Alapjáraton, a nagyobb fogyasztók nélkül 13,5-13,6V-ot tölt, ez a szükséges minimum. Ha bekapcsolod az indexet meg a fényszórókat akkor ez leeshet néhány tizedet, de a fordulatot 1500 fölé emelve vissza kell emelkednie a fenti szintre (minimum). A töltőfeszültség maximuma pedig nem mehet 14,4V fölé, mert buborékképződés alakul ki az aksiban, ami tönkreteszi a cellákat.
Holnap rámérek az új akkuval mik a töltési értékek alacsony,közepes,magas fordulaton,aztán értekezünk.Azt mondta a boltveztő estére tegyem fel tölteni,az akksit.Töltőm típusa amit kizárólag neked írok meg CLASS 2 BATTERY CHARGE
MODEL: LC-2307
INPUT AC 100-240V 50/60 HZ
INPUT POWER: 21W( MAX)
OUTPUT: DC 12 V/1 A
OUTPUT POLARITY:
RED(+)
BLACK(-)
Az elöbb nagyon de nagyon korrektül szerettem volna írni és elbasztam,ne is törődj vele,.jano nagy fordulaton is 14,4 v kellne átengedjn. Fezsszabáj-lyzó,alapjárton megvan ,de ha pörgetem kevesebb
LP egy olcso, de viszonylag tűrhető akksi. Azért nem ártana megcsinálni, hogy 14,4-et töltsön. Nekem miota megcsináltam az elektronikát, mindig jol teker.
Baromi érdekes,irogattok itt az aksikrol,mit ad isten,délben szokásos,indulás helyett,csak nyöszörög a motor nm indult,csak tolásra,most mértem ki a töltés jó alapjáraton 14v fordulaton valamivel kevesebb,mivel napi használatban van a vas muszály voltam azonnal a helyi csapágyboltban venni 4kg-os zöld aksit lemèrtem,ez készen van,feltöltve,11000ft-ba fályt,teker mint állat,még világításon is azonnal inul a motor,a fekete aksi volt benne 5évet bírt ki érdekesség ez csak 3 kg
http://www.ebay.de/itm/AFAM-Ke...
MODEL: LC-2307
INPUT AC 100-240V 50/60 HZ
INPUT POWER: 21W( MAX)
OUTPUT: DC 12 V/1 A
OUTPUT POLARITY:
RED(+)
BLACK(-)
Mert akkor még fordító is kéne.
Baszki, a muszáj az pontos pontos j.
9V-os elemnek pont jó lett volna.