Dehogy jobb.
Csak vágyálom.Olyan mint a kinti benzin jobb,kevesebbet eszik és erősebb tőle a motor.
Néha olvasom a TC-t de nem mérvadó.Inkább csak sok a kontaktom a vásárló nevű embercsoportal.
És ez egy interaktív játék.
Ha az előző nagyobb csoport valamire vágyik akkor a kisebbik ügyesebb csoport igyekszik kielégíteni ezt a vágyat.
Nemigen tehetnek ők arról hogy a kinti levetett fost kiszilikonozva kevés Km-el megkímélt idős falusi orvos mesével rámelegíthetőség a vágya a marhájának.
Nekem a kedvencem a nem ment mert sokat állt bullshit.És még örülnek is neki.Pedig én jobban örültem volna egy sokat ment,minden nap,de nem nyúlt bele mekkelek,és mindig minden akkor és olyan volt cserélve ami kellett,meg nem járt talin állva tiltáson 2 órát féle járgánynak.
A sok állásban olyan dolgokat is cserélni kell amire álmodban nem gondolnál.
Látom rendszes totalcar olvasó vagy, már átmosták az agyad a nepperbaromságaikkal.
Az még mindig ellentmondás, hogy ha a nyugati használatra vesz dolgokat majd elhasználja, akkor az mitől jobb és mitől drágább, mint a honi. Mert hát lent ezt írták.
Én magam is sokadszor kerülök ellentmondásban saját magammal. Ugyanazt sokféleképpen meg lehet magyarázni. Ebben a kérdésben úgy látom kint jobb itthon jobb téma realizálódik, ami egyetemes. Szerintem kint sok minden jobb, de én mégis itthon érzem jobban magam. Kinti motor, benti motor, álommotor, ha már kiadom a pénzt, na nehogy már ezt a jó motorom ilyen olcsón odaadjam, na nehogy már ennyit elkérjél a visszatekert szarért, ezeket mindig baromságnak tartottam. Esetemben az sokkal inkább számít, hogy ki az eladó és most már a vevő oldalon is válogatok. Inkább nem adom el, vagy odaadom másnak olcsóbban, de van olyan akivel nem kötök üzletet. Inkább húzzál el haza koma. Mért, hát nem eladó? De igen, csak nem neked.
Nem jobbak.
Más a felhasználó mentalitása.
Kint ezeket és sok minden más terméket használatra veszik.És el is használják majd vesznek másikat.Nálunk meg istenítés tárgyának tartják.És szentségtörés ha valami elromlik és véres kardként mutogatják hogy jééééé ez nem birt 2 millió+10 Km-t.
Aztán a felhasználók sokrétűsége miatt vannak azok akik csontralehasználják és elpattintják ennek megfelelő áron,vannak akik használják de leadják szervízbe cserélni,karbantartani és ha kijön az új lecserélik,és vannak a fanatikus bubusok akik maguk molyolnak rajta a legapróbb vackot is cserélik,ápolják,nyalják mindenét.Nem fogja a büdös életbe eladni csak drágán ha rászánja magát.
És itt belép a magyar nepper,és még vele sincs sok baj csak párral.Mert ő meg a magyar vágyálmot elégíti ki.
Ami a bubus motorjának állapotát kell kombinálni a csontra lehasználó árával.
Igy jön képbe a csillogó vattaúj idomos pályán kavicságyba 4x bepácolt 5000 km-es motor olcsóbban mint kinn bármi 100e km-en innen.
Alapból nem lenne gond ha az átlag magyar vásárló nem lenne hülye és csóró egyben.
Kevés kilóméteres,jó állapotú motor olcsón igencsak kevés van,ha van is általában fel sem kerül hahura hanem elkel haveri,baráti körben.
Én például jót röhögtem olyanokon mint az R1 topikban minap kikéri magának a vevőjelölt hogy egy 2008-as motorért hogy mer valaki xy árat kérni.
Na nehogymár a vásárló mondja meg mennyiért tegyem ki.Lehet alkudni,lehet mondani hogy nincs ennyi pénzem,lehet sarkon fordulni és elballagni,de net mellől megmondani hogy mennyiért adjam a saját dolgom.
szóval a baj a magyarral van ez tuti.
Amúgy a háromhengeres tipikus simlis digó volt,alapból nem rossz de egy kisebb baleset az volt vele,ennek tudatában vettem,a cbr-t meg tényleg minden kopó,fogyót lehasználtak kivéve a féket.Ez tényleg egy járok vele minimálisan ami kell megkapja oszt csá motor volt.
És ennek ellenére megy,beindul,villog,törve nagyon nem volt csak a tejfölöspohár,naaz karcos,de csak használat miatt,váz,blokk jó,máramennyire egy 20 éves gyösz lehet tuti.
