Szevasztok. Na megjártuk Kakucsot, és Őszintén megmondom nagyon kellemesen csalódtam. Sokkal rosszabbra számítottam. Azt hittem, hogy nagyon szenvedős lesz, kínlódunk majd. De szerintem ez nem így volt. Nyilván nem a TL pályája Kakucs, de bulinak szórakozásnak kiváló volt. No meg szerintem eléggé tudja fejleszteni a szűk kanyarvételi képességeket, ami ugye nem olyan egyszerű a TL-el. Biztos vagyok benne, hogy élvezhetőbb a Hring meg a Pannoniaring de szerintem ezért az árért ez teljesen baráti elfogadható és élvezhető kikapcsolódás.
Ismerősöm vtr1200-jén pp3 van. Hétvégén esőbe ő élvezte a dolgot, meg dicséri a tapadást vizes úton, nekem elég játékos volt a slick gumival a dolog Nagyobb pályán azt mondja két kör után már vigyázni kell vele. Úgy látszik valamit valamiért
Hát igen, valahogy nekem se szimpatikus a túl sok ugrálás a motor. Pannónia ringen legalább hosszabbak a kanyarok, és talán 2 olyan hely van ahol egyik oldalról kell a másikra átdobni a gépet. Hungaroringre meg majd kíváncsi leszek. Oszi azt mondja gyors pálya :D
Nagyon jó volt!szerintem ezt mondhatom mindenki nevében:)nagyon mozgalmas pálya így az én szar terdeim 5-6 kör után feladták a szolgálatot aztán sűrűbben kellett pihenni!meg az én nem igazán pálya orientált gumijaimmal is szerintem elég jól ment!
Szia!
Valmit valamièrt!
Nekem bardiautó gazdaságos gyari szűrő van benne azèrt bardiautos mert ez a bolt van hozzam legközelebb és ők szerzik be kb,7ezer forint,ès igen èrezhetőbben szarabbúl megy evvel mint más tipusu szurovel,de ez sokaig jo kifujod levegovel es mehet vissza evente 1x.ha gyengènek èrzed. Vasadat el kell gondolkozni venni erősebb tîpust.olcsobb lánckerèk modosítassal az erősebb uj vas vásárlása illúzióját kelteni,de ez csak sajat magad átverèse mert igy kapsz 1 joddan gyorsuló lasabb vasat aminek a fogyasztasa igy tobb lett nem ajanlom.
Nekem volt K&N, hozott vagy 1db lóerőt, szóval semmi érezhető.
Viszont 1000 km-enként tisztítani kell, ami jobb esetben minden héten szerelést jelent...
Én maradtam a gyári szűrőnél, viszont a 43-as hátsó lánckerék az már érezhető.
Üdv!
TLR hez, Légszűrőnek mit ajánlotok?
Mik a tapasztalatok?
Gyárinak nagynak találom a légellenállását :)
Érdemes Pipercross 90dollár,
vagy K&N 93 Dollár ?
Vagy mit, hol ,mennyiért ?
Most hétvégén is opel napok ,,,,
chuwakka19@gmail.com
Szezon van napi motorozás nélkül el sem tudom képzelni .
Nemsokára gumi csere, és akkor már mindjárt felni festés is lesz.
Azért nem zavar a súlyragasztó.
Meg arany felni is van...
Viszont a súly ragasztóját azért én leszedném, hogy még szebb legyen.
Imrufo csak neked, aranyszínű lánc.
Oda példaul pályara jó a 43 as lánckerék,de mar kozutra rövid.
Valmit valamièrt!
Nekem bardiautó gazdaságos gyari szűrő van benne azèrt bardiautos mert ez a bolt van hozzam legközelebb és ők szerzik be kb,7ezer forint,ès igen èrezhetőbben szarabbúl megy evvel mint más tipusu szurovel,de ez sokaig jo kifujod levegovel es mehet vissza evente 1x.ha gyengènek èrzed. Vasadat el kell gondolkozni venni erősebb tîpust.olcsobb lánckerèk modosítassal az erősebb uj vas vásárlása illúzióját kelteni,de ez csak sajat magad átverèse mert igy kapsz 1 joddan gyorsuló lasabb vasat aminek a fogyasztasa igy tobb lett nem ajanlom.
Viszont 1000 km-enként tisztítani kell, ami jobb esetben minden héten szerelést jelent...
Én maradtam a gyári szűrőnél, viszont a 43-as hátsó lánckerék az már érezhető.
TLR hez, Légszűrőnek mit ajánlotok?
Mik a tapasztalatok?
Gyárinak nagynak találom a légellenállását :)
Érdemes Pipercross 90dollár,
vagy K&N 93 Dollár ?
Vagy mit, hol ,mennyiért ?