Jó reggelt,
Nektek aztán lehet integetni Esztergomba.
Ott voltunk a büféknél a kanyar után, integettem mint egy hajótörött, persze nem néztetek oda...
Bocsi, hazafele meg már siettünk, azért nem tudtunk megállni.
Sziasztok!
Szeretném jelezni, hogy mi is szeretnénk részt venni a Szentesi talin.
Olyan kérésem lenne, hogy az időpontot le kellene fixálni mert a nyári szabit be kell írni időbe.
Nekünk bármelyik hétvége jó a két időpont közül.
Úgyhogy skacok hajrá, döntsétek el ti, hogy melyik legyen.
Csak minnél hamarabb.
Na még egy kis agyalás, mert dolgozok.
Ha 0 Ohm-os zárlatod lenne a tápkörben valahol, akkor elvileg a 30A-es biztit kiverte volna.
Mivel a TLR-ek típusbetegsége az önindítórelé, ezért ott nézz körül elsőnek. Szeret összeégni a csatija pl.
Ha azt lehúzod, akkor nem szabad ellenállást mérni a piros és piros/fehércsíkos vezeték és a föld között. Ha ez jó akkor valami a relében nyekkent meg.
Valahol zárlat lett a motorodban.
"Gyújtáskulcsot elfordulva lement a feszkó 6 Voltra "
Hogyha ilyenkor nem nyomtad meg az önindító gondját, akkor nem az önindító a zárlatos, ez biztos, mert a relén keresztül nem kapcsoltál rá tápot.
"feszkó felment lassan 12 v ig úgy 1 perc alatt." mert az akkumlátor nehezen tért magához a zárlatos állapotról.
Mérj ellenállást a test és 12V között, valószínű kevés lesz. Ezután egyesével el kell kezdened kihúzkodni a biztiket, közben lesed, h van-e változás. Le kell szűkíteni, h melyik tápkörön van a zárlat.
Az önindító relét is nézd meg az akksi tartó doboz felett, mert ott is szokott gond lenni. Mondjuk furi, h ott nem nyomta ki a 30A-es biztit...
Azt, h én látlak titeket, ti meg nem minket