Okéjj. A cseredarabot még mielőtt berakod, azt is meg kell gyógyítgatni. Viszont valahol itthon keress(Ati), mert ebay-en sehol semmi.
Nekem 85e volt a kuplungomba, tette is a dolgát, de elkezdett zörögni néha, és zavart. Aztán amikor kicseréltem akkor döbbentem rá, h mi a fasz, h ennyivel jobb lett a másiktól.
Nagyon helyes, én is kíváncsi leszek a tapasztalatokra. Csak kicsit soknak tartom a 140 USD-t érte.
De azt ki lehet, mert csak egy tartója van. A 3-30-as szekcióban van a leírása. Csak cumi levenni az egész deknit, főleg a vízpumpa miatt, utálom is rendesen... Ha nem szeded ki, tuti nem bírod rendesen megcsinálni, főleg mert le kell még a gumi szart is kapargászni róla.
Szerintem a kábelt nem lehet kiszabadítani, mert a két dekni közé van szoritva a gumitömítés. Vagy?
Mondjuk talán benyulva is forrasztható. A faszért kell már ehhez is a kuplungot levenni
Jah, néztem a service manual-ban, hogy totál szívás szétkapni...
Azért kell a cseredarab, mert ha bármilyen okból is nem jön össze a szenzor javítása, akkor nem akarom hogy hetekre megint szétszedve álljon a gép... Állt eleget darabokban... Viszont a kiszedett szenzort tutira a gondjaidra bízom majd.
A kuplungom fel van újítva, meg amúgy hibátlanul teszi a dolgát, ezért nem hinném hogy azzal van gond... Meg így 150ezer km környékén ez legyen a legnagyobb baja.
A csillagot meg már csak a kíváncsiság miatt is kicserélem.
Az a neve.
Viszont a váltód sztem nem attól lesz rossz. Nekem is akadt meg luftokat váltottam nemrég. Cseréltem egy komplett kuplungot, és olyan lett mint az új.
De addig minek ruházol be másikra?
Úgyis ha ki kell szedni, akkor elég sztenderre rakni a TL-t, mondjuk nem baj, ha egy kis gödörbe rakod, vagy a kerekekkel ráállsz valamire, h jobban dőljön meg balra. Aztán már lehet is szétaprítani a kuplungot...
Aztán jól elküldöd nekem, aztán megokozom.
Valahogy így működik, de pontosan senki nem tudta elmondani nekem még eddig. Majd egyszer kiolvasom egy ECU kontroller tartalmát és visszafejtjük.
Nem, csak a TLR és TLS modellekben van ugyan olyan.
Viszont a tiétek kiszerelése full cumi, mert a kuplungkosarat is ki kell szedni hozzá. Az enyémnél, csak a lánckerék fedelet kellett levenni, és már ott is volt.
Anno simsonnal láblógatva a fél falut végigkerekeztem, persze a cipőm talpa is elkopott , de azért az nagyon más mint ezek a gépek. Meg persze jó egyensúlyérzék kell hozzá, ami nem van
Akkor le kell venni a deknit vagy sem? Először ugy jött le, hogy csak a kuplung takaró deknit kell levenni.
Nekünk meg a kuplung kinyomópálca szimering miatt kell széthúzni a blokkot...
Nekem 85e volt a kuplungomba, tette is a dolgát, de elkezdett zörögni néha, és zavart. Aztán amikor kicseréltem akkor döbbentem rá, h mi a fasz, h ennyivel jobb lett a másiktól.
Nagyon helyes, én is kíváncsi leszek a tapasztalatokra. Csak kicsit soknak tartom a 140 USD-t érte.
Mondjuk talán benyulva is forrasztható. A faszért kell már ehhez is a kuplungot levenni
Azért kell a cseredarab, mert ha bármilyen okból is nem jön össze a szenzor javítása, akkor nem akarom hogy hetekre megint szétszedve álljon a gép... Állt eleget darabokban... Viszont a kiszedett szenzort tutira a gondjaidra bízom majd.
A kuplungom fel van újítva, meg amúgy hibátlanul teszi a dolgát, ezért nem hinném hogy azzal van gond... Meg így 150ezer km környékén ez legyen a legnagyobb baja.
A csillagot meg már csak a kíváncsiság miatt is kicserélem.
Viszont a váltód sztem nem attól lesz rossz. Nekem is akadt meg luftokat váltottam nemrég. Cseréltem egy komplett kuplungot, és olyan lett mint az új.
Úgyis ha ki kell szedni, akkor elég sztenderre rakni a TL-t, mondjuk nem baj, ha egy kis gödörbe rakod, vagy a kerekekkel ráállsz valamire, h jobban dőljön meg balra. Aztán már lehet is szétaprítani a kuplungot...
Aztán jól elküldöd nekem, aztán megokozom.
Nem, csak a TLR és TLS modellekben van ugyan olyan.
Viszont a tiétek kiszerelése full cumi, mert a kuplungkosarat is ki kell szedni hozzá. Az enyémnél, csak a lánckerék fedelet kellett levenni, és már ott is volt.