Helló mindenkinek! Tudja valaki hogy hányfokon kellene bekapcsolnia a hűtőventilátornak az sv-n?
Mert az enyémen még 100 foknál nem kapcsol be és szerintem akkor már illőlenne neki
Én sose mondtam hogy 525 be kerül, mert 425 be kerül és arrol már letettem. Azért kérdezlek titeket, hogy ajánljatok motort amit ismertek és szerintetek jó. 700 ezer max és jó lenne ha lenne S es.
Bocs, de ha nem bánod, én is hozzászólok.. Szóval 525 e egy külföldi papíros, sérültért? Hááát.. A forgalomba helyezés legalább 100-150 e, de inkább több... Akkor 600-650 nél tartasz.. És sehol a javítás... A végére amennyit ráköltesz, vehettél volna egy hibátlan darabot, magyar rendszámmal.. Se futkosás, se macera, és a végén nem egy összetákolt motorod van egyengetett villákkal (mert gondolom nem újra gondoltál), és egyengetett felnivel... Magyarul egy időzített bomba, amely 200-as tempóra képes...
Különbenis, a véleményem az, hogy villlát, felnit nem szabad javítani, csak cserélni! Legalábbis egy 60-nál gyorsabban közlekedő motoron...
Hali!
Titeket kérdezlek, hogy tudtok e vámpapiras sv650 et eladót. Ha sérült nem gond. Ajánljatok már párat, amiről tudjátok, hogy jó, és ha sérült akkor javítható (gondolok én teló, felni stb) Köszi
Hello!
Az ülés alatt jobb és bal oldalt leszeded imbusszal a két műanyag idomot (ki kell pattintani) utána szintén imbusszal már neki is eshetsz az ülésnek.
Akkor tudtam, most nem nagyon tudok többet engedni, de köszönöm tippet próbáltam is feltenni az SV fórumra, de annyir béna vagyok hogy nem sikerült összehoznom. Help! c.gyurifreem
Ezt miért kérdezi meg mindenki, hogy Mo-i-e? Tán külföldre szarabb SV-ket gyártanak?
A szervizkönyv talán még érthető, de amikor egyszer félreértettek, kiderült, hogy egy pecsét 2e Ft. Szal sok jelentősége sajnos ennek sincs.
Szia! Nem sokkal de azért több. Ha ez ir.ár akkor talán beszélhetünk róla. Ha nem gond a motor paramétereit elküldhetnéd,nem a teljesítményére gondoltam. Az előélete és km.stb ami érdekel.Mo.i e,szerv.könyv stb. Pár fotót is küldhetnél. A címem szabi7104@freemail.hu. Előre is köszi. Üdv: Szabi
Sziasztok. Keresnék eladó sv 1000-est ,elsősorban az n-es verziót és nem sokkal többért egy millánál. Ha valakinek lenne egy Veszprém megyében vagy nem túl messze írjon. Üdv : Szabi
LOL, te adtad el őket? :D
Akkor köszi útólag is :D
Adnál egy mail címet? :)
Annyira nincs szükségem rá, hogy 40-ért megvegyem, de ha felraknád a fórumunkba, lehet lenne rá vevő.
Nincsen véletlenül meg a száma, mert én már kitöröltem?
Mert az enyémen még 100 foknál nem kapcsol be és szerintem akkor már illőlenne neki
Érdeklődni szeretnék, hogy hol vetted az SV-re az alsó idomot?
Köszi. Gábor
Különbenis, a véleményem az, hogy villlát, felnit nem szabad javítani, csak cserélni! Legalábbis egy 60-nál gyorsabban közlekedő motoron...
Titeket kérdezlek, hogy tudtok e vámpapiras sv650 et eladót. Ha sérült nem gond. Ajánljatok már párat, amiről tudjátok, hogy jó, és ha sérült akkor javítható (gondolok én teló, felni stb) Köszi
Az ülés alatt jobb és bal oldalt leszeded imbusszal a két műanyag idomot (ki kell pattintani) utána szintén imbusszal már neki is eshetsz az ülésnek.
Azt szeretném kérdezni, hogy 650 s- ről hogyan lehet az első ülést leszedni, hogy az aksit fel tudjam tölteni.
SV1000 gyári kipufogóból hogy lehet kivenni a szűkítőt?
A szervizkönyv talán még érthető, de amikor egyszer félreértettek, kiderült, hogy egy pecsét 2e Ft. Szal sok jelentősége sajnos ennek sincs.
Az 1.150.000 az ugye nem sokkal több az 1 millánál?
Akkor köszi útólag is :D
Adnál egy mail címet? :)
Annyira nincs szükségem rá, hogy 40-ért megvegyem, de ha felraknád a fórumunkba, lehet lenne rá vevő.