női hang mondta csípás volt hétfő reggel jobb ha lefoglaljuk ,faház nekem drága lenn és most is itthon luxuskörülmények közözz trr1100 élünk ,akkor ott nyáron szer nénk kihívást.ti rendeltettek szállást már?
Szia kolléga! Ahogy nézem a képeket szerintem a tiéd már volt mókolva. Eredetileg 4 egyforma méretű tüske van a relében, és természetesen a csatlakozóban is!
Sziasztok! Ha megengeditek hozzászólnék a relé próblémához, úgyanis pár évvel ezelőtt nekem is rendszeresen előjött a hiba, és tényleg nagyon kellemetlen mikor menet közben megáll a vas és hírtelen újraindul. A próbléma abból adódik, hogy a kábelsarú meglazul és elégeti a biztositéktáblában a csatlakozót. Javitása egyszerű (pedig az enyém elég jól összeégett), ha van kedved időd vele játszani akkor szedd szét a kábeleket amik belemennek vedd ki a csatiból illetve ha jól emlékszem van ott még a nagy piros kábel meg talán feete is ezket is szét kell szedni és ami rossz elégett sarú vágd le és cseréld ki, a kábel enged annyit, a belső sarukat meg tisztítsd ki, nekem ez bevált azota tünetmentes a gép. Kár lenne ezért új bizti táblát venni. Igazatok van tipusbetegség, és SV-re is jellemző, sajnos.
Hmm bazzeg lehet csak az UFOk akartak eltériteni és azéé bolondultak meg a müszerek Szerencsére nekem még ilyen nem fordult elő de átnézem én is ezeket a szarokat nem karok cumizni!Főleg nem kanyarba hacccazzal
igen arról!
Bosszúság:
-ha nincs kontakt nem indul a gép
-én volt hogy csak helyezkedtem a nyeregben és megmozdult a csati a műszerfalam mint a karácsonyfa az órák megbolondultak és szépen leállt a vas
-esőben folyamatosan leállt menet közben is (pl:eső sötét kanyar és a világítás meg a motor elszáll szted mennyit láttam)
Szóval nem árt odafigyelni rá.
A szétégést sztem az okozza hogy nem mindig van kontakt,de majd az okosak ezt kiderítik
Beállhatok én is a sorba? Sajnos az enyém is odavan. Relé is, csati is, mikor vettem, le volt vágva. Már okozott némi bosszúságot. Ha tudsz, nekem is rendelj légyszíves! Köszi előre is!
Önmagában a relé nem drága dolog, bár ha gyári akkor 10x annyiérd adják kapásból :D kapcsolás számot szoktak megadni reléknél, ami kínainál tuti kevesebb :P meg a terhelést is ki tudja hogy birja...
Aha, de pontosan mit kell nézni, meg mi a tünet? Azt nem irtad, én meg lemaradtam valahol. Nekem azért kellett a csati mert hátrébb raktam a púp alá a relét.
Oszi azt mondta, ez már a sokadik Tl aminél ilyet lát, meg az SV-éknél is gyakori, meg néha a gixxernél is, úgyhogy gyanús h típushiba. Most én is szerezhetek be csatit is meg relét is. Ráad az enyémnél a csatin a vízzáró dugó nincs meg és faszán ilyen gumiámmal oldotta meg az előző tulaj, nagyon igényesen. Egyébként az ebayen láttam relét újakat nem sok pénzért. Az lehet, h az ilyen gagyi kínai és nem érdemes vele foglalkozni?
én úgy tudom, bár lehet rosszul, hogy az R-esnél egyik oldalt vágni kell az idomot a bukógombához. De nem biztos, érdemes a Tlplanet meg a Tlzone-t olvasgatni. Angol de sok info van.
oksa, bár ez tekinthető fixnek, csaplarzs kartárs már be is chekkolt a szállásra, ő családdal érkezik. De Lukánál tudsz érdeklődni, ha valami info kell a helyről, Ő már járt ott többször.
Vagy parcellát foglaltál?
julius 25-28-ig
http://www.ebay.com/itm/zx7r-z...
ha valaki venne szóljon szívesen lemodellezem
Bosszúság:
-ha nincs kontakt nem indul a gép
-én volt hogy csak helyezkedtem a nyeregben és megmozdult a csati a műszerfalam mint a karácsonyfa az órák megbolondultak és szépen leállt a vas
-esőben folyamatosan leállt menet közben is (pl:eső sötét kanyar és a világítás meg a motor elszáll szted mennyit láttam)
Szóval nem árt odafigyelni rá.
A szétégést sztem az okozza hogy nem mindig van kontakt,de majd az okosak ezt kiderítik
Gyakorlatilag olvadozgat. Egyenlőre tünet nincsen, de nyilván ha így hagyom akkor lesz.
A relé az kell még attól függetlenül.
Utálom a postát.
Most meg rendelhetek megint, mert a Józsié is tákolt...