Annyira, hogy volt egy idő, amikor Pesten több volt a BMW, mint Münchenben. Azzal a különbséggel persze, hogy akinek Münchenben volt az a sajátja volt. Ilyen, amikor a kevesebb néha több. Ugyanakkor amíg egy III-as Golf tökéletesen ellátta a feladatát és kiszolgálta az egyszeri embert Burgelandban, addig csak vakításból nem játszotta el a családja vagyonát vakítós új A4-esre, mert több esze volt. Igy meg több marad és mindjárt jobb az élet. Ha se ész, se kultúra, se akarat, se törvény úgy tényleg nehéz.
Érdekes nem, hogy az itthon fanyalgók állandóan a kilométeren vitáznak. "Hogy lehet, hogy 10 éves motorban csak 30ezer km van?"ú
Hát pl. úgy, hogy 2006-ben vették, 2009-ig beletettek 25ezret, azóta mentek vele 5000-et. Például.
Vagy pl. úgy, hogy 2006-ban vették a másik három mellé, amikkel már mentek 250ezret, ezzel meg csak 30-öt.
A trehányság és a becstelenség nem műszaki és nem pénz kérdése. Nem azért jobbak a külföldi gépek, mert ott több a pénz, hanem mert nem olyan trehány csaló a társadalom, mint a magyar. Ráadásul ők sokkal többen vannak, nagyobb a választék, aki a rosszat nem keresi, már csak a jót találja és van belőle elég.
Jól élünk. Motorozunk annyit mint külföldön. Inkább csak idő és érdeklődés kérdése a futott km. Van olyan ismerősöm akinek két motorja van. Nem is olcsó, és három év alatt megy 2000-et velük. Pénze van, de neki elg ha néha megy fagyizni. Ilyentől kell venni
Kis ellentmondást érzek. Mert ha ez a helyzet és külföldön sok pénz van és nincs mélyszegénység, akkor ott többet is motoroznak. És akkor ha itthon azt mondjuk hogy a 30e km valójában 80, akkkor ott kint az 200. És ami ennyit futott az rendszeres karbantartással sem lehet jobb, mint ami itthon 80-at. Ha meg már úgyis a vásárlón múlik, hogy megveszi-e a felét újan, akkor megveheti az itthonit is.
Sokkal inkább arról van szó, hogy nyugaton van aki csak azért tart motort, hogy legyen és nem használja. Mi vagyunk 10 millióan, a nyugat van 100 millióan, ott nagyobb az esélye ilyet találni és ezt Te máshogy érzékeled.
Ha ebben az országban nincs pénz, akkor nem tudom melyikben van...
Többek között a gyérebb kereslet és a sok esetben gyengébb karbantartás (=strapáltabb állapot) lehet az oka, hogy nálunk olcsóbbak a használt motorok. Vagyis a szegénység.Mondjuk a "TL" 3000 euróról indul németeknél, de nálunk jó ha ott tetőzik a választék árfolyama. Nem mondom hogy így van, de felületesen nézve a hirdetési oldalakat, ez a benyomásom. De a legérdekesebb: nyugaton 60-70e. km-el is patika gépet meghirdetnek míg itthon a mankós hulladékban is 30000km van "redszeresen szervízelve". Azaz jobban résen kell lenni, ha itthon akarsz jót jó áron.
Érdekesség képen belinkeltem a tlr ,gsxr -eket nézegetem,zx12,hayabusa,de 1előre nem találtam ami nekem jó lenne,azt látom itthon a legolcsóbbak a motor árak.
Igen az. Attól függ milyen felületre, bár ezt elég szar levakarni bárhonnan. Sztem megfogná.
Cserébe elég drága. 6000Ft körül van. Gyári Suzuki paszta.
99000-31140
Csak vágyálom.Olyan mint a kinti benzin jobb,kevesebbet eszik és erősebb tőle a motor.
Néha olvasom a TC-t de nem mérvadó.Inkább csak sok a kontaktom a vásárló nevű embercsoportal.
És ez egy interaktív játék.
Ha az előző nagyobb csoport valamire vágyik akkor a kisebbik ügyesebb csoport igyekszik kielégíteni ezt a vágyat.
Nemigen tehetnek ők arról hogy a kinti levetett fost kiszilikonozva kevés Km-el megkímélt idős falusi orvos mesével rámelegíthetőség a vágya a marhájának.
Nekem a kedvencem a nem ment mert sokat állt bullshit.És még örülnek is neki.Pedig én jobban örültem volna egy sokat ment,minden nap,de nem nyúlt bele mekkelek,és mindig minden akkor és olyan volt cserélve ami kellett,meg nem járt talin állva tiltáson 2 órát féle járgánynak.
A sok állásban olyan dolgokat is cserélni kell amire álmodban nem gondolnál.