"NOTE:
When making this test, be sure that the battery is in fullycharged
condition .
Charging output (Regulated voltage) :
14.0 - 15.5 V at 5 000 r/m i n
. . 09900-25008 : Multi circuit tester set
Tester knob indication : Voltage (-)
ELECTRICAL SYSTEM 7-9"
......én csak azt írtam le amit mértem a saját és pár motoron.
Jah, azt nem mondtam, h jó a gyári...
Viszont jó lenne ha már leállnánk ezekről a elavult tirisztoros technikától, és FET-esre csinálnák a fesszabokat. Bár azok is ha rosszul vannak vezérelve, füstölnek rendesen...
Értem amit mondassz, de attol még jó esetben alapjáraton is rendben van a fesz. Lehet, hogy gyárilag más, de mindketten tudjuk, hogy a gyári fesszab egy kalap kaki :)
Én még fordulatszám függő feszt nem mértem (terhelésfüggőt igen) de elhiszem, hogy van olyan technika ami számottevően változik. Mondjuk simson
Nem, mert a fesszab belsejében lévő tirisztorok szabályoznak.
De nem véletlenül van fordulatszám megadva a szervizkönyvben, a feszültség méréshez. Még mindig nem alapjáraton mérjük, mert ott nincs teljes feszültség a tirisztorokon a fesszabban.
Nekem a sövö állandó feszt mutat (14.3) fordulattól függetlenül, a legtöbb amiben jó minden ilyet csinál, a régi sövök nem, ott többnyire a fesszab-generátor nem is jó.
Haveromék szervezik aki szintén stuntos (Jobbágyi Péter hátha valaki ismeri még...).
http://extremnapretsag.hu/
Amúgy egy normális fesszabnak úgy is kéne működni.
"NOTE:
When making this test, be sure that the battery is in fullycharged
condition .
Charging output (Regulated voltage) :
14.0 - 15.5 V at 5 000 r/m i n
. . 09900-25008 : Multi circuit tester set
Tester knob indication : Voltage (-)
ELECTRICAL SYSTEM 7-9"
......én csak azt írtam le amit mértem a saját és pár motoron.
Meg fel tudtam tenni neki olyan kérdéseket, amit nem teljesen értettem. Csak villamosmérnök az öreg.
Jah, azt nem mondtam, h jó a gyári...
Viszont jó lenne ha már leállnánk ezekről a elavult tirisztoros technikától, és FET-esre csinálnák a fesszabokat. Bár azok is ha rosszul vannak vezérelve, füstölnek rendesen...
Én meg órákat dumáltam a fesszabos bácsival, tanultam ezt azt.
Előbb épiek össze egy erősítőt, mint hibát keressek egy kocsiban
Értem amit mondassz, de attol még jó esetben alapjáraton is rendben van a fesz. Lehet, hogy gyárilag más, de mindketten tudjuk, hogy a gyári fesszab egy kalap kaki :)
Én még fordulatszám függő feszt nem mértem (terhelésfüggőt igen) de elhiszem, hogy van olyan technika ami számottevően változik. Mondjuk simson
De nem véletlenül van fordulatszám megadva a szervizkönyvben, a feszültség méréshez. Még mindig nem alapjáraton mérjük, mert ott nincs teljes feszültség a tirisztorokon a fesszabban.
Szted a generátor alapjáraton 70V-okat ad le fázisonként?
A suliba még be kéne járni pár órát a villamossági órákra...