Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dunlop Sportmax hátul 2 000 km.-t bír. Most megpróbálok egy keményebb gumit, talán többet elmegy.
Hát ez az, bár ha 5-6 ezret elmenne... Csakvalószínű nem megy el annyit.
Az nagyon jó gumi de az ára kevésbé!
Haverok közül akik sportosabban vezetnek a Pirelli supercorsat istenítik, csak ugye nekik sor 4 motoron van. Nem tudom a v2-es mennyire enné le hamarabb.
Nem pilot road abból is a 2 ct.de neked sztem ez kevés lenne így vmi ragadós sportgumi marad
Nem nagyon turázok, így igen sportgumi kell...
Pr az Pirelli akar lenni?

most még felrakom egy slicket, de azután lehet kipróbálom mást ha ismét hamar elfogy.
A pr-t tudom ajánlani de inkább utcai sportos használatra.mondjuk a slickek amúgy sem bírják addig mint egy sport gumi.vegyél palyazottat.sztem az a legjobb alternatíva mert ott a közepe meg elég jó állapotban van.
Basszus, nekem most nem bírt 1500-at. Fasz kivan. Igaz 200-akat is mentem a kamyarokba, meg sokat nyélen, de ez akkor sem buli így :D valami tartós, de tapadó gumi kéne...
5-6 ezret de ez a pr3 2ct többet pedig használtam vettem és nem csúszkal ez sem
Mennyit szokott nálad, nálatok elmenni egy hátsó gumi?
Helyes-helyes.
Úton van, azt mondta az ismi.
Elég jól!
Sokkal könnyebb döntögetni a gépet.
Ha felkerülnek majd az újabb papucsok akkor meg még jobb lesz.
Az elejéhez a cuccos még nem jött meg?
Akkor rakok bele olyat, azon nem múlik...
Én azt használok.
Amikor mi is kint voltunk Lékánál, nekem nem melegedett el úgy a fék mint másnál...
Jaja, főleg a léka felöli necces, bár Jánosházánál kezdett baszakodni, ott meg enyhe ritka fékezéseket csináltam. Amugy nem puha, mert ha kint fog akkor is keményen harap, de néha meg bent fog. Nah mindegy, Szerinted akkor inkább 5.1-et tegyek bele?
Pontosabban a Lékai felén...
Rohoncnál lefele lehet fékezni sokat...
DOT4 volt előírva, így azt raktam bele. Nincc benne 1500km. Túl gyakran amúgy se fékeztem nagyokat. Gondolod a DOT 4 utcán kevés lehet :-o
Akkor máshol nem lehet gond, max a fékfolyadékkal, de gondolom az is cserélve meg 5.1.
Úgy legyen Oszi. Hétvégén majd kiderül. Én sem hinném, hogy máshol van a gond. A nyergek tökéletesek és pucoltam is őket felrakás előtt.
Sztem tuti jobb lesz vele. Meg sztem meg fog szűnni a nyomáspont gondod is.
Jah, hát a kar az nem jó hozzá.
Be is szereztem egy K7 munkahengert. Remélem ezzel még harapósabb lesz a fék, bár azt sajnálom, hogy az új fékkarok nem jók hozzá. Szóval akit érdekel van eladó TLS/bowdenes gsx-r karszettem 5000-ért.

Igényes, állítható kivitel. CNC mart. Minőségi darabok.
Aha radiális van. Körbenézek akkor...
Radiális féknyergeid vannak ugye?
Ahhoz felraknék egy radiális főfékhengert is. Pl gyári K5-öt. Avval tuti jó lesz.
Igazából nem éri meg ezt felújítani ezt sztem. Egy kicsivel többért már tudsz venni az ebay-en...