Én most végeztem a szereléssel, nagyjából egyben van a gép. Következő projekt egy láncszett csere, mert kezd cápafogazni.
De holnap még elgurulok az ogerg által szervezett parkoló parádéra Sümegre.
Lehet csatlakozni...
Az angol link csak megtévesztés, amcsiból jön a cucc.
Amúgy nekem már kb fél centit mozgott a lánckerék előre-hátra, most brutál tartása van. Nem mondom hogy megéri(mert nyilván nem), de jó anyag az biztos!
Ha a régi főtengely beleteszem azzal jó a hézeg, szóval az SV tengelynek némileg másabbak a méretei.
2mm-es hézagoló van benne. A túloldalra köszörültetek 3,3, 3,35-ös távtartót ami kb jó, és utána meglátjuk mekkora csapágy kell oldalra.
Szerinted?
Amúgy csak a blokköntvényen forog, tehát csapágycsere előtt is nézhetem a hézagokat.
Uhh bazz, az nem hangzik jól.
Jah, most nézem, h ott nincs hézagoló. Na az fasza is lesz. Viszont a hézagot tudjuk, úgyhogy ki lehet számolni, h mennyi az annyi.
Azt vágod, hogy az SV-ben nincs olyan távtartó gyűrű. 0,3-as hézagmérő átesik rajta. Azon agyalok, hogy a 5-ös számú alkatrészből csináltatok vastagabbat, mert gyakorlatilag az megsült, és még a blokk oldalát is megrágta
De holnap még elgurulok az ogerg által szervezett parkoló parádéra Sümegre.
Lehet csatlakozni...