Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól össze pakolták,de létezhet olyan hogy a többi összetevő meg 2002 es?
99-es kék oldal 99-es sárgáról a hasidom
De meg van,az oldal idom 1999 es a faridom meg 2000 res.
Különben meg azt kell nézni,hogy jó állapotú-e a gép, mennyire akarod és mennyi lóvéd van rá.Elviszitek egy szerelőhöz,hogy mondjon véleményt a gépről.A jót meg kell fizetni.Én is megfizettem az árát,de nem bántam meg.
Köszi,így már más az asszony fekvése,meg néztem az évjáratokat 2000res a faridom szerint de az oldal idom egyik évjáraton sem ilyen.
Igen gondoltam hogy erről beszélsz ez már április óta fent van volt már 1 milla is minden esetre szép motor de hogy annyi km legyen benne azt nem hiszem!
1116 OLDAL
Őszintén meg mondom még egy 2000 res évek elejei ducatitól még el is hihető talán a kevés kilóméter.
Akkor ennél még az én gépem is biztosabb
Szóval akkor ti is ezt néztétek?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_1000_r
-7916820

mennyivel van visszább a színkombináció lista?
Én 77700 KM-eladtam el és a következő gazdája már 35000 el hirdette hahahhahaha 1999es ként mikor 1998 as volt
Hali!
Ilyen színkombinációjú motor nem jött ki a gyárból főleg 2002-ben.Régebben mi is rákérdeztünk az úrtól,hogy van ez.Keressél vissza a hozzászólásokban és meglátod.Akkoriban felraktam a motorszíneket évjárat szerint.
Hát nekem a kocsi kicsit több sajnos,új kocsi vagyis kicsit több mint egy éves,első autó a nevemen+biztosítás+casco
Nekem égy évben 15kb, a kocsi 30. Rohadjanak meg.
Kiszámoltam,és 27EFt tudom lehet ki nevetsz miért sokallom,de pl az én gépemhez képest ami 14EFt ahhoz képest sok,na meg ugye még autót is fent kell tartanom.
Mennyi rá az adó?
A gsxr1000 rel a gondom jelenpillanatban most az éves adó lenne a gondom,biztosítást azt nem tudom.
egyébként az a fura,hogy a hirdetések tele vannak keveset futott TL1000r el 1998 as 7300km hagyjuk már most meg egy 2000 res 16000km el,hova lehet még pörgetni azt az órát.
Szelepcsésze szokott berepedni, majd eltörni. Olyankor megy szét a hengerfej. Időben cserélve nincs gond a blokkal. Benzinszivattyut is érdemes azonnal cserélni ha nehezen indul.

Gixer már más motor. Az kezes, gyors, de a hangjátol nekem is feláll a hátamon a szőr, de azért kárpótol más. Próbáld ki őket.
Én el hiszem hogy vannak gyorsabb és kezesebb gépek,de tisztában vagyok vele hogy a V2 sosem fog úgy menni mint egy sor4 ezer,lenne jó biszniszben k4 gsxr1000 is pl de nekem a V2 filingje tetszett meg még így is hogy nem mentem ilyen géppel,max talán egyszer régen sv650 nel.De úgy láttam a TL ereje teljében van és egy vadállat,amit meg már a sor4 ezresek tudnak már már tulzás.Még az rsv1000 reseket is néztem de 2004 es elég durva árban megy,meg legjobban a TL tetszik,még annak ellenére is hogy a szerelőm ellenzi a TL eket.Viszont a kinézett motornál nekem az a fura hogy 25000km van benne de 3 tulaja volt,vagy mindegyik csak villogni vette.
Én eddig mentem idén 7000-et. 10 lehet meglesz :D mégha 50-60van benne, akkor is megérheti. Más élmény a két motor. Ha tetszik, akkor próbálkozni kell az alkuval.

Vannak azért gyorsabb kezesebb motorok is Nála, de a V2 hangtol picit nehéz szabadulni, ha valaki megszereti :D:D:D
Nekem a régebbi gépek jönnek be és egyre jobban,azoknak még van filingje,nincsenek szarrá könnyítve meg agyon elektronikázva,jó tudom hogy az elektronika néha jól jön,pl az abs,de a mai nagy gépeken mivel kapcsolhatók a cuccok így ha egy elmebeteg űl rá úgy sem fogja bekapcsolni.Még igaz nem próbáltam V2 őt de nagyon tetszik a hangja és olvasgattam is róla hogy milyen filingje és nyomatéka van,na meg a TL1000r egy régi vágyam kétszer majdnem összejött.A kilométerre valami olyat mondott a fickó hogy be van vizsgáltatva,de ilyen kevés kilométerrel még vagy gyári láncnak kell rajta lenni vagy nem rég cserélt láncnak.
Ezek ilyen nagyon meddő viták/beszélgetések. Ha adott egy gyönyörű állapotban lévő mkp., ami ráadásul még ritka is, egy idő után tutira megjön rá a vevő. /lsd. Fecó esete/. De ha van egy közepes állapotú ami a piacon megtalálható motorok közül semmivel sem megkíméltebb és áron felül árulják, arra szerintem kevés esély van, hogy kitartott áron eladható. Az extrákat szerintem csak részben lehet megfizettetni a vásárlóval, egy az egyben tutira nem. Úgy gondolom 820ezerért valami nagyon szép gépet kell, hogy láss, a 25ezer km meg valószínű kamu. /kb 2000 km évente eléggé hihetetlen/. De ahogy korábban írták, próbálj ki egy TL-t, ha beleszeretsz úgyis mindent meg fogsz tenni hogy szert tegyél egyre, ha meg nem fogod érezni a bizsergést akkor meg tök mindegy, 1-2 éven belül túl akarsz majd adni rajta, mert fiatalabbat kevésbé faragatlant, meg könnyeben motorozható motorra fogsz vágyni. Ez is egy vélemény, nem biztos hogy igazam van.
Hát nem tudom 820EFt az jó ár nekem ,csak miért akarja valaki kifizettetni az extrákat,oké hogy tele van új és jó dolgokkal,meg állítólag 25000km van benne ami nagyon ritka,de nekem van egy adott motorom,meg egy adott összeg keretem és abban van egy pici haszna is meg nekem is benne lenne az átíratás,de azt mondja kevés a haszon.Lehet inkább fogom a kis hatszázasom megtartom és csinosítgatom tovább.
1) De megvette. Én egy vevőre vártam türelmesen és nem egy hadosztályra egyszerre.
2) Voltak még érdeklődők. Azért mert neked sokáig kellett hirdetni és párszor átáraztad a géped, ne magadból indulj ki.
3) Addíg árultam volna, ameddíg jólesik. Nem volt szükségem az árára, ha nem viszik el megmarad és néha motorozok vele ugyanis nagyon szerettem ezt a motort.