gyorsításkor, viszont én is ritkán használom ezt a tartományt.
Az én tippem az, hogy a vákuumrendszer ott nyitja-zárja a légszűrőházban lévő szelepeket, és a hirtelen megváltozott levegőnyomást/mennyiséget az injektor nem tudja lekövetni...
Én nemsokára kivágom az egész pakkot a picsába, meglátjuk mi lesz...
Igazából én is így orvosoltam a hibajelenséget,a probléma ott kezdődik mikor a Nejjel poroszkálok. Egyébként lehet hogy a rafinált japók igy akarták versenyképessé tenni a motort a többivel szemben,még véletlenül sem bírd elspórolni a kanyarokban..
Az enyém 5000-nél csinal ilyesmit. Nem jöttem rá a hibára sajna, bár 6000alatt ritkan használom igy nem okoz gondot.
Talán egy pc kellene bele.
Üdv. Szeretnék utánajárni mi okozhatja hogy a motorkám kb.5500-6000 közötti fordulaton" pumpál" nem találja a helyét,..... Pontosabban megfogalmazva nem lehet tartott gázon menni ebben a fordulattartományban . Ha valakinek van,volt hasonló tapasztalata megköszönném ha megosztaná.
Lassan nekem is kell. Szerintem összeteszem a motort, és szentes előtt csere.
Új szerzemény kcsi pènzèrt! Kíváncsi leszek
Köszi mindenkinek! Varta lesz tesztelésen aztán meglátjuk. Autóba jó volt nagyon. Ott a banner volt szar.
MagnetiMarelli Li-Ion.
Két éve tesztelem, eddig hibátlan.