Köv héten délutános lesz a mester, megcsináltatom vele a cuccokat hozzá, mez a vezérműtengelyt is végre. Rugóval viszont tanácstalan vagyok. 95-ös jo lehet, meg olcsóbban is találtam, de a forumon 107N/mm-est raktak bele. Hát nem tudom...
Lényeg nem is azon van, hanem amit már irtam neked, mondjuk ugyse hiszed el, hogy a dunlop jo érzékeny gumi. Szerintem a hold állása is befolyásolja. A pirellit meg felrakom, megyek vele azt kész.
Amit adtál az is tuti volt ameddig hidegbe motoroztam. Bejött a jóidő, és 3-ba elkente az enyhe kanyarban kormányszitálás közepedte. Meg 1-2 finomság volt még. Akkor ugy gondoltam, hogy ez nem jo játék nekem.
"És abból van a legtöbb keverék amivel bemehetsz az erdőbe. Mert a Dunlop elég érzékeny az aszfalt hőmérsékletre.
3 percnél persze nem számít de ha begyorsul szarrá tépheti egy nap (vagy két menet) alatt.
Én valami "egyszerű" Pirelli Supercorsa SC2-őt ajánlok előre hátra. Vagy a Metzeler ugyan ilyen gumiját."
Nem tudom mennyire emléxel de én sport attack2-őt használok. A race attackról véleményt nem tudok formálni, de a sport attack 2 nekem nagyon bevált. kb 4 ezer lehet most a gumikban, a hátsó már eléggé kopott, de szerintem még 2ezer benne van. Amire rájöttem, hogy az autópályát és a hosszú monoton egyeneseket nem szereti. Tapadósságra nekem bevált, gyorsan melegszik, ragadós fajta, elég nehezen lehet kihozni a sodrából /nekem nem is sikerült még/. Szerintem ahhoz nagyon állatnak kell lenni, hogy egy ilyen szintű minőségű gumi megcsússzon gyorsításnál melegen. Én újan vettem, az első gyárilag érezhetően lágyabb mint a hátsó. A race attack szerintem még tapadósabb lehet, de nyilván gyorsabban is kopik. Egyszónak száz a vége, én ha tudnék újra olyan "okosan" venni mint ahogy akkor megkaptam őket, akkor újra vennék.
Az s1000rr sport attack-el jött ki gyárilag ha jól tudom Dallosnak is az van és elég puha gumi A race attack meg még puhább szóval szerintem jó opció lehet
Amugy szerintem ne kockáztass, olyan gumit aminek kétes a hire, vagy tul idős ne tegyék TL-re, mondjuk nem tudom, hogy vezetsz, de kanyar bemenetkor és kigyorsitáskor az ilyenekkel szoktam szopni.
Szép kártya sajnos nem játszik, tegnap kérdeztem, csak elfelejtettem válaszolni....
Imrufo jöhetne, az ő gépére már egy jó ideje úgyis kíváncsi vagyok
Viszont kcisit más téma:
Ma belebotlottam egy szett Continental race attack gumiba, teljesen új állapotban, meglehetősen jó áron. Ahogy olvasgattam, 600ccm-ig jókat írnak róla, de nagyobb gépeken nem szerették az emberek. Valakinek van esetleg TL-el tapasztalata ezzel a gumival, mennyire bírja a terhelést, csúszkál, mennyire kopik, stb. ?
Csak azért mert olcsó, nem vennék szart
Oks, köszi. Megbeszélem Lukával, meg egy cimbivel, aztán felhívlak majd, hogy mit vigyünk stb... Uh, szerintem 3-an megyünk, bár Imrufo is jelezte korábban, hogy jönne. Szerintem a délutáni etapra megyünk de úgy hogy kihasználjuk a jegyárat.
A szép kártyának meg kérdezz már utána légyszíves. Bár tök mindegy de ha már van és még pénz is van rajta akkor miért ne?!
7000 egész napra, a fél pedig 5000, ami vagy 8-13, vagy 13-18.
