Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Durva hogy én még itt voltam katona, most meg egy lepukkant romhalmaz, ahol mókáznak a népek.
Srácok! Ha gondoljátok gyertek el.
Haveromék szervezik aki szintén stuntos (Jobbágyi Péter hátha valaki ismeri még...).

http://extremnapretsag.hu/
Tudom Sanyi.
Amúgy egy normális fesszabnak úgy is kéne működni.
Ez tény, itt is van a manualból:

"NOTE:
When making this test, be sure that the battery is in fullycharged
condition .
Charging output (Regulated voltage) :
14.0 - 15.5 V at 5 000 r/m i n
. . 09900-25008 : Multi circuit tester set
Tester knob indication : Voltage (-)
ELECTRICAL SYSTEM 7-9"

......én csak azt írtam le amit mértem a saját és pár motoron.
Ja de azok nem szolnak szépen :)
Meg tápot... Kapcsolóüzeműt...
Azt utálom, ha sok szakember félti a tudását, és nem válaszol a kérdésekre.
Az egy dolog, haverom is az mégse ért hozzá. Mondjuk ő inkább plc-s.
Fetből erősítőt szoktak csinálni
Bizony.
Meg fel tudtam tenni neki olyan kérdéseket, amit nem teljesen értettem. Csak villamosmérnök az öreg.
Öregtől nem könnyű szabadulni, de legalább ingyé ad tippeket. Látszik, hogy szereti amit csinál.

Jah, azt nem mondtam, h jó a gyári...
Viszont jó lenne ha már leállnánk ezekről a elavult tirisztoros technikától, és FET-esre csinálnák a fesszabokat. Bár azok is ha rosszul vannak vezérelve, füstölnek rendesen...
Jah, tényleg.
Én meg órákat dumáltam a fesszabos bácsival, tanultam ezt azt.
Azt emlitettem már, hogy a járművillanytan nem pont a kedvencem :)
Előbb épiek össze egy erősítőt, mint hibát keressek egy kocsiban
Csak költői kérdés volt :)

Értem amit mondassz, de attol még jó esetben alapjáraton is rendben van a fesz. Lehet, hogy gyárilag más, de mindketten tudjuk, hogy a gyári fesszab egy kalap kaki :)

Én még fordulatszám függő feszt nem mértem (terhelésfüggőt igen) de elhiszem, hogy van olyan technika ami számottevően változik. Mondjuk simson
Nem, mert a fesszab belsejében lévő tirisztorok szabályoznak.
De nem véletlenül van fordulatszám megadva a szervizkönyvben, a feszültség méréshez. Még mindig nem alapjáraton mérjük, mert ott nincs teljes feszültség a tirisztorokon a fesszabban.
Nekem a sövö állandó feszt mutat (14.3) fordulattól függetlenül, a legtöbb amiben jó minden ilyet csinál, a régi sövök nem, ott többnyire a fesszab-generátor nem is jó.
Gyári az már szénnéégett gondolom :)
A generátor minden fordulaton mást ad le, akkor minden fordulaton más a fesz ?
Nem is gyári...
Még mindig...fordulaton...
Szted a generátor alapjáraton 70V-okat ad le fázisonként?
A suliba még be kéne járni pár órát a villamossági órákra...
Elöregedett kábelköteg, meg töltőfeszültég akart lenni.
Azért fesszabályzo hogy közel állandó feszt adjon. Csak akkor fos az egész ha az elregedett kábelrengetegben kóborol a feszült.