Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg ecu-t. nekem van.
Vegyetek TLS leömlőt
fotód van róla? Engem érdekel.
Sziasztok! TL1000S-re van (TL1000S) gyári matricám, értelemszerűen párban, jelképes összegért, ha valakit érdekel.
Ezzel a kütyüvel a kontroller szoftverét lehet jól elbaszni. Aztán lehet venni másik ECU-t...
A BDM-es programozás teljesen más történet.
Na ez pont a Yoshi másolata...
Na ez egy jó kérdés volt. Már régóta nem alkalmaznak beépített elemes(vagy aksis) tárolást. Tudod, mi ilyesmit gyártunk...
Gyanítom, h a probléma a beírásnál van, a nem megfelelő eszközzel. Az R-421 elméletileg csak a Suzuki GSXR750 1998-9 / TL1000S/R 1997-9 / GSX1300R 1999-hez jó. Bár az enyémet is avval tekergették.
Valószínűnek tartom, h valami más jelalakkal vagy feszültségimpulzussal kell tárolási jelet adni a motorvezérlőnek, h letárolja az eeprom-ba az adatokat.
ez van nekik
Ps nem rossz ötlet :)
Ez durva sötétnek tűnik, kb 80% fényáteresztésűre gondoltam a lámpánál, és plexinál. Az olyan füstüveg jellegű.
Lehet sima sötét fóliát is rányomatni vtn-el. Csinálj egy képet aztán photosoppold meg rajta a plxit és meglátod.

A lámpára lehet venni ilyen lámpa búra védőt ami van sötét színben is.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...

Vagy azt sima átlátszó de sötét fóliával leragasztani.Aztán ha a rendőrnek nem tetszik akkor ott előtte leveszed róla
Akkor viszont nem értem miért tudja elveszteni az adatot? Vagy ha nem veszti el mi volt a gond?
Akkor már vesztenék a légellenálláson :)
Ájj nem tudom mi legyen. Láttam ilyen plexi karbonozásokat, nem mondom, hogy szarul nézne ki :)

Első lámpa lesötétítéséhez vajon mit szólnak a rendőrbácsik. Igyse látok szóval k..va mindegy lenne
Írtam mail-t...
Nekem van pár itthon kiásva.
Viszont kérdés. Az SDS nem jó az SV-hez?
Mivel abban sokkal komolyabb diagnosztikai elemző funkciók vannak beépítve a szoftverben...
Nem RAM van benne, hanem EEPROM.
Hát ez nem teljesen igaz.
Az ECU-ban semmilyen aksi nincs. Egy EEPROM-ba tároljuk le az adatokat, amit ugye meg tudunk írni növelt feszültséggel, majd olvassuk a tartalmát. Ezt többször irkálhatjuk kedvünkre.
Érdekes, h elfelejti ezeket az adatokat. Nekem pl amikor az ECU-mban írták át a gépet, addig nem történt semmi változás ameddig az Ago ki nem reset-elte... És ez sztem 3 év után volt, ami alatt többször ki volt véve az aksim.
Hengerenként egy lambda szondás AFR mérővel meg kéne nézni mit mutat. Próbáltad másik üzemanyag rendszerről? Akár külsőről, h mit mutat?
Nem tudom, az R-421 tuti ilyen.
VTN-t neki!

Lehet úgy is menni 260-al hogy éppen ki látsz a plexi felett
Sztem ez szar. Utálom a fóliát. Mivel a plexi is elég sok szögben törik(az enyém) ezért nem lenne egyszerű fóliázni, ha csak nincs benne 10 éves rutinod...