Ez a második szezonom, 700-ba van, de abba benne van egy egy radiális első fék showa első-hátsó futómű. Majdnem minden kopó alkatrész új. Ebayen fingért-hugyért van alkatrész. Na jo az elfogyasztott gumikat nem számoltam. Motorikus baja Sosem volt. Persze szerelő kezébe nem adom. Azok b..meg. Nem értenek ilyen géphez :):):)
Ha finoman használja az ember, akkor egyik sem költségesebb a másiktól. A gyilkolást viszont a Gixxer ezerszer jobban bírja. Meg mivel annyi van belőle mint égen a csillag, alkatrészből sosem lesz hiány.
Nem úgy mint a TL-nél.
HELP!
Keresek fekete TLR alsóidomot!
Azt égegyadta világon nincs, és már csak ez kell, hogy patika legyen a motorom...
Hát lehet hogy most meg leszek kövezve....de szerintem a TL-költségesebb valószinüleg a gyatrább alkatrészellátottság miatt valamint a kopó alkatrészek sem olyan kiforottan tartósak:(
Biztosan közrejátszik a rengeteg törött motor és a tipus rövidebb élete is itt európában...de ez az én véleményem :)
Ha mondhatok még valamit a TLR szerelem-motor akinek bejön a forma és a technika nem érdekli az alkatrész ár sem a folyton elö jövö apróságok mi igy szeretjük a klubban....
lásd :Imrufó hány gikszer árát tolta a lovába már :)
Nekem személy szerint többet töltött a TLR-em az utobbi 2 évben kiállítva a Prop-tech szalonban mint nálam...egyetlen egy dolog miatt tartottam meg a cél minnél szebb állapotban megtartani az utókor részére
Lehet hogy ez övön aluli lesz akkor elöre is bocsánat:-De ilyenkor örülök hogy nem Magellán kollégához került,persze elöre nem tudhatja az ember...de jobb igy
van nekünk barát itt Oszi gixere 100ezer km nagyszervíz csapágyakon kívül mást nem cserélt,kérdésem melyik vas mint tlr vagy gixer 2002,3,4 évjáratból a költségesebb fent tartani?
Huh, hibalista?
Hatszor volt a gumis fele fent, ami nem tett jót neki.
Egyszer szétdörzsölődött a gyújtàskapcsoló vezetéke, meg egyszer a vészleállító kapcsoló forrasztása elengedett. Mindkettőt kicseréltem újra. Meg a szokásos kuplung munkahenger szétkopott, ki van cserélve újra. Ennyi. Ezeken kívül csak a kopó alkatrészeket cseréltem. Ja, meg három blokkot széthajtottam...
Már' csak azért gondoltuk, elég ha egyszer veretem meg magam a szentesi helyiekkel.
De oksa, akkor a részletekről a héten dumálunk majd. Én meg Dávid szerintem már 14-15 körül ott leszünk, és akkor a bevásárlás nagy részét már meg is tudnánk ejteni.
Hali!
A valós adat szerepel lejjebb, de az is csak megközelítőleg, mert most épp a negyedik óra van a motoron.
Viszont innentől kezdve a "valós adat" Oszinak köszönhetően 000000 km
Illetve szinte hihetetlen, de már 000002-t mutat az óra, annak ellenére, hogy egy métert sem mentem vele. Viszont volt egy "kis" kontakt hiba, és annyiszor húztam szét a kábeleket, hogy belerakott magába két kilcsit.
Azért erre a szín táblázatra sem bízhatja rá magát az ember.
Mer má na mégis hol a francba van róla a piros? Vagy az enyém nem is létezik?
Mellesleg ha az extrákat, meg a tuningot, meg a ráköltött lóvét maxon hozzá lehetne csapni az árhoz, akkor most hirtelen simán meghirdethetném az enyémet három milláért. Úgy hogy még kész sincs...
Keress rá az Én szinkombinációmra...lesz meglepetés
Visszatérve a TL-R extrákhoz,a cserélt elsö villát és a radiális fékeket sem extrának hivnám az már átépités illetve tuning...
Extra a gyári helyére betett bitubo vagy ohlins ha ehhez a tipushoz gyártották lásd Imrufóé illetve az Ö olajdeknije is az a TL Zone-ról,mert azt ehhez a motorhoz készitették....
De ha Gambesz akarja :) az Ö Yoshimura komplett rendszere is lehet az....bár kipufogóban itthon nagy volt a választék föleg slip-on vonalon:)
A Berik-nek voltak anno szép gyári angol ARROW versenydobjai ehhez a tipushoz,ha jól emlékszem ugyanugy ahogy az én Leo Vinci redszeremen rajta volt a babérkoszoru és még véletlenül sem volt e-jeles és nem is volt hozzá szükitö sem...nem is ment bele
Az enyém nem sérülésmentes és senkinek nem mondtam hogy az, tapasztalat szerint az a fehér holló kategória....
A szelepcsésze nem S betegség?
Nekem is cseréltek AC-t már egy amerikai rommá tört TLR-ét kapta :)
Extraként nem mondanám a kipufogót mert azt bármikor veszel hozzá, ellenben nem nagyon van itthon hozzá gyári extra,amerikából kellett rendelgetni E-bay-röl anno...nem olcsón
Szeva! Figyu már Borcsa, mennyire erőltetjük ezt a pénteki szalonna sütést? Csak merthogy beszéltem itt többekkel, sanszos, hogy a nagy többség csak ilyen 18 körül fog odaérkezni, mármint a házikókhoz. Meg felvetődött a kérdés, hogy mi lenne ha a pénteki napot inkább ilyen családias hangulatban töltenénk a házaknál, max ott sütögetünk és csak szombaton mutatjuk meg magunkat a versenyen. Csak egy felvetés, ha nem fasza vagy valami gixxer van vele akkor jelezz.
