Elkezdtem én is,most már nem reccsen kattan mikor behúzom a kuplungot de kicsit még hagy kivánnivalót maga után, most következik hogy miért olyan kemény.
ÉN szétszedtem. Nálam a probléma, hogy a tányérrugó amit Oszi írt be van rágódva az egyik fém lamellába. Szóval most oda egy ép lamellát a raktam, a szart meg betettem máshova. Kivettem a csavaronként 3 távtartó alátétet. Így most puha, de néha-néha megcsúszik. NYílvána szar lamella miatt, ami ráadásul még sorjás is a beárgódás szélénél. Most várok picit hátha lekopik a sorja, és jó lesz. Ha nem akkor vagy alátét újr,a vagy új lamellasor.
Tegnap már elég későn értem haza, és eldőltem mint a rohadt nád, ezért csak most írok.Állat volt nagyon a hétvége,. Borcsa, köszönjük a szervezést, én nagyon jól éreztem magam (szerintem mindenki ). Örülök, hogy ennyi őrült TL bolondot megismerhettem .
Nade, hogy hasznos dolgot is írjak, ígértem a bukógombához linket:
rex-racing.com/catalog.php?item=71
A posta sajnos elég húzós volt legutóbb, $35.00, de gondolom több darabnál is ugyanennyi marad.
Részemről tavaszra-nyár elejére megszervezhetek egy ausztriai kirándulásos hétvégét, ha nektek jó. Szállást lehetne kőszeg-sopron tudnék keresni. Addig pedig valami jó kis útvonalat is néznék a sogoroknál, ami kevésbé veszélyes, mint Rohonc-Léka Idejutás M1 autópályán sima ügy.
Filóztam rajta, és ugye könnyen lehetett azért, mert kemény volt az eleje, és amikor lapon a kanyarban húztam neki, az úthibákból adódó rázkódást nem csillapította úgy mint az enyémen. Nekem ha berakom a kanyarba, és szar az út akkor sem imbolyog be, mert a csillapítás jól dolgozik...elől...hátulról meg télen kibaszom a K5 gátlót, és megy vissza a felújított gyári...
Visszatérve kérdésedre. Igen jobb lett a fotómű, hogy puhitottunk nálad. Érzésre most hasonlo a keménysége a gixerhez. Lehet a hátulján is csavarok kifele picit.
Most kevésbé imbolyod, de mégis könnyebben kanyarodik. Igy marad az eleje.
Mind a 3-at kivetted?
Nade, hogy hasznos dolgot is írjak, ígértem a bukógombához linket:
rex-racing.com/catalog.php?item=71
A posta sajnos elég húzós volt legutóbb, $35.00, de gondolom több darabnál is ugyanennyi marad.
Ahonnan indultunk Kőröshegynél...most Ég és Föld a két motor!
Visszatérve kérdésedre. Igen jobb lett a fotómű, hogy puhitottunk nálad. Érzésre most hasonlo a keménysége a gixerhez. Lehet a hátulján is csavarok kifele picit.
Most kevésbé imbolyod, de mégis könnyebben kanyarodik. Igy marad az eleje.
Én már elkerülöm az ilyen helyeket...
Ausztriás dologhoz mit szóltok pl?
http://youtu.be/pZJHBbIlCv8