Nekem nem a tükörben van, viszont E jel sehol, meg amúgy se látni belőle semmit, olyan lapos. Simán átment műszakin nem foglalkoztak vele.
Kipufogó E jelet fotóztak, meg vázszámot, meg kmórát.
Meg belekötöttek, hogy nem a hátsó ülés volt fent, hanem a púp. Úgyhogy olajos rongyból hajtogattam egy "hátsó ülést", az má jó volt.
Nagyon helyes, h ilyenekre rá bírlak venni. A matekkal is ezt kéne...
Ehhez a menetjavító cucchoz van M8x1.5 fúró asszem.
Persze, nagyobbat tart a sűrűbb menetemelkedésű cucc. Pl hajtókar csavarok.
Olyan ez a cucc, h kapsz hozzá egy fúrót meg egy másik menetfúrót, aminek hülye méretei vannak, és abba hajtod bele a menetbetétet. Ezért mondtam, h ha már felfúrtad nagyobbra, azt már nehéz bebetétezni.
Franko cucc, ismerem de még nem használtam eddig. Lehet be kellene táraznom belőle :) ha gond volt mindet felfúrtam nagyobbra és kész :)
Én csináltattam ugyan olyan csavart, mint a gyári, csak m8 menettel, de ga legközelebb szétszedem lehet megcsinálom eredeti 7-esre én is.
Ma összeraktam a gépet, itt egy kis fényképes beszámoló a menetjavításról. Az első kép jobb oldalán van a felújító készlet, nagyon hatásos cucc. Meg is csináltam mind a két oldalt, ezzel gond már nem lesz. Ja így maradt a gyári M7-es méret. Zsír!
Hali!
Próbáltam mérni a fogaskereket, de rá kellett jönnöm, hogy nincs itthon olyan műszer, amivel a mélységet tudtam volna mérni... Max vonalzó...
Bocsi...
Kipufogó E jelet fotóztak, meg vázszámot, meg kmórát.
Meg belekötöttek, hogy nem a hátsó ülés volt fent, hanem a púp. Úgyhogy olajos rongyból hajtogattam egy "hátsó ülést", az má jó volt.
Nem tudom kérdeztem már hogy kinek van tükörbe épített indexe?
Illetve E-s jelés az íbéjesbe szokkot lenni?Műszakin mennyire felel meg?
Dógozzá is nekem rendesen.
A tüsiket meg teccett csináltatni?
Ehhez a menetjavító cucchoz van M8x1.5 fúró asszem.
Persze, nagyobbat tart a sűrűbb menetemelkedésű cucc. Pl hajtókar csavarok.
Normál métermenet M8, emelkedése 1,25
Finom métermenet M8X1, vagy M8x0,75, vagy M8x0,5
Biztos létezik 1,5-ös is, de pl. a gyári 10, 12-es csavarok is 1,25-ösek a Tl-ben. nem véletlenük.
Én csináltattam ugyan olyan csavart, mint a gyári, csak m8 menettel, de ga legközelebb szétszedem lehet megcsinálom eredeti 7-esre én is.
Próbáltam mérni a fogaskereket, de rá kellett jönnöm, hogy nincs itthon olyan műszer, amivel a mélységet tudtam volna mérni... Max vonalzó...
Bocsi...