Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt akkor se értem, már fáradt vagyok ehhez. Nagyvonalakban értem.ráadásul ad 5mm előfeszitést a rugobak. Akkor Ennyi erővel tehetek még alátétet és letörne a kezem. Vagy én nem értek jol valamit?
Ha jól értem Oszi Barátunk tudna ECU t írni , meg faszán behangolni a motort ,
hogy optimális benzin levegő keveréket kapjon minden fordulaton ?
Ugyanazt mint komoly mérőpaddal a prop tech?

Mibe kerülnek hozzá a műszerek oszi?
Ami már úton van és remélem egy-két héten belül meg is jön:
Hátra hullámos féktárcsa
Ledes index (már vettem egy fajtát, de nem tetszett)
Arany hátsó főfékhenger
Arany fém szelep a kerekekbe
Arany titán féktárcsacsavarok előre-hátra
Hátsó fékbetét Goldfren (mer benne van hogy arany ) carbon ceramic
Allballs telószimmering, mer elengedte magát a gixxervilla
Nagy kedvencem gyári csatis ventikapcsoló
Nagyjából ezt hozta a télapó, de még van kb 30 alkatrészes könyvjelzőm a húsvéti nyuszinak is
Olvasd el bazz...
A csúszó kuplungot hatástalanítja vele.
TL-nél úgytudom van. Viszont nem ugyan avval a hézaggal van probléma mint az SV-nél. A rugók zörögnek a TL-be úgy tudom.
Ezeket egy angol csávó cserélgeti, de utána kell lesnem.
Ez miért jo? Ez is 6 csavaros...
nem csak nittelőt itt a környéken nehezen találnék így akkor maradt a könyebb megoldás ha már tényleg el kell mennem
Megvan a kuplung csúszásodra a megoldás...
http://www.tlzone.net/forums/l...
Jaja, gondoltam énis...
Meg amúgy is már szedtem szét a hátulját, már ismerem mi?
Tudom, holnap megyek
Az hogy szebbek-e... szépek mindenhol vannak de tapasztalat, közvetlen és mosolygósok vannak arrafelé az tény! Jó környék az csajvadászatra! ;) ...is!
Szebb lányok vannak Győr fele :)
itthon is megcsinálnám de már olyan rég láttalak meg a cuccom is ott van még
Nagyon helyes! Ez egy jó ötlet!
Addig marad a garázs szerelés.
A lánc meg villavédő csere ott is megy majd...
Na ilyen az enyémen is van, az előzőn nem volt, ott kb 74000 km volt az órában, a mostani 84000 körül van. vezetett szervízkönyvvel vettem, hihető a km állás. És természetesen zajos a kuplung, ha behúzom, elhalkul. Az SV-n is előfordul ugyanez a hiba, kb ilyen nyomaték nyúzza.Kérdés, h új alkatrészen kívűl van-e javítási alternatíva? a motor értékének kb. egynegyedét a kuplungra költeni, szerintem nem éppen reális, szerintem.
akkor aztán már más sem lesz csak motor szerelés
Ja meg garázsa megye a lánynak a szervizünkhöz :P
Én még a hozzád Közelebb költözést tervezem, barátnőket is már csak Győr -tata vonalon keresek :)
Onnan nem adnak semmit...
Max ha megdurrantod...
A gond az hogy 5 év alatt nem haladt a dolog és én nem 15 év múlva szeretném a műhelyt
Úgy hogy tudom mi van a belsejében, és már megvan hozzá minden alkatrészem, csak meg kéne építenem.
Én ezt pontosan tudom már vagy 5 éve...
Készülök a Janó által szervezett motorszervízünkhöz..
lehet egy suzuki szlonból ahol van szervíz is onnan beszerezhető?!
Nekem van otthon 24 polusu is :) már felkészült vagyok. A csati tényleg necces lehet...
Mondjuk a 3 pólusú kapcsoló, meg a többi kapcsoló. Nameg ugye a csati...