Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még az a szerencse hogy a lánc kerék szimmering nem fosta el magát
Jól sejted, bekapott valami trutyit. Főtengely hajtókarostól kuka.
Nekiállt kerregni bizonyos fordulaton. Aztán már csak vánszorogtam vele hazafele, de nem értem el a kapuig, megtűzött a blokk.
Már bontom szét, de nekem is gyanus a dolog. Most lett benne olaj cserélve, max felett volt.
1600km
Inkább nem kapott (elég) olajat. De annak oka van, úgyhogy alaposan mászhat bele a blokkba. Ha megszűnik vagy csökken menet közben az olajnyomás, általában a siklócsapágyak mennek el először. Mi volt az első tünete a bajnak?
Szevasztok zsiványok!
Hazaértem szerencsésen én is.Elég jó időt futottam a pályán,negyed tízre otthon voltam.
Gondolom a természetes elhasználodás áldozata lett. Vagy nem kapott valamiért olajat. Passz. Majd kiderül ha kettéhuzom a blokkot.
A tiedben? Mi történt vele?
Idomgarnitúra
Idomgarnitúra
Hajrá hajrá!

Akkor ez tulajdonképp jó hír.
A diagnózis hajtókar csapágy szorulás, de úgy néz ki nincs sérülés.
Csapágyak és gyűrű csere után jo motor lesz. Talán szentesig elkészül.
Jövőre már több tapasztalat lesz a megszervezéshez, meg talán én se leszek ilyen ideges a motor miatt Ausztriában alvással akár beljebb is lehet majd törni. De ez majd alakul. Időjárás szempontjából ez május ideális. Ősszel csak nem kellene a faleveleken csúszkálnunk
Nekem is egy nagy élmény volt
Itthon én is, minden ok. Teszem én is fel a képeket valahova ahonnan le tudjátok szedni.

Nagyon Nagyon jó volt, legközelebb is benne vagyok. Kösz Janó mégegyszer.
Borcsa, Józsi ti is hazaértetek???
Azt azért vágod, hogy viszlek én még a tl-én egy csapatos uton igy ahogy mentünk. csakhogy átérezd a dolgot
1290Km.
Felrakom valahova, ahonnan le lehet tölteni.
Frankó kis keringő
Siman megyek kösz mindent
Itthon én is!Jöhetnek a képek