Haverok közül akik sportosabban vezetnek a Pirelli supercorsat istenítik, csak ugye nekik sor 4 motoron van. Nem tudom a v2-es mennyire enné le hamarabb.
A pr-t tudom ajánlani de inkább utcai sportos használatra.mondjuk a slickek amúgy sem bírják addig mint egy sport gumi.vegyél palyazottat.sztem az a legjobb alternatíva mert ott a közepe meg elég jó állapotban van.
Basszus, nekem most nem bírt 1500-at. Fasz kivan. Igaz 200-akat is mentem a kamyarokba, meg sokat nyélen, de ez akkor sem buli így :D valami tartós, de tapadó gumi kéne...
Jaja, főleg a léka felöli necces, bár Jánosházánál kezdett baszakodni, ott meg enyhe ritka fékezéseket csináltam. Amugy nem puha, mert ha kint fog akkor is keményen harap, de néha meg bent fog. Nah mindegy, Szerinted akkor inkább 5.1-et tegyek bele?
Be is szereztem egy K7 munkahengert. Remélem ezzel még harapósabb lesz a fék, bár azt sajnálom, hogy az új fékkarok nem jók hozzá. Szóval akit érdekel van eladó TLS/bowdenes gsx-r karszettem 5000-ért.
Radiális féknyergeid vannak ugye?
Ahhoz felraknék egy radiális főfékhengert is. Pl gyári K5-öt. Avval tuti jó lesz.
Igazából nem éri meg ezt felújítani ezt sztem. Egy kicsivel többért már tudsz venni az ebay-en...
most még felrakom egy slicket, de azután lehet kipróbálom mást ha ismét hamar elfogy.
Úton van, azt mondta az ismi.
Sokkal könnyebb döntögetni a gépet.
Ha felkerülnek majd az újabb papucsok akkor meg még jobb lesz.
Az elejéhez a cuccos még nem jött meg?
Amikor mi is kint voltunk Lékánál, nekem nem melegedett el úgy a fék mint másnál...
Jah, hát a kar az nem jó hozzá.
Igényes, állítható kivitel. CNC mart. Minőségi darabok.
Ahhoz felraknék egy radiális főfékhengert is. Pl gyári K5-öt. Avval tuti jó lesz.
Igazából nem éri meg ezt felújítani ezt sztem. Egy kicsivel többért már tudsz venni az ebay-en...