Gyárilag van, előző gépemen nem volt, de gyakorlatilag semmi hátránya nem volt belőle.Nem tört, nem borult, ha akarsz raksz, ha nem úgy is jó az oldaltámasz.
Egyes modelleken azt hiszem van, de az enyémen ilyesmi nincs.
Ahogy nézegettem a Service manualt van egy A és B térkép. Egyik az alapjáratra és nagyon kis terhelésre vonatkozik. Nem kizárt, hogy az van elirva, vagy csak simán be kell állítani.
A "zsigulis" elektronika már nekem is több éve porosodik a fiókomban...mivel a PCIII padozva, majd saját szájízre hangolva szépen beavatkozik...
Az az egyszerű kérdés merült fel bennem, hogy a TL-eken nincs másodlagos levegő hozzávezetés a kipufogókhoz a kipufogó szelep után? Ha van, akkor ez ki van iktatva, le van dugózva?
Tovább már nem fogok lépni a dologban, mert menet közben elég egyértelmű a diagnózis. Nem sokat változik a lambda, de arra elég, hogy néha kicsússzon a max teljesítmény sávból, és elsokalljon. 2500-alatt el kell venni többet, 2500-7000 között egy hangyafasznyit vissza kell venni, 7000-től hibátlan. Szerencsére a dolog ahogy észrevettem nem függ a gázállástól, csak a fordulattól.
Szóval voltak kételkedők, mert volt aki kiröhögött, de a műszer tökéletesen diagnosztizált, és igazolta a sejtett hibát, és a szemem sarkából jól megfigyelhető menet közben
Ide lett berakva. Jó cucc, már üresben járatva is olyan a lambdám, mint a hullámvasút. Van amikor jó, de bizonyos tartományokban elszegényedik, főleg magasabb fordulaton. Lehet hegyezni a gépet
A Luká is elhagyta róla!
14-es számú 41922-33E10
De a leckét feladtad.
Lassan irok mailt, gondolom melozol, ha ráérsz irogatni :D
Akkor bejött amit terveztünk!
Ahogy nézegettem a Service manualt van egy A és B térkép. Egyik az alapjáratra és nagyon kis terhelésre vonatkozik. Nem kizárt, hogy az van elirva, vagy csak simán be kell állítani.
Az az egyszerű kérdés merült fel bennem, hogy a TL-eken nincs másodlagos levegő hozzávezetés a kipufogókhoz a kipufogó szelep után? Ha van, akkor ez ki van iktatva, le van dugózva?
Szóval voltak kételkedők, mert volt aki kiröhögött, de a műszer tökéletesen diagnosztizált, és igazolta a sejtett hibát, és a szemem sarkából jól megfigyelhető menet közben
22-én jön meg a kipufogóm meg az akksim, szal ha minden jól megy 25-én már tudok gurulni.
Nem ront ez a teljesítményen?