Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgyúgy. 750 kell oda.
Az Ancsit is hajtottam ott a 600-asával,. Nem tudott ellépni. Pedig Ő biztos nem most volt ott elsőnek.
Állat lett! Meg a rövid kipu is jól áll neki!
Faja! A farokidomraa nem lesz? Lakk javasolt ra mert ugy lesz tartos...
Amit ígértem Ilyen lett.
Van aki 600-ál is megy 1:55-öt a p.ringen :)

750-ben gondolkodnék leáttételezve. Utcára meg 1000, mert kell flancolás :)
Persze jobb pályázni( a kakucson!), de a srác sztem évi max 10szer jut pályára. A többit utcán tölti.
Ezért nem értettem, h mit akar...
Ez így is van! Tapasztalat!
SV-re is gsx-r első futóművet kell tenni fékekkel, meg hátra is biztos bele lehet valami jobbat monyákolni Akkor mály pályaidommal el tudnám képzelni a dolgot. Bár a TL jobban megy akkor is
Ez így is van, de amíg a GSXR, meg a TLR is versenyre volt, az SV már nem annyira, és ez meglátszik a futóművön, a vázon, meg a teljesítményen is. Ne értsetek félre, nem azt mondom, hogy az SV nem jó motor, mert baromi szép tud lenni teli idomokkal feketében , de nem az első motor, ami eszembe jut, ha pályagépekre gondolok
Van ismerős aki SV1000-el pályázik(pályagép, nem rendszámos), és még nem láttam Kakucson sírni, hogy szar lenne.
Kell az SV mellé egy 600-as pályagép, és probléma megoldva.
Vagy az SV-re egy rövidebb áttétel, beállított futómű,jó gumik, Kakucsra mondjuk egy kicsit beeresztett első teleszkópok, és jó is lesz mindjárt
Azért a k3 600-al biztos jobb pályázni. sv1000-et nem ismerem, de a 650 pont elég volt. Gyenge, meg hintázik mint egy csónak.
Tegnap felhív egy haverom, h sztem milyen a GSX-R600 K3 mert elcserélné rá az SV1000-rét.
Mondom, na annak mi az értelme?
Hát, h párszor volt a kakucson, és nem jó rajta az SV...
Mondom, az nem semmi, ha kimész a H/Pringre akkor meg elcseréled egy S1000RR-re?
persze
Kesztyű ügyben azt beszéltük haverommal, hogy vagy november vagy decemberben kellene, mert most inkább elmotorozzuk a pénzt. Eddig 2 kellene ha megoldható majd
Október eleje lenne jó. Ez a hónap már húzós.
Basszus pont szuretelek....áaaaaa
ÁÁÁ. Az jó volna. Csak most nincsen rá zseton. Belekezdtem a felújítós projektbe. Most van a lánc lánckerék csere... És van még más is. Majd legközelebb.
Amúgy mikor lenne a közös szezonzáró gurulás. Szivesen kifaggatnék egy két TL-s-t(meg r-s-t) Hogy mire is kéne még költenem.
Kifizeted a teljes napot a pályázásért (7000HUF), amiért cserébe motorozhatsz egész nap Kakucson reggel 8-tól 18-ig (videóim között van olyan ami Kakucson készült), és ehhez jön úgymond ajándékba a futóműves történet.
Ez annyit takar, hogy a Dávid Pisti egész nap kint van, és beállítja a futóművedet tudsz motorozni közbe, és lehet finomhangolni a dolgokat. Pistiről meg csak annyit, hogy baromira érti a dolgát, több cross, és supersport csapatnak is dolgozik, nekem is ő állította be mind a 3 motort.
kb ennyi a "futóműves nap"
Üdv. Ez miez ez a futóműves nap? Nem érteni?
Sziasztok!

Tudom hogy nagyon későn szólok, de én is csak most tudtam meg:
most pénteken (09.11) Kakucson ismét futóműves nap lesz. Én sajnos nem tudok menni, mert csak csütörtökre kaptam szabadságot, de akinek van kedve, menjen ki nyugodtan!
Röviden: skacok az idén sajna nem tudok túrázni,menni dolgozom,dolgozom
Sziasztok! Bigoneoszi köszi múltkor a választ! Az aksim volt a ludas! Cseréltem mociba, utána kocsiba is kellett! :-D
Ha egyszer erre jársz ugorj be, kipróbálhatod a többi fokozatot is. Igaz oldalkocsi nélkül, mert az nincs.
De előtte szólj, hogy dobjunk rá egy műszakit.
Ez a másik szórakozásunk. (Veteránozás)
A túrázás idén nekem is kimaradt. A közeljövőben szeretnék egy hosszabb egésznapos gurulást. A cél lehet ausztria, balaton, szlovénia. Majd kialakul. Csak írnak a többiek is, és akkor meglátjuk.