Láttam a cikket!Sajnálom ami történt és remélem minél hamarabb meggyógyulsz!A BMW-s meg kapja be a faxt!ÉS MÉG A MOTOROSOK VANNAK ELÁZTATVA KOMOLYAN MIEZZZZ
Hali! Ne haragudj, de később tudom elküldeni a lámpát, ui korházban vagyok. Vasárnap hátúlról kiütötték alólam a motort, egy 6os bmwvel, tk- ta vágva emgem és a gyönyörű gépemet is. :( most 15 csonttötéssel és tüdőbevérzéssel lábadozom. Kb
Fél év mulva vevő lennék egy szép állapotú TLS-re.
Nyilván az is egy lehetőség. Viszont a TL-nél nem lehet akármilyen lazára hagyni a láncot, mert szétdarálja a lengővilla alsó merevítését. Még akár az is lehet, hogy egyszer-kétszer túl feszes volt a lánc, de biztos számított a motorban elhelyezett kb 140000 km is. Ebben benne van egy komplett blokkfelújítás (főtengely, hajtókarok, stb) aztán egy blokkcsere, és most fog belekerülni újra a felújított blokk.
Ha összerakom, lényegesen kevesebbet fogok gurulni mint régen, úgyhogy remélhetőleg tovább is fogja bírni a szerkezet...
Túlfeszítet lánc miatt tud szétmenni a kihajtó csapágyfészek.
Sajna én is így vettem a motorom, de a fészek újra lett hegesztve és eredeti méretre visszamunkálva.
Azóta és több éve gond nélkül falom a kilóméterek sokaságát!
Igaz múltkor is pár buzi beszólt a kép galériához, hogy laza a láncom, de ezek a marhák szoktál túlfeszíteni aminek ez a következménye amit te is átéltél...
Nekem is pár divatmotoros megmondta blokkot kell cserélnem és nem orvosolható a probléma, ahhoz képest köszöni szépen a motorom megy és minden oké.
Sziasztok.
Én is megyek a barátnőmmel a talira. Biztosan. :)
2 éjszakára, sátor és egy motor. Irjál fel minket is ha foglalsz helyet.
(Ha úgy jó neked akkor mi a helyszínen fizetünk mert nincs számlánk se semmink amiről utalni tudnánk.)
Köszi
Gumi asszem 1,7 kell hogy legyen legalább :P fehér index jo, ha e- betűs. Vannak helyek ahol leszarják az egészet. Haver motorja is olyan kipuffal átment :P nekem pofám nem lett volna odavinni azzal :D
küld a számlát két éjszakára. Egy sátor, egy motor. Köszi!
Ahogy Szalkról jövök és beérek Dömsödre, ott jobb kéznél van egy műszaki állomás. ODA VIDD, csak annyit mondok rugalmas de nagyon. Nem lesz gáz hidd el! Valamilyen Viktornak hívják!
oká emailben megy a számla szém és az üsszeg.
mit lehet tudni a motor müszakiztatásról?
pl:
gumi brázda mélység?
láncvédö kell e?
fehér index maradhat?-sárgán villog.
menj te a ..... mi tar 1 évig ha már van blokkod?
van itt -én is- vállalkozo szellemüember megyőnk vasárnap társadalmi munkában összerakjuk 1 nap alatt.siofokra is gyere hallod imi?
Semmi előjele nem volt. Az volt a mázli, hogy lassan (kb 30) mentem.
Elkezdett recsegni, behúztam a kuplungot, és lehajoltam megsasolni, hogy mi van. Na ekkor repült ki a csapágy a lánckerék alól, megfogta a hátsó kereket, keresztbe álltam, és bemutattam egy laza átdobós esést.
Azért lehet van valami köze hozzá, hogy majdnem annyit mentem egy keréken mint kettőn...
Szétment benne egy csapágy, ami szétvitte a blokkházat.
Eladtam egy havernak, ő megcsinálta, én meg visszavettem...
Ami a képen van az nem lett volna jó nekem, mert mert sorkettes, nekem meg vékettő kellett.
Szia Zsolti! Mondj egy összeget ami a 2 éjszaka költségét fedezi, meg mondj egy számlaszámot és akkor utalom az összeget. Gondolom csatlakoznak majd a többiek is.
Üdv!
Mindössze egy 6 éves bejegyzésre írtál választ.
Amúgy még élek, sőt szoktam olvasni is a fórumot.
De mivel még szét van szedve a motorom (lassan 4 éve), ezért nincs sok értelme hogy írkáljak, mert nincs miről.
Illetve most mintha megjelent volna a fény az alagút végén, mert sikerült vennem egy blokkot, már csak pár sallang kell, és elkezdem összerakni a vasat.
Jövőre talán kész is lesz...
Jobbulást!