Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De értem. Ez a baj a mérnökökkel... Mind1ik frankó elméleti szakember...a technikus meg gyakorlati szakember...
Hidd el hegesztettem már pár órát meg sokféle anyagot...
Awi, CO, láng, ív...
Már jöhetnek is a villahidak!
Sztem ki lehet venni. Én épphogy felemelem a földtől, az első sárvédőtől a kereket sem tudom kigurítani alóla, és úgy is kijön...
Hátsó emelő alárak, és középen be kell emelőzni a blokkot.
Nem az oszlopot mondom. Hanem a tengelyt.
1 hosszú, ezért görbülni fog...
2 nem lehet elég vastag anyagból, mert nem fog átférni a vázon/lengőkar tengelyen...
3 el fog fordulni rajta
Mi ezen a felületkezelés? Vágod az mit jelent?
Megmunkálás után meg kéne edzeni is kicsit, mert elég puha lehet.
T7005 vagy 7075-ből jobb lenne
rajzot tudok belőle adni T6061 Aluminiumból kell legyártani
Mikorra lesz legyártva?
Valami olyasmi lesz, de már előre félek, hogy milyen profi módon fogom felborítani a motort.
Nincs sok helyem a garázsban, és max a fűtéscsőre tudom felhúzni. Ha eljutok odáig, azt mindenképp dokumentálni fogom.
csak neked!
Tegnap nem tudtam aludni
spaniferezd fel az elejét valahova. Úgy esetleg
Ez is brutál jó. Viszont a telót ezzel se lehet kihúzni a helyéről... Nekem meg most a szimmering cseréhez valahogy ki kéne szedni, de ötletem sincs hogy fogom itthon megoldani...
Köszi!
Oszi!nem érted!épp azért gondoltam át az egészet h ne kelljen hozzá semmi csak némi zartszelven meg cső meg heggeszto!eehhez nem kell semmilyen gepmuhely!
Igen is meg nem is!arra fekszik fel de az oszlop tartja!a hossz csak biztonsági szempontból kell!mikor atdugod a végére alatat anya és csak attól véd h ne boruljon le a motor!és igen siman elbirja!kiszamoltam!
tökéletesen igaz!
én is most vettem egy első villanyak alatti emelőt 12e.
Mondjuk előtte 8e vetem vasanyagot hogy majd le gyártom,de elég szopás...
amúgy van fent házilag gyártás itt csak ez nem emel sajnos nagyot.
Ne hidd Luká, h olyan kva egyszerű ezeket összerakni.
Megcsinálod a talpát, és? Utána mehetsz a gépműhelyesekhez a többit megcsináltatni stb...
Én tudom, mert amikor a villahíd alá emelőt csináltam, 6szor vágtam legalább szét, meg hegesztettem össze, és soha nem lett jó... Aztán vettem 1et...
Én a Bursig-et nézegettem ezelőtt.
Ne is mondd, én is mindig szívok vele, ha emelőre akarom rakni őket...
500ft/2db. Ez a csavar felületkezelt csak nagyobb rajt a menet mint a gyárin.
Hát ez még erős fejlesztésre szorul...
Az a rúd fogja a 300 kilós motort megtartani?
Nagyon Boldogat tegnapra!
Gyanítom ezen az áron nem akarja eladni...
Még nem láttam Zsolti
Nem is láttam még ilyet.
Aztán edzés, aztán felületkezelés és olyan 5000 körül meg is áll egy csavar?
megnéztem a cég honlapját és elég jól megkérik az árát