Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HEllo!
Ma mentem 400 métert a TLR el mikor rájöttem hogy nincsenek nálam az irataim.
Visszafordultam és magamhoz vettem, elindultam Volna, de
nem indult a moci. a Gyújtáskulcsot elfordulva lement a feszkó 6 Voltra
(állandó feszültésgmérőm van a műszerfal mellett)
és elkezdett kattogni hátul a relé az ECU mellett a 4 lábú, másodpercenként 2-t, percekig.
Betoltam a garázsba széthúztam a benzinpumpa csatlakózót de semmi. ugyanaz a hiba.
Ha a piros pillanatleállítóval leállítottam a akkor a feszkó felment lassan 12 v ig úgy 1 perc alatt.
ha visszakapcsoltam újra 6 V ot mutatott, rámértem az akksira is külön, az jó.
Ha benyomtam az önindítót akkor sötét lett minden, 3v alá csökkent a feszkó: mert onnan éled a feszkójelző.
LEhúztam a kattogó relét is, külön is. a hiba ugyanaz.
Vajon mi lehet ? Tippeket ötleteket, megoldásoknak örülnék !
Akksi jó!
Én tippem az Önindító..
Köszi mindenkinek! !
A féktárcsa hibákra reagálva ,most a szlováktúra végén az első tárcsáim elkezdtek nagyon ütni aztán behúzott fékkel mentem valamennyit és kisimult,most jó,a hátsó tavaj csinálta ua aztán az is megjavult,sokat fékeztem.van amikor megállok recseg ropog a féktárcsák ráköpök csak úgy sisterg a nyálam.skypra gy e r e T o m i
Neked kell kitalálni ér-e kétszer annyit. Nekem nem érne, de nem vagyunk egyformák. Abban az árban RSV, touno, gixer már szoba jöhet. Nekem méretre pici a Monster rosszul éreztem rajt magam.
Nekem különböző tempóknál csinálta ezt. 130 felett rázott, alatta normálisan lehetett fékezni vele.
Mindenképp csere lesz,de ha már volt itthon egy tárcsa gondoltam egy próbát megér
Én minden szegecsnél 4 átmérőponton mérem a tárcsákat mikróval.
Ha a motor marad, akkor csere, bár én is mentem 1-2 szezont úgy, h rázott
Érdekes benne az ,hogy a fékkar meg áll mint a cövek meg se mozdul viszont a fék meg szaggat :)
Barátok!
Szerintem is,de holnap leveszem és megmérem úgy. A kérdésedre a válasz: 1 hónapom haladékom van,hogy választ adjak.Osztás szorzás van hogy mi legyen.De ha tárcsát szeretnék cserélni......
1 tized is ezt tudja csinálni.
2 tized az sok szerintem.
Most ha eladod akkor miért is kell új tárcsa?,:)
most igy hirtelen megmértem,a legvastagabb és a legvékonyabb között kb 1-2 tized mm van. Lehet visszaviszem neki de úgy is tárcsacsere lesz mert a másik tárcsa sincs a toppon
Magyarul fosul van kopva :) vidd vissza szerintem.
Azaz!
Mindjárt megmérem a tárcsa vastagságát több helyen,lehet ott nem stimmel valami.Használt tárcsa volt mondta is a srác hogy visszavihetem ha nem jó
Két Rozi
Várj egy kicsit vele hadd járatódjon.
Na hali! Kérdés. egyik első féktárcsám ütött (nem kicsit),fékezéskor kicsit rázta a kormányt,kicseréltem egy másikra,most nem rázza, de olyan hiba jött elő hogy szaggatottan fog a fék. Nagy temponál nem veszem észre de ha lassabban megyek és erősebben behúzom a féket akkor érzem hogy hol jobban fog hol kevésbé,olyan szaggatottan.Indikátorórával mértem mekkorát ütnek. Tudom a végső megoldás tárcsacsere, az is lesz, de egy próbát megért.A szaggatás oka lehet hogy nem ehhez a tárcsához koptak a betétek? A nyergek tiszták jól, könnyen müködnek ez idáig nem volt ilyen jelenség,most jött elő.
nahoppá
Hoppá!
Nem kellett mondani, látták rajta hogy még sosem volt használva.
Mondtad nekik, h most hoztad a szalonból?