Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem rúgónként 2 távtartó alátét van vegyem ki mindkettőt szerinted?
Aha. Tuti számit, mert amikor legutobb vettem ki akkor a legkisebb gázra csúszott, most pedig csak néha ha cibálom neki :)
Nem titok. Szétszedtem, elmostam és bezsírozva összeraktam.
Mind a 3-at kivetted?
És miért nem reccsen? Vagy titok?
Elkezdtem én is,most már nem reccsen kattan mikor behúzom a kuplungot de kicsit még hagy kivánnivalót maga után, most következik hogy miért olyan kemény.
ÉN szétszedtem. Nálam a probléma, hogy a tányérrugó amit Oszi írt be van rágódva az egyik fém lamellába. Szóval most oda egy ép lamellát a raktam, a szart meg betettem máshova. Kivettem a csavaronként 3 távtartó alátétet. Így most puha, de néha-néha megcsúszik. NYílvána szar lamella miatt, ami ráadásul még sorjás is a beárgódás szélénél. Most várok picit hátha lekopik a sorja, és jó lesz. Ha nem akkor vagy alátét újr,a vagy új lamellasor.
Tegnap már elég későn értem haza, és eldőltem mint a rohadt nád, ezért csak most írok.Állat volt nagyon a hétvége,. Borcsa, köszönjük a szervezést, én nagyon jól éreztem magam (szerintem mindenki ). Örülök, hogy ennyi őrült TL bolondot megismerhettem .

Nade, hogy hasznos dolgot is írjak, ígértem a bukógombához linket:
rex-racing.com/catalog.php?item=71
A posta sajnos elég húzós volt legutóbb, $35.00, de gondolom több darabnál is ugyanennyi marad.
Részemről tavaszra-nyár elejére megszervezhetek egy ausztriai kirándulásos hétvégét, ha nektek jó. Szállást lehetne kőszeg-sopron tudnék keresni. Addig pedig valami jó kis útvonalat is néznék a sogoroknál, ami kevésbé veszélyes, mint Rohonc-Léka Idejutás M1 autópályán sima ügy.
Ilyesmire gondoltam én is. Éreztem is,hogy a gsx-r konfortosabb :) ezért is jo néha mást kipróbálni, mert az ember megszokja a szart is :)
Filóztam rajta, és ugye könnyen lehetett azért, mert kemény volt az eleje, és amikor lapon a kanyarban húztam neki, az úthibákból adódó rázkódást nem csillapította úgy mint az enyémen. Nekem ha berakom a kanyarba, és szar az út akkor sem imbolyog be, mert a csillapítás jól dolgozik...elől...hátulról meg télen kibaszom a K5 gátlót, és megy vissza a felújított gyári...
Akkor teljesen frankó sztem így.
Ahonnan indultunk Kőröshegynél...most Ég és Föld a két motor!
:):)

Visszatérve kérdésedre. Igen jobb lett a fotómű, hogy puhitottunk nálad. Érzésre most hasonlo a keménysége a gixerhez. Lehet a hátulján is csavarok kifele picit.
Most kevésbé imbolyod, de mégis könnyebben kanyarodik. Igy marad az eleje.
Barátok lettek!
Értem én, csak nem csípem amikor baszogatnak feleslegesen...
Én már elkerülöm az ilyen helyeket...
Ausztriás dologhoz mit szóltok pl?
Lukáé :):)
Ezen van rendszám, úgyhogy nem a tiéd...
Nem olyan vészes, lehet előre tudni, hogy mikor hol megy a cseszegtetés:) de csak egy ötlet volt
Nem is tudom, hogy kivel beszélélte, hogy léteznek téli dallamok is. :D Videoklip jó :D

http://youtu.be/pZJHBbIlCv8
Holnap jön a többi.