Köszönöm a segítségeteket nem volt elvágva a kábel.elvágtam működik majd holnap pedig ha lessz időm kipróbálom a. gépet. Másik van 1 tl 1000 s első lámpám hibátlan állapotban.25000 ft ért.köszi mégegyszer.
Nem biztos hogy igazam van, de úgy tudom, hogy egy full gyári motor 4-5-6-ban csak 9ezerig pörög. Ha el van vágva a vezeték, akkor engedi tovább pörögni. Ez mellé jön hogy 1-2-ben a teljesítmény kb 75%-át adja csak le a motor a környezetvédelmi tiltás miatt. Ehhez kell a TRE, vagy fokozatkijelző amibe ez bele van építve. Ezek mellett 6-ban még mindig nem pörög el tiltásig, csak módosított áttétellel.
Talán a francia változatoknál volt szűkítő is... De az ülést egyszerűbb leszedni, és megnézni a vezetéket. Ezért még csak itt tartunk a távgyógyításban.
Ha még sosem volt hozzá nyúlva, akkor lehet benne tiltás.
Első ülés szedd le, nézd meg az ECU bal oldali nagyobb csatlakozójánál a fekete-barna vezetéket. (már nem emléxem pontosan, de azt hiszem a 25-ös pin. Mindegy, fekete vezeték barna csíkkal)
Ha nem úgy néz ki mint a képen, akkor nézzen úgy ki!
megtudhatnám hol is van ez a jóféle büfé
Azért csak óvatosan!
Igazából azért kérdeztem, h naggyából tudjam mire számítsunk.
Szabival is úgy kell számolni. :)
Majd kiderül.
Első ülés szedd le, nézd meg az ECU bal oldali nagyobb csatlakozójánál a fekete-barna vezetéket. (már nem emléxem pontosan, de azt hiszem a 25-ös pin. Mindegy, fekete vezeték barna csíkkal)
Ha nem úgy néz ki mint a képen, akkor nézzen úgy ki!
TUDNI