Szia!
Ez volt az első TL mocim.Fejidomot és az üléspúpot én fújtam újra.Annak idején 2011-ben azért adtam el,mert mind a kettő hengerben lecsökkent a kompresszió 7-re.Fokozat kijelző nem fog működni,mert a jeladó ellenállásai tropák(ha esetleg raknál bele, csere).Olajszivattyú meghajtó kereke hegesztve van.Azóta lehet,hogy orvosolták a problémákat.Én egy Karcagi gumis gyereknek adtam el 48000km.Most úgy tudom Orosházán van a gép.Telószim. cseréltem benne 45ezernél(adatlapomon megnézheted a képeket), hátsó lánckerék 42-es volt amikor eladtam.Olajat 4-5 ezrenként cserélktem.AGO-nál rakattam bele injektor vezérlőt.Tőlem minden jót megkapott.Egy szerelővel átnézethetnéd mielőtt megvennéd.Sok sikert!
Megsértődni nem fogok, nem az én stílusom ráadásul okom sincs rá. Csak egyszerűen elmondom a véleményem. Arc nélkül nehéz értékelni az ilyen jellegű élcelődést. Akár sértődés is lehet belőle de nem az én részemről. Az meg, hogy milyen vagy nincs a nevedbe kódolva ill. az adatlapodra kiírva.
Átalakítás miatt eladóvá vált Tl 1000S-em gyári első féke. Főfékhenger fékkarral, tartállyal, gyári fékcsövek, féknyergek használható betétekkel. Akit érdekel írjon ide vagy hívjon a 70 2060339 számon, a délutáni órákban.
Igazad is lenne ha nem en en lennek. De rolam koztudomasu hogy folyamatos ugrasztasokkal tarkitom a kapcsolataimat nyilvan ez egyfajta elmebaj melyet még orvosok nem diagnosztizaltak
sajnos soha egy kortyot sem iszom igy az ital mellett pacsizas nalam nem muxik viszont a langos mellett eldontod majd hogy megsertodj vagy sem.
Szeva. Figyu, van ilyen csomag azonosító kód vagy vmi? Mármint amit a dpd honlapján betudok ütni, hogy merre jár a cumó. Olyan vagyok mint egy gyerek. Neszelek, hogy mikor érkezik a futár. Merthogy itthon vagyok betegen. 3. napja nyomom az ágyat.
Bocsáss meg kolléga, eszem ágában sincs vitát generálni, ellentétet szülni meg végképp nincs, de szerintem az ilyen osztást meg kell hogy előzzön egy pár közösen elfogyasztott rövid ital. Csak úgy, hogy személyesebb legyen, így olyan kötekedő és személytelen beszólogatásnak tűnik. Legalábbis számomra. De lehet én reagálom túl, majd Janó kartárs reagál rá, ha akar.
Természetesen gurulhatunk is, én sem zárkózom el az ötlettől, sőt! Meglátjuk az időpontok a többieknek mennyire tetszenek,beszélek az üzemeltetővel, hogy ilyet tervezünk, de szerintem ennyire előre nincsenek betáblázva, főleg nem hétköznapra.
Videót még tavaly csináltam, csak valamiért nem raktam fel sehova., tegnap is csak youtube-ra ment fel. Sportmotorra is felteszem, de éjjel nem volt kedvem már konvertálgatni
Akkor mit szólnál ahhoz, mivel mostanában többé kevésbé mindenki olvassa a forumot, az általad megjelölt 3 napot belőnék iránynak, csinálunk egy felmérést aztán ha sikerült lepontosítanod az üzemeltetővel akkor lefixáljuk valamely napot a 3 közül. Így most februárban mindenki rá tud készülni szabival, túlóra megváltással, beteg szabival stb... Persze mivel ez már majdnem nyár, így részemről a szezonnyitó gurulás elől sem zárkózok el, amit Zsolti vetett fel.
Jaa! Megnéztem a youtube-os új vididet. Kur.a jó lett, nagyon jól megcsináltad és ámulok a tudás előtt.
Ez volt az első TL mocim.Fejidomot és az üléspúpot én fújtam újra.Annak idején 2011-ben azért adtam el,mert mind a kettő hengerben lecsökkent a kompresszió 7-re.Fokozat kijelző nem fog működni,mert a jeladó ellenállásai tropák(ha esetleg raknál bele, csere).Olajszivattyú meghajtó kereke hegesztve van.Azóta lehet,hogy orvosolták a problémákat.Én egy Karcagi gumis gyereknek adtam el 48000km.Most úgy tudom Orosházán van a gép.Telószim. cseréltem benne 45ezernél(adatlapomon megnézheted a képeket), hátsó lánckerék 42-es volt amikor eladtam.Olajat 4-5 ezrenként cserélktem.AGO-nál rakattam bele injektor vezérlőt.Tőlem minden jót megkapott.Egy szerelővel átnézethetnéd mielőtt megvennéd.Sok sikert!