Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tényleg igaz,hogy kihaló félben levő állat SAJNOS!Na meg tudjátok mindenki a KM állást lesi
Ez mindaddig igy van ameddig nem szép állapotú ritkaságrol van szo. TL kihalo állat. Aki olyat akar, és jot fizessen. Johogy ne rosszcasárban adjuk. Mennyi szemetet eladtam már életemben magasan a piaci ár felett. Minden csak türelem, és idő kérdése.
Nembiztos! Nem kötekedésből de kiváncsi lennék hogy ha Borcsa nem veszi meg akkor meddig árultad volna
Utóbbiban tévedsz!
Ez igy van!Sajnos néhányan elvannak varázsolva Láttam van fent egy szép fehér 1.2 milláért,szerintem az még jövőre is fent lesz a hirdetések között!Mondjuk Németországban 3000 euro alatt nem találsz tlt,itthon viszont ahol nincs pénz szerintem az sosem fog elmenni épp úgy ahogy a 820 ezerért sem!
A TL amit néztem nem rossz gép,de a tulaja el felejtette a szabályt,hogy a motornak van egy piaci értéke arra még kicsit rá lehet rakni de az extrák árát nem lehet vissza hozni a motoron,ez olyan mintha azt mondanám 700EFt ér a gép de vettem egy 50EFt os kipufogót rá és akkor azt is fizesse ki a vevő.
Sziasztok...

Igy felmentek az árak?
Én az enyémért 780000.-FT-ot kértem

És végig a Prop Tech szervizelte a 6-8 év alatt,sohasem volt baja és tele volt karbon finomságokkal stb...

Jól járt vele az új tulaj

Tasi
Megy az már!
Alapjárat még nincs
Nekem remélem holnap már lesz! Megvan a Gixxerpumpa, 5bar-t tudott, jónak kell lennie...
200le fölé tudna menni érdemes belevágni
Ideális projekt hideg napokra
van fent a youtubeon 1 friss vidi amcsi srác tlr turbot csinált 180 paci ,még alakulóban van szészanaszét van .
Na lehet TL kilőve,mert csere lett volna de azt mondja a gazda hogy kevés a pénz különbség a motorjaink között így nem biznisz a csere,bár nem tudom hogy miért ennyire lényeges a pénzkülönbség.
Úgy látszik benzinszivattyút is ki kell fogni.
Nekem ment kb 140.000 km-t, és most négy év állás után is beindult vele a motor.
Hát a lelazuló csavarok az nemvészes.
azt is olvastam,hogy gyári rendszerrel többet eszik,de egy kipufogó rendszerrel és elektronikát állítva minden jobb lesz a gépen.
elég tutinak néz ki szóval fullos rendszer is van rajta meg mondom minden kopó alkatrész cserélve.
figyelj ha 100 és 200 között nem eszik 12 litert akkor jó a fogyasztása
az a szerelő hengerfelyesa a tl soha.
soxor úgy motorozok ha lusta vok és nem váltogatok felpakolom 6 ba és megyek hol 60 hol 200 flett mert baromi nyomatékos huz lentről felfelé,enni eszik rendesen de nem tudom mennyit,820ezer megéri ha tuti avas.
Nekem mindíg azt mondta a szerelőm ne vegyek tl t mert hengerfejes szokott lenni meg nem olyan megbízható.
820EFt és a gumiktól elkezdve kuplung lamellákig,olaj,meg minden új.
Nem annyival rosszabb, mint hiszik sokan. Blokkja főleg jo.inkább idegesítő apróságok, lelazulo csavarok voltak nálam.
Union Nem volt a legrosszabb de a legjobb sem!Viszont én ugyvagyok hazsnáltmotor vásárlásával hogy arra mindig kell költeni egy keveset ha megveszed!Amit te néztél annak mindene új? Mostjött le a szalagrol? Mennyit kérnek érte?
A szervizre figyelést hogy érted?Mondjuk azt gondoltam hogy megbízhatóságban nem igen tudja felül licitálni a hondát.