Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk azért ez nem túl sok jót sejtet. Még ha tudom, hogy messze van még, de akkor is.
Köszi, majd megnézem. A cikket olvastam, azért eléggé merész. De biztos nagyon szép lehet az az út, még sportmotor nyergéből is.
Szeva!

Még a mai napon megpróbálom megtervezni, aztán megírom itt. Bár a többiekkel én konkrétan nem egyeztettem, csak nagyvonalakban beszéltük, hogy Borcsa, Imi, Luká, meg én, így 4-en valamikor reggel indulunk Bp-ről, aztán megnéznénk a cseszneki kanyarokat, majd Balaton északi oldala, és úgy az általad említett zalacsányi kanyarok majd Szombathely felé és végállomás Kőszeg. Ez lenne a terv, de hogy mikorra érünk oda, azt nem tudom. Szerintem ez majd csak valamikor előtte 1-2 nappal fog kiderülni, hogy ki hogyan és mikor tud elszakadni, indulni stb...
Eleve fantáziátlan és ízléstelen így összebiggyeszteni más motorok össze sem illő idomait. Ha már egyedi, egyedi forma is legyen, ne egy másik típusé.
Láttam ilyen gsx-r faridomból olyat ami igényesen volt átalakítva. Még azt is mondanám, hogy tetszett. De ez
Hányinger és sírógörcs fojtogat, amikor ilyen rettenetes átalakításokat látok.
http://www.ebay.co.uk/itm/301951758617
Igazi csajozós motor, biztos rendesen aláfűt az utasnak
Dallos Józsinak a figyelmébe: http://youtu.be/BP39qDX23hI
Te a sárvédő ívre gondolsz nem? Ha azt kiveszed elég nagy a hely.
hogy oda férjek:DAmúgy ez nincs ki könnyítve mint a tied!
MI a f..-nak szednéd azt le Én a vázat szoktam alá bakolni a lengővilla bekötési pontja alatt. Annyira, hogy akerék kicsit a levegőben legyen. Minimálisat.
De jól értelmezem hogy az a legjobb ha segéd vázat le szerelem addig, illetve valahol blokk alatt meg emelem hogy hátulja fügetlenül mozogjon?
Sajnos ez a helyzet.
Nehéz mit mondani. Kezd el, és adja magát.
A tank felfogatásába bele kell majd vágni, és a hátsó sárvédő nyúlványába. A rugót kb 175-178m-re kell összehúzatni, a csillapításokat, meg teker legkeményebb állásra. Vagyis óramutató járásával megegyező irányba koppra beteker...
Sosem mondtam hogy a kinti jobb.
De az tény hogy a magyar készlet kavarog,egyre szarabb állapotban,km meg valahogy nem nő,plusz kintről az olcsóbb jön be amit azért ad el a kinti mert lehasznalja és a rendbetetele a kinti oradijak miatt már nem gazdaságos neki,inkább leadja balkanba és vesz másik újabbat.
Itthon meg takolják,visszatekerik és csillivilli 30ezres idős orvosos mesével lesz a vágyálom.
Na Uraim!Eljött a pillanat TL-s rotációs csillapítás nyugdíjazás!
-Mire figyeljek ?
-pár jó tanácsot hogy s mint érdemes szét szedni
2004 R1 csillapítas ,Jano féle rugóstag!
Jóska! Ha van időd írd majd le hogyan tervezitek a pénteket. Nem emlékszem pontosan mit beszéltünk. Aznap szabin leszek, és hogy meglegyen a kilométerem arra jutottam, hogy elétek gurulnék valamerre a Balaton fele. Ott csatlakoznék. Onnan visszafele a Zalacsányi szerpentint ki nem hagynám
Úgy szintén felesleges, ha Te nem hiszed el, amit mondok. Akkor minek?
Főleg úgy, hogy kijelented, hogy nem totálkáros baromság, igenis az eladó mentalitása a meghatározó. Ezt állítod, de azt nem hiszed el, amikor azt mondom, hogy ez alapján döntök első sorban.

Szerintem ne válaszolj.
Úgy felesleges beszélgetnünk, hogy ha semmit nem értesz abból amit mondok. Elhangzottak (részben Tőled, részben pl. Zoli32-től) a következők:
- kint használják (többet) majd eladják
- kint nem tekerik
- a kinti példányok jobbak
Ha kint többet használják és nem tekerik, akkor mért nincs a kinti motorokba leleírva 160ezer? Ha kint tényleg használják, elhasználják, majd eladják, akkor az végül is mitől jobb nekünk? Csak mert a gumi, lánc és fékbetét cserétől a blokkban még benne lesz a 100+ és (főleg ha tényleg használják és nem csak piszkálnak vele) akkor ennyitől egy sportblokk már rongy. Akkor mért jobb a kintit megvenni? Mert drágább de ugyanúgy felújításra szorul, mint az itthoni olcsóbb?

Eddig egyszer sem írtam olyat, hogy nincs igazad. Csak nem értem a gondolatmeneted.
ezt tapasztaltam én is és itthon tovább tákolják azokat eladásra,hála istennek van munkám ezek nélkül unatkoznák nék
Hogyne lennének!
Vannak kint is török, meg mindenféle tróger kereskedők. Kifejezetten a keleti piacra adnak el tekert, tákolt szarokat.
Azért azt megnézném, hogy valakinek nem adnád el a motorod, mert nem szimpatikus a pofázata, hiába venné meg.
Merthogy mindenhol órát tekernek, hogy eladhassák a motort, na neeee! Jellemzően a magyar az aki az oraállást veszi. Ez nem általánosítás még mielőtt valaki el kezdené vitatni, de tapasztalat, hogy a magyar átlaghülye rettenetesnagymotorszakértő előbb nézi az órát, mint bármi mást ami a motor előéletéről valamit is elárul. Tudomásul kell venni, hogy a használt motor az lutri, senki nem fogja garantálni, hogy nem lesz baj vele. És nem totalcaros baromság, hogy az eladó mentalitása meghatározó egy eladó motor milyenségét tekintve. Meg ha már motorokról beszélünk, többnyire japán technika amire jellemző ha megkapja a törődést és nem kíméletlenül bánnak vele akkor 200000 kmel is jobb, mint ami az első 20000 alatt csak nyélgázon ment és még új gyertyát, légszűrőt nem látott.