Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit furcsállták mindazt a 10 km-t, ami benne volt...
Km órát...
Nekem nem a tükörben van, viszont E jel sehol, meg amúgy se látni belőle semmit, olyan lapos. Simán átment műszakin nem foglalkoztak vele.
Kipufogó E jelet fotóztak, meg vázszámot, meg kmórát.
Meg belekötöttek, hogy nem a hátsó ülés volt fent, hanem a púp. Úgyhogy olajos rongyból hajtogattam egy "hátsó ülést", az má jó volt.
Eladó ketujjas fékkarszett TLS-re. 4000 ft.
Sziasztok!
Nem tudom kérdeztem már hogy kinek van tükörbe épített indexe?
Illetve E-s jelés az íbéjesbe szokkot lenni?Műszakin mennyire felel meg?
Szia. 11 fele hívunk!
gyere skypra
Irtam viberen. Ha ujra küldöd a rajzot, és rendeld nekem gyári alkatrészt akkor meglesz az. Jövő hét után viszek cuccokat az öreghez.
Gépelemek kedvencem volt, szerettem tervezgetni, meg rajzolni, de a matekot ne emlegesd :)
Perszeeee....
Dógozzá is nekem rendesen.
A tüsiket meg teccett csináltatni?
Hát nekem a hétenn melóban sz..ni nem volt időm. Nehéz a főnökök élete
Nagyon helyes, h ilyenekre rá bírlak venni. A matekkal is ezt kéne...
Ehhez a menetjavító cucchoz van M8x1.5 fúró asszem.
Persze, nagyobbat tart a sűrűbb menetemelkedésű cucc. Pl hajtókar csavarok.
A kínai változat nem vészes, bár minőségre azért van különbség rendesen.
Azért hát.
Újra meló van? tuti azért érsz rá megint irogatni
Árát elnézve nem csoda, hogy még a gyakorlatban nem találkoztam vele. CNC gépek paletta lefogatóját láttam ilyennel javítani.
Csak a te kedvedért fellapoztam a műszaki táblázatok könyvet de abban a következő van.

Normál métermenet M8, emelkedése 1,25
Finom métermenet M8X1, vagy M8x0,75, vagy M8x0,5

Biztos létezik 1,5-ös is, de pl. a gyári 10, 12-es csavarok is 1,25-ösek a Tl-ben. nem véletlenük.
Olyan ez a cucc, h kapsz hozzá egy fúrót meg egy másik menetfúrót, aminek hülye méretei vannak, és abba hajtod bele a menetbetétet. Ezért mondtam, h ha már felfúrtad nagyobbra, azt már nehéz bebetétezni.
Az M8, olyan menetemelkedésű amilyenre csinálom.
M8 az 1,25-öt ös emelkedésű amúgy :D
Akkor meg marad igy, igazából engem nem zavar
Ha már felvágtad M8x1.5-re, akkor nehéz lesz...
Franko cucc, ismerem de még nem használtam eddig. Lehet be kellene táraznom belőle :) ha gond volt mindet felfúrtam nagyobbra és kész :)
Én csináltattam ugyan olyan csavart, mint a gyári, csak m8 menettel, de ga legközelebb szétszedem lehet megcsinálom eredeti 7-esre én is.
Ma összeraktam a gépet, itt egy kis fényképes beszámoló a menetjavításról. Az első kép jobb oldalán van a felújító készlet, nagyon hatásos cucc. Meg is csináltam mind a két oldalt, ezzel gond már nem lesz. Ja így maradt a gyári M7-es méret. Zsír!
Hali!
Próbáltam mérni a fogaskereket, de rá kellett jönnöm, hogy nincs itthon olyan műszer, amivel a mélységet tudtam volna mérni... Max vonalzó...
Bocsi...