Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi,
Ezt a kérdést tényleg komolyan gondoltad?
Mit akarsz azt kérdezd.
ÜDV !
Tudja valaki mi is a pontos különbség a TLR és aTLS Motorblokk között?
Pl , a Főtengely ugyan az?
Köszi
ha zsír újat akarsz akkor revolutionmotor.hu
ha újat de mondjuk már max 1 éves akkor őt tudom javasolni
http://www.kepesmotor.hu/sport...

Ha meg használtat akkor elég tág meg nagy a szórás keresgélni kell.
Arról van infó hogy hol érdemes venni. (jó áron)?
Azt írja a tudomány hogy a lineáris rugózású rendszerek jobb tapadást biztosítanak, jobban be lehet őket állítani.
Lehet
Gumitémához!

Nekem eddig az általam használt gumik közül a ContiSport Attack 2 vált be legjobban, bár hozzáteszem más sport gumit ezidáig nem használtam csak túrát. Ez a gumi hátul kb. 7000 km ment el, az eleje még mindig jó. Most BT023 van hátul. Első blikkre nagyon jó guminak tűnt, gyorsan melegedett, viszonylag puhának is ítélem, de 2 hete eléggé megviccelt. M0-ás felhajtó, jó kis balos kanyar /bár eléggé széttaposott kátrányos útfelület/, szokásos ütemes tempómban érkezek a kanyarba, abból kifelé jövet gáz és egy kurva nagy csúszás. Eléggé parás volt, nem éreztem indokoltnak a csúszást, majdnem taknyolás lett a vége. kb már vagy 1000-szer csináltam így ebben a kanyarban, ilyet még nem tapasztaltam, a Contit nem nagyon tudtam így megcsúsztatni. Elvileg ez egy túra-sport gumi, nem számítottam rá, hogy ilyen könnyel kijön a sodrából. Kicsit bizalmat vesztettem, de igazából odafigyelősebben megyek ezzel a gumival. Biztos többet megy majd mint a conti, de asszem jövőre visszatérek a beváltra.

Egy szónak száz a vége, attól függ ki hogyan milyen temperamentummal, átgondoltan vezet. Ha nagyon csapatósra veszed a figurát szerintem sport gumi. Ha csak sportosan, jó választás az előttem szólók által preferált Michelin PR3-4. Gyorsan fogy a sport gumi, de az ember abban megbízik, és szerintem az nagyon fontos hogy higgy a gumi tapadásában. Máskülönben görcsös lesz a vezetés. Szerintem.
Érdekes, mert miután átalakítottam a futóművet ugyan az a gumi került vissza és egyáltalán nem csúszott, jókat szerpentineztünk vele. vagy már úgy húzom neki, mint egy lány
Haa multkor a d211-et csuszosnak erezted akkor ezek a papucsok nem biztos h a legjobbak neked
Ez a két gumi egy kategóriás. Metzelernek jobban tetszik a mintája. Hegylakók oldaon van egy teszt róla, csak itt a cégbe nem tudom megnyitni. De aha jól emlékszem nagyon azonos eredmény jött ki élettartamra, tapadásra.
Nekem úgy jó volt a vágott slick, hogy néha felmentem pályára. A nagy pályákon azért kell, mert 20-30 percen keresztül iszonyatos terhelést kap.
Egyik pályanapon egy órán át kergettük a gsx-r-t felváltva. Végén egy nagy hurka volt a gumi oldalán úgy folyt le az egész De tapadt.
Jövő szezonban agyalok én is valami tartósabb gumin, de lehet kellene egy cserefelni amin slick van, és pályanapon átrakom csak. Herótom van attól, hogy minden hónapban a hirdetéseket kell néznem, és nem tudok egymás után két egyforma gumit venni. Lehet összesprolom télen za árát egy pilor roadnak, vagy z8-nak. Egy szezont kibír úgyis.
Nekem is az ilyen esőgumi mintázat jön be. Előre A Dunlop-tol tetszik a roadsmart II meg a mutant.
jah. csak az nem tetszik...
idén márc. vagy áprilisban mentem fel dobogókőre kicsit taknyos volt még az út itt ott foltokban meg még hó is volt fent mikor arra lettem figyelmes mikor felértem hogy mögöttem egy full slick-es sportmasina BMW ért oda. Annyit mondott hogy már érti hogy ilyen eső gumival így megyek. Mondom neki ez nem eső gumi ennek ilyen a mintája Ő meg hogy ilyen időben csak a vágott slick blabla...
a road 4-en meg még inkább
Akkor nézz rá a Road3-ra te is!
Azon már szinte esőgumi mintázat van.
Pont ugyanezt akartam írni, nekem is pilot power van elől, hátul meg pilot road, eszméletlen jó lett a gép a korábbi telefonkagyló keménységű öreg gumikhoz képest.
Ebben a szutyok időben esőgumin agyalok. Előre már van is egy szinte ij dunlop. Hátra kellene még.
Lassan szegesgumi kell.
nem fogja eltekerni ha már langyi
Én meg aztán annyit járok pályára, hogy nem sok esélye lesz elmelegedni.
Amúgy is szutymadék időjárás van, most már inkább a tartósság a fő szempont, nem baj ha nem tudok fülcimpán hajlítani. Azé remélem kerékre jól jön majd vele...
nálam már tavaly óta pilot road 3 van idén kerűlt föl a power 3 és kakucson meg utcán is baba volt. Pályára a road 3 4 kör után elmelegedett de utcán Lepencén de még ausztriában sem tudtam úgy zavarba hozni h most azt mondjam hogy azonnal sportgumi kell hátra...
Kristóf beelőzött, mert én is nagyjából ugyanezt ajánlottam volna.
Bár én Dunlop párti vagyok, most én is hátra Road 3-at fogok rakni, kifejezetten csak azért, mert rohadtul megtetszett a mintája.
(meg azé má hetek óta guglizom, és jónak tűnik)
Amúgy semmi tapasztalatom vele... Azt viszont tudom, hogy hátul lehet akár bakelit is, de az eleje az aztán legyen odaragasztva! Úgyhogy rámegyek a Power 3-ra.
Ha túrázósan akarol menni néha kis sportosságot belevíve akkor hátra pilot road 3 2ct 190/55 előre meg pilot power 3 2ct vagy pilot power 2 2ct...
De előre mehet puhább is de szerintem közútra elég ez is

Jah michelin fan vagyok
Na mivan mindenki punyul? Akkó kérdés. Milyen gumit ajánlotok? Első, hátsó? Ja és ? Na komolyan. (Közútra) Elsőnek: Sport, hátsónak: túra az elgondolásom. (Csóri vagyok) De azé Csakazúj. De mégis? Márka? ... Kicsit pirelli buzi vagyok. A kátéjemen bevált. Most elöl michelin van hátul valami pirelli trail. Ha abbol indulok ki hogy a hátsó jobban fogy akkó talán valami túrát raknék fel (Most nincs zseton jobbra). A szezonzáró guruláshoz meg annyit, hogy állatok vagytok. Én már most hétvégén is cidriztem. 10 fok alatt meg fel sem ülök a kicsikémre. Hideg aszfalt...