Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bizony.
Azt, h én látlak titeket, ti meg nem minket
Szuper 13 alsóörs? Elvileg megyek..
Szia. Akkor egymásnak integettünk egy jót.
Csak te észre is vetted.
Amúgy mit kiabáltál? Mert azt nem igazán értettük.
Biztos, h menni fogok.
Meg szeretek rendszámot is keresgélni...
Megint a lecsófesztiválos téma?
Jó reggelt,
Nektek aztán lehet integetni Esztergomba.
Ott voltunk a büféknél a kanyar után, integettem mint egy hajótörött, persze nem néztetek oda...
Bocsi, hazafele meg már siettünk, azért nem tudtunk megállni.
Pályarekordot tuti nem lehet dönteni vele, de nagy feltűnést keltene. Na majd ha pénzem lesz :)
Mégegy hoppá!
Zárlat az akksiban. Tud ilyen hirtelen előjönni, idén én is így cseréltem akksit, ugyanígy jártam.
Na eeez szééép!
ilyen pályagép kell nekem
minnél elöbb
Tegyél bele egy másik akkumulátort...
Sok nő mondta már ezt nekem Hazudtak
De én nem is vagyok hisztis.
Ami késik nem múlik
Azt neeem.
Meg a hisztit
na ja
Volt kitől tanulnom.
Oszi Te jössz szentesre idén? Egyedül a tököm se akar annyit motorozni
De türelmetlen tetszik lenni :D Írd be magad mindkét hétre szabira. Biztos ami biztos :)
Sziasztok!
Szeretném jelezni, hogy mi is szeretnénk részt venni a Szentesi talin.
Olyan kérésem lenne, hogy az időpontot le kellene fixálni mert a nyári szabit be kell írni időbe.
Nekünk bármelyik hétvége jó a két időpont közül.
Úgyhogy skacok hajrá, döntsétek el ti, hogy melyik legyen.
Csak minnél hamarabb.
Na még egy kis agyalás, mert dolgozok.
Ha 0 Ohm-os zárlatod lenne a tápkörben valahol, akkor elvileg a 30A-es biztit kiverte volna.
Mivel a TLR-ek típusbetegsége az önindítórelé, ezért ott nézz körül elsőnek. Szeret összeégni a csatija pl.
Ha azt lehúzod, akkor nem szabad ellenállást mérni a piros és piros/fehércsíkos vezeték és a föld között. Ha ez jó akkor valami a relében nyekkent meg.
Valahol zárlat lett a motorodban.
"Gyújtáskulcsot elfordulva lement a feszkó 6 Voltra "
Hogyha ilyenkor nem nyomtad meg az önindító gondját, akkor nem az önindító a zárlatos, ez biztos, mert a relén keresztül nem kapcsoltál rá tápot.
"feszkó felment lassan 12 v ig úgy 1 perc alatt." mert az akkumlátor nehezen tért magához a zárlatos állapotról.

Mérj ellenállást a test és 12V között, valószínű kevés lesz. Ezután egyesével el kell kezdened kihúzkodni a biztiket, közben lesed, h van-e változás. Le kell szűkíteni, h melyik tápkörön van a zárlat.
Az önindító relét is nézd meg az akksi tartó doboz felett, mert ott is szokott gond lenni. Mondjuk furi, h ott nem nyomta ki a 30A-es biztit...