Jó az a TL, csak az emberek inkább elpazarolják 400-akért, minthogy kicseréljék azt a fos futóművet amit alátettek anno :D ottkint azért lelkesebbek a fanok :D
Az a gép szerintem sosem lesz itthon papírozva, ha minden igaz a héten már külföldön lesz. Még az is lehet, hogy bontva lesz továbbadva, de akkor a fele az én garázsomban landol...
Névre írva, friss műszakival 530-ba megáll! Egy olajcsere meg nem kerül 100-ba. Meg aztán egy magyar forgalmisban is kell olajat cserélni. Jó vétel volt!
Mint ahogy írtam, annyiért lehet eladni amennyit adnak érte. Nem kizárt, hogy elmegy 700-ba, de az szerintem nem mostanában lesz. Mint ahogy Imrufo is belinkelte, az a gép kb. 550-be megáll a papírozása, + olajcsere stb... Max 600-650-ből megvan. Nehéz szerintem ezeket eladni, nem kapkodnak értük. Nem egy népszerű gépek, meg már nem is fiatalok. Én ennek tudatában vettem, nem akarok megválni tőle egy pár évig, az biztos. Hacsak nem üt be a ménkű és rámszakad a bank, vagy megáld az Isten 3-as ikerrel.
Sziasztok!
A Siófoki talira aki jön,még a teljes nevét adja meg.Gallaca csak 1 nevet adjon ,amilyen névre legyen a foglalás.Már megvan az árajánlat,csak szét kell osztani.Ápr. 30 ig kell a felét átutalni a kempingnek.
Köszi.
Írhatod ide is:csaplar.zsolt@upcmail.hu
Amikor vettem a gépet, ezt már akkor is hirdették. Nekem is szúrta a szemem, képeken nagyon jól fest. Csak féltem egy picit a külföldi származása miatt. Meg akkor még nem 400-ért hirdették.
Sajna nem vágom mi a reális ár, de ahogy látom 700-800 körül nem nagyon kapkodnak a vasakért... Én még másfél milláért vettem valamikor régen, azóta egy picit lejjebb mentek az árak.
Csak pislogok, hogy közben az alkatrész árak meg megháromszorozódtak...
Lehet, bár nekem a motor eleje onnan van. Állapot viszont kifogástalan volt ahogy előtte teloban lebeszéltük. Ez viszont a ricsibontónál nem teljesült. Vissza is küldtem neki...
400 ért az ingyen volt és mélyen ár alatt! Bár még azt lekell papiroztatni stb de Jol járt a szerencsés vásárló Én is árulom az én gépemet 730 irányárba!te szerinted mekkora az az összeg amit ellehet kérni egy jó állapotú extrákkal felszerelt TL1000R-ért?
közelről mégjobban néz ki. némi karc van az idomokon, de a blokk-lánc-hátsóteló környéke egyszerűen makulátlan. (meg a többi is)
Ez a 400-as motor, de patikább mint amiket 700-800ért árulnak.
Ritka jó vétel volt.
Ott vmi kosz van, v vmi a melegedéstől a karmantyúval de csak a fékolajtól nem csinál olyant, h hol kint, hol bent fog. Ne keverd bel a DOT 4 be a DOT 5.1est, állítólag az összetézelük miatt nem szabad keverni. A DOT 4nek jónak lell lennie. Ha leért e nyergekhez az olaj akkor fentröl kezd a légtelenítést. Énmég egy utolsót fent is szoktam légteleníteni, biztos ami biztos. Ha valamibe nem vahy biztos inkább még ne állj neki, tájékozódj, a fék nem játék!
Oszi! Szereltél már ilyen radiális munkahengert? Holnap délelőtt akarom felrakni. Néztem képeket, ha jól látom a tetején is van egy légtelenítő? Most akkor milyen sorrendben légtelenítsek? Fent először, aztán lent? Mondjuk még a postán van, de a gyárin mintha nem lenne felül légtelenítő...
A Siófoki talira aki jön,még a teljes nevét adja meg.Gallaca csak 1 nevet adjon ,amilyen névre legyen a foglalás.Már megvan az árajánlat,csak szét kell osztani.Ápr. 30 ig kell a felét átutalni a kempingnek.
Köszi.
Írhatod ide is:csaplar.zsolt@upcmail.hu
Csak pislogok, hogy közben az alkatrész árak meg megháromszorozódtak...
Előri is köszönöm! !
Ez a 400-as motor, de patikább mint amiket 700-800ért árulnak.
Ritka jó vétel volt.
Esküszöm gratulálnom kell az előző tulajnak, annyira patika a gép.
Sajna nem én, hanem egy cimbi csapott le rá...
Esküszöm gratulálnom kell az előző tulajnak, annyira patika a gép.
Sajna nem én, hanem egy cimbi csapott le rá...