Jó, akkor nincs több kérdésem
Én pont azért dobtam el a kinai tartót, mert zavart, hogy ferde, és egyszer már így is megmarta a vázon a festést az olaj.
Ma elküldtem a motort téli álomra. Végre lesz pénzem helyrehozni az idei malőröket
Nem. Nyilván nem kell púposra önteni. Úgy van kiszámolva, hogy jobbkanyarnál a bal áll függőlegesen, balkanyarnál meg a jobb.
A saját tartójából ennyit lehetett kihozni, bár jobban tetszene, ha egyenesen állna. De ez már így marad, hacsak ezt is át nem marja a fékfolyadék. Bízom benne, hogy nem...
Mostanában agyalok, hogy lecserélem a BOS dobokat, de minimum a palástját karbonosra.
Kövezz meg, de nekem azon a fehér TLR-en is tetszet ez a formavilágú dob. Nem áll annyira távol a TLS-től.
Hát akkor sajnálom, ha tudom, hogy téged érdekelt volna, akkor tartogattam volna neked.
Zsolti! Vidd el a gyárit a kipus emberhez, és mondd neki, hogy varázsoljon neki hangot. Biztos meg tudja oldani, szétvágja a belső oldalon, kiheréli áttömi, fúrja faragja, majd összehegeszt és lesz jó hang.
Igazából te csinálod jól. Ha tudod és pénztárcád, egzisztenciád engedi akkor csinálni kell. Ha vesz az ember egy 7-8 éves sportgépet azzal is lesznek problémák, azon sem lesz jó a fék, annak sem lesz olyan a futóműve stb... Mindig van jobb és jobb. Szerintem amennyi időt, energiát meg pénzt te rányomtál, már nem éri meg lecserélni egy újabb használt "szarra".
A kérdésedre nem tudok sajnos válaszolni, én német ebay-ről vettem, akkor volt még neki több darab is. Passz.
A pityupapa által linkelt mastek nekem személy szerint nem jön be. Szerintem az egy modern formájú dob, ami jól áll egy k5-k6-k7 sorolhatnámnak, de egy régi klasszik 2000-es évekbeli superbike-nak nem. Szerintem hagyományos kör vagy ovál dob. Eléggé otromba a TL fara, meg gömbölyű is ugyebár, nekem nem bejövős ez a trioval ezen a formán. Ha emlékszel volt egy fehér TLR sokáig a hahun, az szerintem egy nagyon szép gép volt, de az a dob nagyon nem volt harmonikus vele.
Zsolti meg majd megoldja. Ismerve Őt a gyári lesz átfaragva valahogy.
Szia Józsi,engem pont érdekeltek a dobjaid,de mire észbe kaptam már elkelt,az a másik problémám,hogy a gyárinál szebb,dobot még tlr en nem láttam,igaz a gyártó az utcánkban azt mondta pánt,és szegecs nélkül is megtudja csinálni 80 ropi.nem sajnálok 1etlen forintot sem rákölteni,csak legyen,most már zavar nincs hangja
Olyan sebringet kapni még? Múltkor kerestem, de nem találtam, főleg nem annyiért amennyiért vetted :(
Nekem a Pityupapa által belinkelt Mastek dob tetszik. Csak nehogy egyszer vegyek egy olyat
Az a baj, hogy Zsolti se tudja mit akar. Ezek hobbi motorok, már amúgy sem lenne elvileg gazdaságos fenntartani őket, de engem konkrétan az sem érdekel ha a vételár dupláját ráköltöm. Pont le sz..rom.
Nem igazán értelek Zsolti. Végülis a te dolgod, de én 40ért adtam oda a két finstert. /azok nem érdekeltek/. Azok ettől a belinkelt yoshi-tól sokkal szebb állapotúak voltak. Azért mert valamire ráteszik, hogy yoshimura nekem nem érne többet. Szerintem ne agyalj rajta sokat, beszélj valamelyik nagyobb nevű gyártóval /Raptor, Finster, Mastek, Bodis, Martin/ és szerintem ilyen saválló palástból sima ovált megcsinálnak neked 80-ból. Ezek mind magyarok, itthon dolgoznak, méretre óhajra sóhajra. És akkor az új lesz, nem másnak a levetett kiégetett szarja. De ahogy gondolod.
Én pont azért dobtam el a kinai tartót, mert zavart, hogy ferde, és egyszer már így is megmarta a vázon a festést az olaj.
Ma elküldtem a motort téli álomra. Végre lesz pénzem helyrehozni az idei malőröket
A saját tartójából ennyit lehetett kihozni, bár jobban tetszene, ha egyenesen állna. De ez már így marad, hacsak ezt is át nem marja a fékfolyadék. Bízom benne, hogy nem...
Kövezz meg, de nekem azon a fehér TLR-en is tetszet ez a formavilágú dob. Nem áll annyira távol a TLS-től.
Zsolti! Vidd el a gyárit a kipus emberhez, és mondd neki, hogy varázsoljon neki hangot. Biztos meg tudja oldani, szétvágja a belső oldalon, kiheréli áttömi, fúrja faragja, majd összehegeszt és lesz jó hang.
A kérdésedre nem tudok sajnos válaszolni, én német ebay-ről vettem, akkor volt még neki több darab is. Passz.
A pityupapa által linkelt mastek nekem személy szerint nem jön be. Szerintem az egy modern formájú dob, ami jól áll egy k5-k6-k7 sorolhatnámnak, de egy régi klasszik 2000-es évekbeli superbike-nak nem. Szerintem hagyományos kör vagy ovál dob. Eléggé otromba a TL fara, meg gömbölyű is ugyebár, nekem nem bejövős ez a trioval ezen a formán. Ha emlékszel volt egy fehér TLR sokáig a hahun, az szerintem egy nagyon szép gép volt, de az a dob nagyon nem volt harmonikus vele.
Zsolti meg majd megoldja. Ismerve Őt a gyári lesz átfaragva valahogy.
Nekem a Pityupapa által belinkelt Mastek dob tetszik. Csak nehogy egyszer vegyek egy olyat
Az a baj, hogy Zsolti se tudja mit akar. Ezek hobbi motorok, már amúgy sem lenne elvileg gazdaságos fenntartani őket, de engem konkrétan az sem érdekel ha a vételár dupláját ráköltöm. Pont le sz..rom.
Elraktad a gépet? Vagy tuning van most?
Peca cuccod van fent? Jöv héten menni akarok még Dunázni, ha gondolod.