Nem úgy mint a TL-nél.
HELP!
Keresek fekete TLR alsóidomot!
Azt égegyadta világon nincs, és már csak ez kell, hogy patika legyen a motorom...
Biztosan közrejátszik a rengeteg törött motor és a tipus rövidebb élete is itt európában...de ez az én véleményem :)
Ha mondhatok még valamit a TLR szerelem-motor akinek bejön a forma és a technika nem érdekli az alkatrész ár sem a folyton elö jövö apróságok mi igy szeretjük a klubban....
lásd :Imrufó hány gikszer árát tolta a lovába már :)
Nekem személy szerint többet töltött a TLR-em az utobbi 2 évben kiállítva a Prop-tech szalonban mint nálam...egyetlen egy dolog miatt tartottam meg a cél minnél szebb állapotban megtartani az utókor részére
Lehet hogy ez övön aluli lesz akkor elöre is bocsánat:-De ilyenkor örülök hogy nem Magellán kollégához került,persze elöre nem tudhatja az ember...de jobb igy
Tasi
Hatszor volt a gumis fele fent, ami nem tett jót neki.
Egyszer szétdörzsölődött a gyújtàskapcsoló vezetéke, meg egyszer a vészleállító kapcsoló forrasztása elengedett. Mindkettőt kicseréltem újra. Meg a szokásos kuplung munkahenger szétkopott, ki van cserélve újra. Ennyi. Ezeken kívül csak a kopó alkatrészeket cseréltem. Ja, meg három blokkot széthajtottam...
Egyébként jól értettem, hogy kb 140.000 km van a tiédben? Eddigi hibalista? Kb....
De oksa, akkor a részletekről a héten dumálunk majd. Én meg Dávid szerintem már 14-15 körül ott leszünk, és akkor a bevásárlás nagy részét már meg is tudnánk ejteni.
A valós adat szerepel lejjebb, de az is csak megközelítőleg, mert most épp a negyedik óra van a motoron.
Viszont innentől kezdve a "valós adat" Oszinak köszönhetően 000000 km
Illetve szinte hihetetlen, de már 000002-t mutat az óra, annak ellenére, hogy egy métert sem mentem vele. Viszont volt egy "kis" kontakt hiba, és annyiszor húztam szét a kábeleket, hogy belerakott magába két kilcsit.
Biztam benne hogy elökerülsz....
Nálad a pont
Valóban a tiéd ezen a téren formabontó,na de mennyi a megtett kilóméterek száma
A valós adat is nálad van ebben az esetben hiszen te igen sokat mentél vele,külföldre is ha jól tudom 1x 2x
Tasi
Mer má na mégis hol a francba van róla a piros? Vagy az enyém nem is létezik?
Mellesleg ha az extrákat, meg a tuningot, meg a ráköltött lóvét maxon hozzá lehetne csapni az árhoz, akkor most hirtelen simán meghirdethetném az enyémet három milláért. Úgy hogy még kész sincs...
Nem én már elméletileg eladtam és nem is itthonra vették szlovákiába került a motor :(
Csak furcsa hogy a kipufogót extraként emliti mindenki...én is szivesen mentem volna a találkozora ,ha lenne mivel :)
Tasi
Keress rá az Én szinkombinációmra...lesz meglepetés
Visszatérve a TL-R extrákhoz,a cserélt elsö villát és a radiális fékeket sem extrának hivnám az már átépités illetve tuning...
Extra a gyári helyére betett bitubo vagy ohlins ha ehhez a tipushoz gyártották lásd Imrufóé illetve az Ö olajdeknije is az a TL Zone-ról,mert azt ehhez a motorhoz készitették....
De ha Gambesz akarja :) az Ö Yoshimura komplett rendszere is lehet az....bár kipufogóban itthon nagy volt a választék föleg slip-on vonalon:)
A Berik-nek voltak anno szép gyári angol ARROW versenydobjai ehhez a tipushoz,ha jól emlékszem ugyanugy ahogy az én Leo Vinci redszeremen rajta volt a babérkoszoru és még véletlenül sem volt e-jeles és nem is volt hozzá szükitö sem...nem is ment bele
Mindenkinek szépet...Tasi
Nem csak s betegség....csak ott gyakoribb.
Az enyém nem sérülésmentes és senkinek nem mondtam hogy az, tapasztalat szerint az a fehér holló kategória....
A szelepcsésze nem S betegség?
Nekem is cseréltek AC-t már egy amerikai rommá tört TLR-ét kapta :)
Extraként nem mondanám a kipufogót mert azt bármikor veszel hozzá, ellenben nem nagyon van itthon hozzá gyári extra,amerikából kellett rendelgetni E-bay-röl anno...nem olcsón
Extraként emlithetö:-karbon elsösárvédö,karbon akkufedél stb...
Anno a Pardi-nak volt egy Gyári yoshimura tuningos sárga amerikai TLR-je,amit meg lehetett töle venni azt megvettem az enyémre...
Ök voltak itthoni importörök
Tasi