Nem kell az olajat leengedni. Hogyha kint csinálod, a földön, akkor áss egy lyukat, ahova belerakod a szendert, h jobban a bal oldalára boruljon a motor. Nem fog kifolyni.
Jól hangzik, csak a Mátra is már eléggé elkurvult mint hallom. Állandóan ott egy rakás rendőr, baszogatják a népet, és nem csak a hülye gyerekeket, hanem aki normális azokat is.
Na, TLS-es barátaim.
Kis elmélkedés a kuplungotok keménységéről:
Evvel a teszttel kéne kezdenetek sztem.
Kuplung dekni leszed, nyomólap leszerel, szedjétek ki a lamellákat, nyomólap vissza, rugók visszateker, és akkor húzkodjátok a kart. Ameddig nem vaj puha mint a Luká gépen, addig valami gond van ott. Vagy a bowden szar, vagy a kiemelő mechanika, vagy a kiemelő rúd görbe. Amúgy tudtátok, h gyárilag antihopping kuplung van benne, mint a Hayabusákban?
Aham jót mentünk. Azért a GSX-R1000 vs. TL1000 amatör gyorsulás odabaszott. Fejeketm megnéztem volna :D :D
Jó hír, hogy mindenki épségben hazaért.örülök hogy mindenki jól érezte magát.
http://youtu.be/rmcEywqb1Y0
Kis elmélkedés a kuplungotok keménységéről:
Evvel a teszttel kéne kezdenetek sztem.
Kuplung dekni leszed, nyomólap leszerel, szedjétek ki a lamellákat, nyomólap vissza, rugók visszateker, és akkor húzkodjátok a kart. Ameddig nem vaj puha mint a Luká gépen, addig valami gond van ott. Vagy a bowden szar, vagy a kiemelő mechanika, vagy a kiemelő rúd görbe. Amúgy tudtátok, h gyárilag antihopping kuplung van benne, mint a Hayabusákban?