HEllo!
Ma mentem 400 métert a TLR el mikor rájöttem hogy nincsenek nálam az irataim.
Visszafordultam és magamhoz vettem, elindultam Volna, de
nem indult a moci. a Gyújtáskulcsot elfordulva lement a feszkó 6 Voltra
(állandó feszültésgmérőm van a műszerfal mellett)
és elkezdett kattogni hátul a relé az ECU mellett a 4 lábú, másodpercenként 2-t, percekig.
Betoltam a garázsba széthúztam a benzinpumpa csatlakózót de semmi. ugyanaz a hiba.
Ha a piros pillanatleállítóval leállítottam a akkor a feszkó felment lassan 12 v ig úgy 1 perc alatt.
ha visszakapcsoltam újra 6 V ot mutatott, rámértem az akksira is külön, az jó.
Ha benyomtam az önindítót akkor sötét lett minden, 3v alá csökkent a feszkó: mert onnan éled a feszkójelző.
LEhúztam a kattogó relét is, külön is. a hiba ugyanaz.
Vajon mi lehet ? Tippeket ötleteket, megoldásoknak örülnék !
Akksi jó!
Én tippem az Önindító..
Köszi mindenkinek! !
A féktárcsa hibákra reagálva ,most a szlováktúra végén az első tárcsáim elkezdtek nagyon ütni aztán behúzott fékkel mentem valamennyit és kisimult,most jó,a hátsó tavaj csinálta ua aztán az is megjavult,sokat fékeztem.van amikor megállok recseg ropog a féktárcsák ráköpök csak úgy sisterg a nyálam.skypra gy e r e T o m i
Neked kell kitalálni ér-e kétszer annyit. Nekem nem érne, de nem vagyunk egyformák. Abban az árban RSV, touno, gixer már szoba jöhet. Nekem méretre pici a Monster rosszul éreztem rajt magam.
Szerintem is,de holnap leveszem és megmérem úgy. A kérdésedre a válasz: 1 hónapom haladékom van,hogy választ adjak.Osztás szorzás van hogy mi legyen.De ha tárcsát szeretnék cserélni......
most igy hirtelen megmértem,a legvastagabb és a legvékonyabb között kb 1-2 tized mm van. Lehet visszaviszem neki de úgy is tárcsacsere lesz mert a másik tárcsa sincs a toppon
Na hali! Kérdés. egyik első féktárcsám ütött (nem kicsit),fékezéskor kicsit rázta a kormányt,kicseréltem egy másikra,most nem rázza, de olyan hiba jött elő hogy szaggatottan fog a fék. Nagy temponál nem veszem észre de ha lassabban megyek és erősebben behúzom a féket akkor érzem hogy hol jobban fog hol kevésbé,olyan szaggatottan.Indikátorórával mértem mekkorát ütnek. Tudom a végső megoldás tárcsacsere, az is lesz, de egy próbát megért.A szaggatás oka lehet hogy nem ehhez a tárcsához koptak a betétek? A nyergek tiszták jól, könnyen müködnek ez idáig nem volt ilyen jelenség,most jött elő.
Ma mentem 400 métert a TLR el mikor rájöttem hogy nincsenek nálam az irataim.
Visszafordultam és magamhoz vettem, elindultam Volna, de
nem indult a moci. a Gyújtáskulcsot elfordulva lement a feszkó 6 Voltra
(állandó feszültésgmérőm van a műszerfal mellett)
és elkezdett kattogni hátul a relé az ECU mellett a 4 lábú, másodpercenként 2-t, percekig.
Betoltam a garázsba széthúztam a benzinpumpa csatlakózót de semmi. ugyanaz a hiba.
Ha a piros pillanatleállítóval leállítottam a akkor a feszkó felment lassan 12 v ig úgy 1 perc alatt.
ha visszakapcsoltam újra 6 V ot mutatott, rámértem az akksira is külön, az jó.
Ha benyomtam az önindítót akkor sötét lett minden, 3v alá csökkent a feszkó: mert onnan éled a feszkójelző.
LEhúztam a kattogó relét is, külön is. a hiba ugyanaz.
Vajon mi lehet ? Tippeket ötleteket, megoldásoknak örülnék !
Akksi jó!
Én tippem az Önindító..
Köszi mindenkinek! !