Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg nem kell ríni
Olyan öszvér már az a motor hogy azt se tudja honnan származik
Majd megszokod aztán mikor úgy döntesz megcsináltatod
Beállítottam az alapjáratot 1200-1400 közé és azóta jó,nem csinálta egyszer se
Gondolom hagytad ugy :)
Alap problémám egyrészt hogy Esztergom nekem 20ezer benzinbe kerül, tehát opciotol függően 25-70 ezer mutatvány. Másrészt ugyis szénné hegyezem majd a tl-t és az annyiszor 25-50-be fő fájni ahányszor hozzányulok. Az nem buli.
Oszival ötletelünk, mert azért a karbis világban se szúrtam magam tökön, meg nem rohangáltam padoztatni minden szar miatt. Fogtam azt beállítottam.
A Prop-technél kb. 5ezerért megírják, hogy jó legyen.
Kb 3-4 szer csinálta mióta nálam van
Ilyen nekem is volt nekem is akkor jelentkezett mikor tökörésztem,+ kicsi volt az alapjáratom is ( kb 1000)
Jah, nem motorozok süteményekkel
akkor ne foglalkozz azzal hogy lent sokat kap és ennyi
Mert ők nekem olyan közel vannak. Ugy már inkább 70. Szivem szerint még a PC-t se venném meg, ha nem kellene. Azt a 70-et elmociznám egész nyáron.
50+-ból meg van a pc3-al együtt a proptechnél
Szerintem a régi torpanásos téma, csak eddig nem motoroztam olyan csapattal akik Ennyit pöcsöltek volna. Most lett világos mitől van az egész.
Valahogy ugy van a dolog ha hajtom a vasat dinamikusan vagy nyélen akkor tol, működik ahogy kell, de ha csak kis sebességet tartok egy darabig kis gázzal fordulatszámtol függetlenül , vagy megtorpan gázadáskor vagy behúztam a kuplungot leállt útkereszteződésnél (ez 2x volt)
Ja ha ilyenkor meghuzom vagy letiltatom olyan körmöt tol mint egy szar diezel :)
Vagy yoshibox, vagy PC kell
hogy hogy befullad? leáll?
pedig jo lenne nullázni. Szerintem kis gázállásnál az egekbe van tekerve a benya. 170-190-el menve kevesebbet eszik mint 120-nál. Meg ott tele is szívja magát trutymoval, idő után befullad.
Mindenképp kell külső beavatkozás hozá
ECU nullázhato valahogy yoshi box nélkül? Például ha feltételezzük, hogy valaki össze vissza irogatta.
Szerintem meg ne süllyedjünk le egy szint alá, eddig legalább itt nem volt divat a fikázás, meg az agyatlanság kötözködés....
Értem én ami történt veled de velm ez eset meg.szombaton ,meg a benzinkuton a kutas mondja ez szar öreg motor nehéz eladni,haverjának is van honda vtr.je nm tud vele mit kezdeni csak. Garárázsban tárolja,kéredeztem milyen motorja van persze semmilyen,és volt már izomlazad motorozástól?na erre kiröhögött,mondja persze jó vicc!
Most ilyenkor mit mondjak?
Inkább ráhagytam a dolgot,és elmotoroztam 1 tank benzint.
Az tény marad,imi vannk akik szerelik a motorukat éveken àt és filozofálnak ,és vannak akik hasznàljàk,és gazdasàgos értelmes keretek között fenttartjàk azokat.ez tény is marad.
nem értetted amit írtam....
Ha jól tudom, nem vagyunk akkora haverságban (semekkorában), hogy a véremet szívd, meg hogy állandóan beszólogass, amivel már amúgyis a tököm televan!
Ugyanezt eljátszottuk már pár évvel ezelőtt, már akkor is untam...

A gyorsváltó meg egyszerűen csak megfizethető lett. Értelme most sincs semmi közútra. Attól még beleteszem a motorba, mert csak.
Csak a véredet szívom tudod,
Na gyorsvàltó!:
Pàr éve itt a forumon azt írtad erre a tlr - re nem javaslod miért erre nm emléxem,talàn a cucc és a motor àr irreàlisan nincs öszhangban.
Szia luká!
Szombaton kajálásból mentem vissza dolgozni,úgy 1 óra felé,Lacházán a központban meglàttam 1 motorost elöttem 10 autónyira,gyorsqn odagurultam,és mit latok 1 ,2 Éves fehér hayabusa,megàltunk a pirosnál,és kérdeztem van e kedve csapatni azt mondta igen ,elindult,elöl ,a faluban még nem sejtettem kirakat motoros,kiertunk a falubol vàrtam vàrtam mikor indul meg,de men indult meg a kanyarokban belassult kénytelen voltam elhúzni. Picsàba ,azt akarom mondani ha épp nem az emberedre talàlsz a mi öreg suzukinkal sok mumajert meg tudunk szégyeníteni.