Én az utóbbit választanám.Nincs pénz de van élmény új barátok és értelme a motor birtoklásnak.Annyi biztos van hogy az ember évente 1-2 alkalommal elmenjen kikapcsolódni.Egyébként ezzel én is így vagyok,de rájöttem hogy semmitt nem ér a pénzem ha nem úgy költöm el hogy közben örömöm lelem benne.
Nekem van okosság bár nem az én művem.Ha gondolod egyszer meglesed élőben.Nem egy bonyolult valami.El kell jönni az összejövetelekre és ott lehet szedni az infót.
A gravir önmagában nem ér semmit mert nálad kell lennie mindig a gravir számhoz tartozó TUV papírnak is!és akkor is közúton bent kell lennie a db killernek
Gondoltatok már arra hogy bele kell gravíroztatni a Kipufogó felületére a feliratokat?
mintát venni másik dobról stb stb :)
meg ilyen okosságok :)
Tényleg
Kinek van jó rendszám eltüntetődolga tippje ,stb stb :)
Emailban is jöhet :)
A leírás meg a képek alapján én egy konzolnak nézem. Vagy nem tudom. Lehet, hogy télen ezt megcsinálom. Nem tudom mennyit javulna. Érdemes-e vele foglalkozni. Ma voltam műszakin, a sebring nem ment volna át. Kellett a gyári dob. Azt mondja a srác, hogy nagyon genyóznak mostanság, még szép kis prizmát is kapott a rendszám alá. De az első féket megoldotta.
TLAttinak van ilyen konzolja az R-ben(de azt hiszem 2 kell)
Ha küld róla nekem egy skiccet akkor megrajzolom és lehet le is tudnám gyártatni neked.
De én pl az enyémhez tlzone-n vagy planeton megkértem azt a tagot akinek be volt építve és beszéltek is róla a topicban hogy küldje el a rajzot és pár óra múlva minden gond nélkül meg is kaptam
Szóval szerintem tegyél ott egy próbát az a legegyszerűbb meg a leggyorsabb.
Nem tűnik bonyolultnak, csupán a tém méreteit kellene tudni és lehetne gyártatni. R1 csillapítót meg nem nagy kunszt szerezni. Így egyben elég borsos ára.
Azért ez szerintem eléggé látványos kanyar lenne. De lehet hogy ehhez még hideg van. Ez kb 550-600 km, ami nem kevés, de nagyon szép utakon megy keresztül. Ezt lehetne kora ősszel, korai indulással.
Most azt hiszem én is viszek valami fotó masinát. Minden évben eltervezem hogy csinálok jó sok képet, hogy lehessen egy fasza albumot összerakni aztán, a vége az hogy "bakker, már megint csak a teló van nálam".
Kár hogy nem jöttök, pedig biztos jó az út így tavasszal.
Ha dolgozom nincs időm van pénzem.
Ha nem dolgozom van időm nincs pénzem , akkor írogatok általában,
hogyan menjek talira? :)
Ezen befo.tam!
mintát venni másik dobról stb stb :)
meg ilyen okosságok :)
Tényleg
Kinek van jó rendszám eltüntetődolga tippje ,stb stb :)
Emailban is jöhet :)
A műszakin a fékesdit megoldják bár nálam a kipuval sem foglalkoztak csak annyit mondtak hogy nagyon szép hangja van
A leírás meg a képek alapján én egy konzolnak nézem. Vagy nem tudom. Lehet, hogy télen ezt megcsinálom. Nem tudom mennyit javulna. Érdemes-e vele foglalkozni. Ma voltam műszakin, a sebring nem ment volna át. Kellett a gyári dob. Azt mondja a srác, hogy nagyon genyóznak mostanság, még szép kis prizmát is kapott a rendszám alá. De az első féket megoldotta.
Ha küld róla nekem egy skiccet akkor megrajzolom és lehet le is tudnám gyártatni neked.
De én pl az enyémhez tlzone-n vagy planeton megkértem azt a tagot akinek be volt építve és beszéltek is róla a topicban hogy küldje el a rajzot és pár óra múlva minden gond nélkül meg is kaptam
Szóval szerintem tegyél ott egy próbát az a legegyszerűbb meg a leggyorsabb.
Valaki esetleg Tlzone-on vagy a planet-en nem olvasott erről?
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
Nem tűnik bonyolultnak, csupán a tém méreteit kellene tudni és lehetne gyártatni. R1 csillapítót meg nem nagy kunszt szerezni. Így egyben elég borsos ára.
Sz
Mehetünk làjtosabban, is . .
Azért ez szerintem eléggé látványos kanyar lenne. De lehet hogy ehhez még hideg van. Ez kb 550-600 km, ami nem kevés, de nagyon szép utakon megy keresztül. Ezt lehetne kora ősszel, korai indulással.
Egyébként kik jönnek? tökre nem vágom.
De legalább tudtok majd haladni.
Képeket szívesen megnézem majd!
Viszont ha valaki gurulna veletek messzebbről és szállás kell neki szóljon nyugodtan!
Kár hogy nem jöttök, pedig biztos jó az út így tavasszal.