Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lyuk sem kell, nem folyik ki sehogyan se
köszi a feltöltéseket
Nem tudtam, :D Köszi! Ezzek kezdem a hérten

Aham jót mentünk. Azért a GSX-R1000 vs. TL1000 amatör gyorsulás odabaszott. Fejeketm megnéztem volna :D :D
Pedig hagytál is...
Köszi... Nem is rémlett, h kép is készült...
MI van Oszi nem valmai őszinte a mosolyod :D:D
Csak neked
Még jó, h rólam nem készült ilyen!
Basszus de beteg szabályoztatós videokat találtam :D Na majd felrakom valahova. Nagyon jó :D
Dj Osziiiiiii
Sziasztok!

Jó hír, hogy mindenki épségben hazaért.örülök hogy mindenki jól érezte magát.
Borcsa házigazdánknak!
http://youtu.be/rmcEywqb1Y0
Suzuki TL 1000 szkander világbajnokság
Aham, akkor teljesen korrektnek kell lennie. Csak utána érdemes összerakni.
Nem kell az olajat leengedni. Hogyha kint csinálod, a földön, akkor áss egy lyukat, ahova belerakod a szendert, h jobban a bal oldalára boruljon a motor. Nem fog kifolyni.
a másik megoldás a
Na ezt holnap megcsinálom,(fenébe akkor olaj le) akkor lamellák nélkül teszteljem hogy mennyire puha?
Jól hangzik, csak a Mátra is már eléggé elkurvult mint hallom. Állandóan ott egy rakás rendőr, baszogatják a népet, és nem csak a hülye gyerekeket, hanem aki normális azokat is.
Jót mentünk Janó!
Na, TLS-es barátaim.
Kis elmélkedés a kuplungotok keménységéről:
Evvel a teszttel kéne kezdenetek sztem.
Kuplung dekni leszed, nyomólap leszerel, szedjétek ki a lamellákat, nyomólap vissza, rugók visszateker, és akkor húzkodjátok a kart. Ameddig nem vaj puha mint a Luká gépen, addig valami gond van ott. Vagy a bowden szar, vagy a kiemelő mechanika, vagy a kiemelő rúd görbe. Amúgy tudtátok, h gyárilag antihopping kuplung van benne, mint a Hayabusákban?
Hazaértem. Ismét hatalmas volt :):):) köszönöm borcsának a meghívást, a többieknek pedig a jo hangulatot. Lassan képek...