De értem. Ez a baj a mérnökökkel... Mind1ik frankó elméleti szakember...a technikus meg gyakorlati szakember...
Hidd el hegesztettem már pár órát meg sokféle anyagot...
Awi, CO, láng, ív...
Sztem ki lehet venni. Én épphogy felemelem a földtől, az első sárvédőtől a kereket sem tudom kigurítani alóla, és úgy is kijön...
Hátsó emelő alárak, és középen be kell emelőzni a blokkot.
Nem az oszlopot mondom. Hanem a tengelyt.
1 hosszú, ezért görbülni fog...
2 nem lehet elég vastag anyagból, mert nem fog átférni a vázon/lengőkar tengelyen...
3 el fog fordulni rajta
Valami olyasmi lesz, de már előre félek, hogy milyen profi módon fogom felborítani a motort.
Nincs sok helyem a garázsban, és max a fűtéscsőre tudom felhúzni. Ha eljutok odáig, azt mindenképp dokumentálni fogom.
Ez is brutál jó. Viszont a telót ezzel se lehet kihúzni a helyéről... Nekem meg most a szimmering cseréhez valahogy ki kéne szedni, de ötletem sincs hogy fogom itthon megoldani...
Oszi!nem érted!épp azért gondoltam át az egészet h ne kelljen hozzá semmi csak némi zartszelven meg cső meg heggeszto!eehhez nem kell semmilyen gepmuhely!
Igen is meg nem is!arra fekszik fel de az oszlop tartja!a hossz csak biztonsági szempontból kell!mikor atdugod a végére alatat anya és csak attól véd h ne boruljon le a motor!és igen siman elbirja!kiszamoltam!
tökéletesen igaz!
én is most vettem egy első villanyak alatti emelőt 12e.
Mondjuk előtte 8e vetem vasanyagot hogy majd le gyártom,de elég szopás...
amúgy van fent házilag gyártás itt csak ez nem emel sajnos nagyot.
Ne hidd Luká, h olyan kva egyszerű ezeket összerakni.
Megcsinálod a talpát, és? Utána mehetsz a gépműhelyesekhez a többit megcsináltatni stb...
Én tudom, mert amikor a villahíd alá emelőt csináltam, 6szor vágtam legalább szét, meg hegesztettem össze, és soha nem lett jó... Aztán vettem 1et...
Hidd el hegesztettem már pár órát meg sokféle anyagot...
Awi, CO, láng, ív...