Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oszi!
Ha nekem is pumpa kell akkor én egy 1000 gixer pumpára gondoltam az olcsóbb is meg nem szokott velük baj lenni nem?
A vezetéket kell hozzá megcsinálni, mert az más.
A többi az stimmel.
Ez a Pierburg típusú benzinpumpa átalakítás nélkül beszerelhető?
Még én sem tudom, ameddig ki nem nyitom...
az mit jelent?
Hát igen lehet, de minek olcsot venni. Egy hónap állás után picit merült akksival pöccre indult tegnap előtt a gép, tavaly a gyárival 7-8ra, vagy lemerült az akksi :D
Nyomásmérés után kiderül minden!
Tapasztalatból írtam! Tavaly lecseréltem, nincs is gond az indítással!
Szia Luká,
Neked sem stimmel valami a pumpánál. Le van rakva a tank a földre, és szivárog belőle a benzin a nyomócsövön.
A pumpa előszűrője már megszűri a sok trutyit.
Van aki ki is szedi amit mondasz, és kihelyettesíti gumicsővel.
Pont most kérdezték tőlem is. A válasz a problémádra:
Lehet olcsóbb pumpát is venni, de nemigen ajánlom. Én német Pierburg pumpát vettem. Itt van a legjobb ára:
http://alkatreszek.hu/termek_o...
Ahogy nézem még van nekik.
Szükséged lesz még egy 44590-02840 számú üzemanyag pumpa tömítésre (a csavarokat is kapod hozzá) a tankhoz. Ebből újat kell rakni! Bármelyik Suzuki márkakereskedésben meg tudod venni. Kb 10e ft.
Pár tipp:
Fejtetőn a tank(benzin leengedve belőle), mielőtt a csavarokat szednéd ki, előző nap fújd be csavarlazítóval őket!
Amikor húzod meg a pumpa csavarokat az összerakásnál, kva finoman, mert hamar el lehet baszni a menetet a tank aljában!
A tömítést CSERÉLNI KELL(mert folyni fog), semmi anyaggal nem szabad bekenni!
A fémházas szűrőben egy papír szűrő van! Sajnos időnként cserélni kell! Egy idő után nem ereszti át a benzint megfelelően.
Nem kell azt cserélni, csak kiáztatni, meg kifújni levegővel...
Ha csak nem valami lepra tsz kúton tankol, akkor felesleges. Max ki kell öblögetni párszor benzinben.
Benzinszűrőt cseréld ki!
5-6 bart kel tolnia. Ha tutira akarsz menni pierburgot raksz bele. 25-26 ezer, de azzal be fog indulni :D keresőbe felül írd be, és vissza tudod keresni a pontos típusát.
Esetleg tudsz adatokat hogy mekkora nyomásig jó az AC?
AC pumpát kell cserélni valószínűleg. Mérd meg a nyomást, mert a gyári pumpa elfárad. Itt többeknek megoldotta a problémáját. Ki kell venni a tankból elvinni egy AC pumpás-hoz és kicseréli. 20 ezer körül van+plusz a tanktömítés 10 ezer környéke. Illenék cserélni a szűrőt is de az elég drága.
Sziasztok

A segítségeteken kérném.Van egy TL1000R-em.Ha reggel beindítom(nagyon nehezen indul) jár 10mp-t leállítom akkor utánna már könnyen indul(még órák múlva is) de másnap reggel megint nehezen indul.Csak belekapkod,dolgozik az AC és kb 10-15 próbálkozásra indul.Valakinek volt már hasonló problémája vagy tud-e valaki segíteni hogy hol keressem a hibát?
Nem tudom miről beszélsz, nem találom. Volt egy TLR-es aki galériát osztott meg a csomagtartó rendszerről még vmikor ősszel. Arra gondolsz?
A különös fórumban valaki csinált a utoljára nyeregtaska tartott.nem a legszebb de ott is fentz vannak a kapuk és eltért.keress rá
Nem fog zavarni!az enyém akkora h simán beleférnek 1-2napra és simán kilátok!annyi h más egy kicsit a sertéstartás
Biztosan
Jaja. Igaz. Enyémre viszont ilyesmi talán jó lesz.