Valakit érdekelne Fabbri bubis plexi utángyártása? Ugye a kinai szerintem nem szép, a fabbri meg k...va drága. Luká odaadná az övét mintának ha találok múanyagost hozzá. Többen olcsóbb lenne bizonyára.
Elolvastam google fordítoval ezt a kuplungos cuccot.
Ha jól értem az a középső egység 4,5mm plussz rugóelőfeszítést ad terhelés alatt, de ha kezd kopni, akkor már nem látja el a feladatát rendesen, és hirtelen gáznál nem feszít kellően igaz?
Meg azt irja, hogy fixre hegesztve sem vészes, motorféknél a dolog?
Hegesztéshez meg kell csinálni egy központosítő gyűrűt.
A kuplung keménységére azt irja, hogy olyan lesz mintha lennének benne hosszabb rugók, vagy alátétek.
Így már végiggondolva egy próbát megérhet a dolog.
Javíts ki légyszi, ha rosszul értelmeztem a szöveget :)
Lesz még új tüköradapterem is, mert a mostanit csak találomra vettem, és sajnos nem jó a csavartávolság. Viszont mivel gixxerhez való, Neked jó lehet, ha esetleg ilyen Rizoma Tomok stílusú tükörre váltanál.
Természetesen ajándékba!
Sajnos nem minden fordulaton. 3 gázálláson lehet vele beállítani 5 módon(-10%tól +10%ig).
Igen, ott evvel IS állítanak motort. Viszont ugye ezt terhelés alatt kéne nézni, és mérni, ami itt kicsit meg is nehezíti a dolgot.
Igazából csak azt a AFR mérőt kell megvennem még. Viszont előtte pontos szinkront nem árt csinálni, amihez megint kéne egy normális szinkron teszter...
Ez sajna elég öszetett dolog.
Ha jól értem az a középső egység 4,5mm plussz rugóelőfeszítést ad terhelés alatt, de ha kezd kopni, akkor már nem látja el a feladatát rendesen, és hirtelen gáznál nem feszít kellően igaz?
Meg azt irja, hogy fixre hegesztve sem vészes, motorféknél a dolog?
Hegesztéshez meg kell csinálni egy központosítő gyűrűt.
A kuplung keménységére azt irja, hogy olyan lesz mintha lennének benne hosszabb rugók, vagy alátétek.
Így már végiggondolva egy próbát megérhet a dolog.
Javíts ki légyszi, ha rosszul értelmeztem a szöveget :)
Természetesen ajándékba!
Majd holnap olvasgad el.
Már várom a tavaszt, h megláthassam a remekművet.
Igen, ott evvel IS állítanak motort. Viszont ugye ezt terhelés alatt kéne nézni, és mérni, ami itt kicsit meg is nehezíti a dolgot.
Igazából csak azt a AFR mérőt kell megvennem még. Viszont előtte pontos szinkront nem árt csinálni, amihez megint kéne egy normális szinkron teszter...
Ez sajna elég öszetett dolog.