A jobb oldali dob felfogatása előtt volt hegesztve? Úgy értem, javítva, mert gyárilag is van ott egy hegesztés, de az simább, mint ahogy a képen látszik. Nem lenne baj, csak kérdés, hogy pontosan helyére lett-e hegesztve, ha javítva volt. Mert az enyémen is van egy ilyen "javítás" kb. 10-14mmel hátrébb van a jobbos dobom. Az előző gépemen is ugyanez volt elbaszva, annó azt is újra kellett hegeszteni, hogy jól álljon. Közelit a két oldalárol a dob felfogatásról még csinálnál?
Olyan kokány megoldásnak gondoltam ezt a matt feketét, de nem volt más választásom, mert jól elcsesztem a sötétítősprayvel. Még jó, hogy a belsejét fújtam, nem kívülről kezdtem.
Életemben talán egyszer sikerült olyan kitörtnyakú pozíciót felvennem, hogy a plexin keresztül néztem előre. De akkor meg minden piros volt. Én vagy befexek, és max a kormánytelót tudom nézegetni, vagy pislogok a plexi felett. Utóbbi jobban bevált motorozás közben.
Az enyém ugyan nem túl sötét de még így sem bújok úgy el mögötte hogy a plexin keljen kinézni mert azért ekkora temponál szart sem látsz már meg torzít is a plekó.
Szóval ezen ne aggódj.
Én úgy szoktam hogy a plexi fölött éppen egy picivel nézek ki.
Elöször befujtam a hátoldalt sötétítő sprayvel, de botrányosan foltos lett, és alig átlátható. Aztán mérgemben mattfeketével ujrafujtam. Most aztán nem lesz 260-nál bebujás delegalább kivül szép :)
most csórtam fészről:
Az enyém ugyan nem túl sötét de még így sem bújok úgy el mögötte hogy a plexin keljen kinézni mert azért ekkora temponál szart sem látsz már meg torzít is a plekó.
Szóval ezen ne aggódj.
Én úgy szoktam hogy a plexi fölött éppen egy picivel nézek ki.
Úgy még a légellenállás sem romlik különösebben