Előtte sajnos nincs. Szerintem maga a görbe rendben van, nem is azért mentem, hogy többet csiszoljunk ki belőle, hanem hogy megnézzük, nem -e kap valahol sokat. Alsó, és középső tartojmányban el is kellett venni egy kicsit az üzemanyagból.
Szerintem érzetre is jobb lett, mintha jobban venné a lapot, de persze ez lehet hogy csak az én képzelgésem
Persze, sok minden más számít. Áttételtől elkezdve minden. Na csak ha már az ember fizet egy teljesítmény mérésért, legalább adhatnának közel valós értéket.
Amúgy szerintem nevetséges értékeket írkálnak ezek a proptechesek. Legalább beállíthaná a gépét, hogy valami hitelesebbnek tűnő értéket adjon. Tény, hogy csalnak a teljesítménymérő gépek, de hátsó keréken az inkább 80Nm és nem 115. De még főtengelyre visszaszámolva is nagyon szép eredmény lenne.
Most nézem, hogy ti két ora alatt pályán lent vagytok. Én meg 2x annyi időt csetteghetek falvaknak. Két nap kell. Mert akkor 1-2 sört is megihatunk [O22
Nem szeretnénk két naposra tervezni? Csak van ott olcso szállás. Nemtudom nézted-e de nem a szomszédban van. Sok idő az utazás. Legalábbis nekem. Ha már elnézek arra körbenézhetnénk jobban. Szerpentinezés, meg persze Pécsre is elnézhetnénk. 10éve biztos nem voltam.
Egy kis csemege, ma jártam a Prop-Tech-nél
Brutális hangja volt a gépnek a zárt térben, remegtek a falak tőle.
Csináltam videót is, majd összevagdosom, aztán feltöltöm amint lesz időm, de most tipli aludni
Akkor mikor légyen a gurulás? Már` ha van rá igény és kíváncsiak vagytok még egymás arcaira.
1. opció: okt 17-18. /többen jelezték, hogy nem jó/
2. opció: okt 25. vasárnap /hosszú hétvége, kellemes hideg őszi időjárással. /
Ha jól emlékszem a második opcióra nem volt aggály, de lehet tévedek. Az útvonal megbeszélés tárgya, de én személy szerint Mecsek és környékére gondoltam. Mátrában tavaly jártunk, oda szerintem most ne. De ha arra van igény, akkor én benne vagyok. Egész napos programra gondoltam, mondjuk reggel 08 órai indulással, hogy legyen idő motorozni és ne járjunk úgy mint múltkor, no meg időben hazaérjünk. Jesus lenne az idegen vezető, elmondása szerint jó ismerőse a mecseki kanyaroknak.
:D Igazad van! De pont mivel nem az a rábaszós ember vagyok így nehéz is lenne eladni, mivel költök rá és ennek ára van, de lehet egy szarrá hajtott blokkal, visszatekert órával "szerencsésebb" lennék (mivel az átlag ezt "értékeli", hiszen ha valami karban van tartva az miért kerül pénzbe?). Azért köszi a hozzászólást! ;)
Hali!
Van 3 szimmering ami tönkre mehet a környéken.
Ha a kuplung tartályából ne fogyott a folyadék, akkor a munkahenger kizárva. TLS-nél alapból kizárva.
Vagy a kuplung pálca szimmeringje, vagy a lánckerék mögötti szimmering adta meg magát. Szétszedés nélkül viszont egyiket sem lehet meggyógyítani...
Tl-el pályázásra visszatérve sokat lehet rajtuk javítani. Az első etapban a guminyomás is csak benzinkutas beállítás volt, meg a futómű is túl puha. Szerintem mindenki megelőzött, a célegyenes ráfordítóban hullámzott az úthibán, mint egy csónak :D A másodikban leeresztettem a gumit 1,9-2,1-re langyosan, és felkeményítettem a hátulját. Hát egész más volt menni vele. Harmadik etapban már külső íveken is előzgettem szép számmal. Jó élmény volt, meg gondolom a közönségnek is a 10cm-el megrövidült kipugóm iszonyatos ordítása 11ezres fordulatokon
Remélem jövőre már összefutunk pályán is, idén már az utolsó októberire valószínűleg nem tudok kimenni.
Szerintem érzetre is jobb lett, mintha jobban venné a lapot, de persze ez lehet hogy csak az én képzelgésem