Na ez egy jó kérdés volt. Már régóta nem alkalmaznak beépített elemes(vagy aksis) tárolást. Tudod, mi ilyesmit gyártunk...
Gyanítom, h a probléma a beírásnál van, a nem megfelelő eszközzel. Az R-421 elméletileg csak a Suzuki GSXR750 1998-9 / TL1000S/R 1997-9 / GSX1300R 1999-hez jó. Bár az enyémet is avval tekergették.
Valószínűnek tartom, h valami más jelalakkal vagy feszültségimpulzussal kell tárolási jelet adni a motorvezérlőnek, h letárolja az eeprom-ba az adatokat.
Nekem van pár itthon kiásva.
Viszont kérdés. Az SDS nem jó az SV-hez?
Mivel abban sokkal komolyabb diagnosztikai elemző funkciók vannak beépítve a szoftverben...
Hát ez nem teljesen igaz.
Az ECU-ban semmilyen aksi nincs. Egy EEPROM-ba tároljuk le az adatokat, amit ugye meg tudunk írni növelt feszültséggel, majd olvassuk a tartalmát. Ezt többször irkálhatjuk kedvünkre.
Érdekes, h elfelejti ezeket az adatokat. Nekem pl amikor az ECU-mban írták át a gépet, addig nem történt semmi változás ameddig az Ago ki nem reset-elte... És ez sztem 3 év után volt, ami alatt többször ki volt véve az aksim.
Sztem ez szar. Utálom a fóliát. Mivel a plexi is elég sok szögben törik(az enyém) ezért nem lenne egyszerű fóliázni, ha csak nincs benne 10 éves rutinod...
A BDM-es programozás teljesen más történet.
Gyanítom, h a probléma a beírásnál van, a nem megfelelő eszközzel. Az R-421 elméletileg csak a Suzuki GSXR750 1998-9 / TL1000S/R 1997-9 / GSX1300R 1999-hez jó. Bár az enyémet is avval tekergették.
Valószínűnek tartom, h valami más jelalakkal vagy feszültségimpulzussal kell tárolási jelet adni a motorvezérlőnek, h letárolja az eeprom-ba az adatokat.
http://www.ebay.com/sch/i.html...
A lámpára lehet venni ilyen lámpa búra védőt ami van sötét színben is.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki...
Vagy azt sima átlátszó de sötét fóliával leragasztani.Aztán ha a rendőrnek nem tetszik akkor ott előtte leveszed róla
Ájj nem tudom mi legyen. Láttam ilyen plexi karbonozásokat, nem mondom, hogy szarul nézne ki :)
Első lámpa lesötétítéséhez vajon mit szólnak a rendőrbácsik. Igyse látok szóval k..va mindegy lenne
Viszont kérdés. Az SDS nem jó az SV-hez?
Mivel abban sokkal komolyabb diagnosztikai elemző funkciók vannak beépítve a szoftverben...
Az ECU-ban semmilyen aksi nincs. Egy EEPROM-ba tároljuk le az adatokat, amit ugye meg tudunk írni növelt feszültséggel, majd olvassuk a tartalmát. Ezt többször irkálhatjuk kedvünkre.
Érdekes, h elfelejti ezeket az adatokat. Nekem pl amikor az ECU-mban írták át a gépet, addig nem történt semmi változás ameddig az Ago ki nem reset-elte... És ez sztem 3 év után volt, ami alatt többször ki volt véve az aksim.
Lehet úgy is menni 260-al hogy éppen ki látsz a plexi felett