Ha csak fél napra jönnétek, én inkább a délutánt javasolnám, reggel még néha hűvös tud lenni.
Beszéltem Lukával, könnyel lehet, hogy sikerül elintéznem hogy ott legyek. Hogyan vannak a jegyárak? Így hogy nem főzőcskézünk, lehet nem mennénk egész napra. Vagy mi a vélemény?
Köv héten délutános lesz a mester, megcsináltatom vele a cuccokat hozzá, mez a vezérműtengelyt is végre. Rugóval viszont tanácstalan vagyok. 95-ös jo lehet, meg olcsóbban is találtam, de a forumon 107N/mm-est raktak bele. Hát nem tudom...
De ennyi távtartót, meg merevítőt, már aluból csináltass, ne vasból, mert rontod vele a súlyt.
Lehet nem vállból kéne odabaszni a gáznak, hanem finoman adagolni.
Amit adtál az is tuti volt ameddig hidegbe motoroztam. Bejött a jóidő, és 3-ba elkente az enyhe kanyarban kormányszitálás közepedte. Meg 1-2 finomság volt még. Akkor ugy gondoltam, hogy ez nem jo játék nekem.
Hát én pedig nem kapok, pedig be van "ikszelve" az értesítés.
Én kapok most is mail-t...
"És abból van a legtöbb keverék amivel bemehetsz az erdőbe. Mert a Dunlop elég érzékeny az aszfalt hőmérsékletre.
3 percnél persze nem számít de ha begyorsul szarrá tépheti egy nap (vagy két menet) alatt.
Én valami "egyszerű" Pirelli Supercorsa SC2-őt ajánlok előre hátra. Vagy a Metzeler ugyan ilyen gumiját."
Én ezen sosem vesznék össze. Kinek a pap, kinek a papné. Max eszmecsere, de összeveszés semmiképp.
Nem tudom mennyire emléxel de én sport attack2-őt használok. A race attackról véleményt nem tudok formálni, de a sport attack 2 nekem nagyon bevált. kb 4 ezer lehet most a gumikban, a hátsó már eléggé kopott, de szerintem még 2ezer benne van. Amire rájöttem, hogy az autópályát és a hosszú monoton egyeneseket nem szereti. Tapadósságra nekem bevált, gyorsan melegszik, ragadós fajta, elég nehezen lehet kihozni a sodrából /nekem nem is sikerült még/. Szerintem ahhoz nagyon állatnak kell lenni, hogy egy ilyen szintű minőségű gumi megcsússzon gyorsításnál melegen. Én újan vettem, az első gyárilag érezhetően lágyabb mint a hátsó. A race attack szerintem még tapadósabb lehet, de nyilván gyorsabban is kopik. Egyszónak száz a vége, én ha tudnék újra olyan "okosan" venni mint ahogy akkor megkaptam őket, akkor újra vennék.
Így nem túl hangos?
Amugy szerintem ne kockáztass, olyan gumit aminek kétes a hire, vagy tul idős ne tegyék TL-re, mondjuk nem tudom, hogy vezetsz, de kanyar bemenetkor és kigyorsitáskor az ilyenekkel szoktam szopni.
Imrufo jöhetne, az ő gépére már egy jó ideje úgyis kíváncsi vagyok
Viszont kcisit más téma:
Ma belebotlottam egy szett Continental race attack gumiba, teljesen új állapotban, meglehetősen jó áron. Ahogy olvasgattam, 600ccm-ig jókat írnak róla, de nagyobb gépeken nem szerették az emberek. Valakinek van esetleg TL-el tapasztalata ezzel a gumival, mennyire bírja a terhelést, csúszkál, mennyire kopik, stb. ?
Csak azért mert olcsó, nem vennék szart
A szép kártyának meg kérdezz már utána légyszíves. Bár tök mindegy de ha már van és még pénz is van rajta akkor miért ne?!
Ha csak fél napra jönnétek, én inkább a délutánt javasolnám, reggel még néha hűvös tud lenni.