Hát igen lehet, de minek olcsot venni. Egy hónap állás után picit merült akksival pöccre indult tegnap előtt a gép, tavaly a gyárival 7-8ra, vagy lemerült az akksi :D
Pont most kérdezték tőlem is. A válasz a problémádra:
Lehet olcsóbb pumpát is venni, de nemigen ajánlom. Én német Pierburg pumpát vettem. Itt van a legjobb ára: http://alkatreszek.hu/termek_o...
Ahogy nézem még van nekik.
Szükséged lesz még egy 44590-02840 számú üzemanyag pumpa tömítésre (a csavarokat is kapod hozzá) a tankhoz. Ebből újat kell rakni! Bármelyik Suzuki márkakereskedésben meg tudod venni. Kb 10e ft.
Pár tipp:
Fejtetőn a tank(benzin leengedve belőle), mielőtt a csavarokat szednéd ki, előző nap fújd be csavarlazítóval őket!
Amikor húzod meg a pumpa csavarokat az összerakásnál, kva finoman, mert hamar el lehet baszni a menetet a tank aljában!
A tömítést CSERÉLNI KELL(mert folyni fog), semmi anyaggal nem szabad bekenni!
5-6 bart kel tolnia. Ha tutira akarsz menni pierburgot raksz bele. 25-26 ezer, de azzal be fog indulni :D keresőbe felül írd be, és vissza tudod keresni a pontos típusát.
AC pumpát kell cserélni valószínűleg. Mérd meg a nyomást, mert a gyári pumpa elfárad. Itt többeknek megoldotta a problémáját. Ki kell venni a tankból elvinni egy AC pumpás-hoz és kicseréli. 20 ezer körül van+plusz a tanktömítés 10 ezer környéke. Illenék cserélni a szűrőt is de az elég drága.
A segítségeteken kérném.Van egy TL1000R-em.Ha reggel beindítom(nagyon nehezen indul) jár 10mp-t leállítom akkor utánna már könnyen indul(még órák múlva is) de másnap reggel megint nehezen indul.Csak belekapkod,dolgozik az AC és kb 10-15 próbálkozásra indul.Valakinek volt már hasonló problémája vagy tud-e valaki segíteni hogy hol keressem a hibát?
Ha nekem is pumpa kell akkor én egy 1000 gixer pumpára gondoltam az olcsóbb is meg nem szokott velük baj lenni nem?