Hali, nekem givi monorack karokon van egy M5 monokey platni! en hasznaltan vettem egy sractol 13 penzert! Szerintem nezz korul vateran vagy ilyen helyeken hatha meguszod keves penzbol! De szerintem a kar meg a platni olyan 25bol jon ki 1 uj! Arra figyelj hogy a jo platnit vegyel a dobozhoz! A 44 litereshez monokey kell a 42es pedig monolock (moto detail dobozhoz)! Sok sikert!
Köszi szépen
én is azt néztem ki, de lehet a 42l- es lesz, az most jóval olcsóbb.....
még lenne egy valami, neked milyen csomagtartód van hozzá? és hol lehet venni olyat?
üdv. kroki
Sziaszto! 2001-es sv 650-re szeretnék 40pár literes dobozt meg csomagtartót venni, bementem a hosubába meg is kérdeztem a srácot és próbált lebeszélni róla..... nem ajálja, mert nagy a rezonancia és nem bírják azt a dobozok, meg mindig lelazulnának a csavarok ..... légyszi akinek van fent doboz írja már meg , hogy ez tényleg így van?
én kételkedem benne. előre is köszi mindenkinek
Első tulajtól, Megkímélt, túrázásra használt, sérülés és karcmentes állapot! Biztosítózva sem volt) 19500km (Rendszeresen karbantartott, garanciális, vezetett szervízkönyv. Leinformálható. Extrák: Bi-xenon fényszórók, Riasztó, fém fékcső, radiális (GSX-R 1000) főfékhenger, LeoVince sport kipufogók, Bukógomba, karcvédő fóliázott tank, váz, idomok, GIpro sebességfokozat kijelző, hátsó sárvédő, undertail, fehér hátsó lámpa. Természetesen minden gyári tartozékát is adom hozzá. (gyári sárvédő, eredeti hátsó lámpa, gyári kipufogó, gyári főfékhenger, fékcső).
1,599,000.-
Bakker Trakee az nem semmi... csak a végén nehogy az legyen, hogy olcsóbb a hyo, aztán költségesebb... mert ez a gyakori szervíz meg ezek a gyorsan kopó cuccok már lassan a vicc határához közelednek, pedig nem verseny körülményekre használod... na majdcsak lesz vmi, lesz időm körbekérdezek, de most érecccccségi
Én azt modnom nézesd meg rendes szakemberrel! (Lakamoto Tapolca, de ezt már mondtam) mert nem csak az lehet a baj, hogy sokat eszik! Ha sok benzint kap, lecsapódhat a hengerfalra, lemoshatja az olajat, és idővel, (több ezer km) erős kopást eredményezhet a hengerfalon, dugattyún! Mint a régi GSX 600/750 F-ek esetében! Hosszan rajthagyott szivató 20-25 e km alatt elkoptatta a hengersort dugattyústól! Szerintem a Tapolcai manusz ezta problémát vagy hamar orvosolja, vagy megmondja, hogy orvosolható, nemhiszem, hogy egy vagyont kérne érte!
Ammúgy basszus képzeld, nézegettem a motort, miután szombaton 400 km belefigyelt... Háát a láncom már kezd lelkesebben nyúlni... Attól félek, innentől megszaporodnak a láncállítások, és 20e körül jöhet a csere.... Ígyis tegnap cseréltem a második garnitúra fékbetétet, 14 e km után... Ugye mondtam, gyorsan kopnak :)
Erre a magas alapjárat dologra, 60 fokig 2000 az alapjáratom, a fölött áll be 1400 körülire, ami jó... na egy szerelő aztmondta, h ugyebár az alapjárat a vízhőfok függvényében változik, és lehet nálam van egy kis bibi (azért 60nál áll csak bele), a szivató 60nál esik csak vissza.... a gázt jól veszi hidegen és melegen egyaránt... durrog szépen, biztos sok a benzin... gyertya ,,tisztának" mondható - elvileg gyári - elvileg 12600 km után...
Ahogy mondtam K&N szűrő és Egrus dob van a vason... nem lett injektor állítva rá, nemtudni h előtte is csinálta-e.
Lényeg a lényeg, használjam szerintetek így (nem hátráltat végülis semmiben, esetleg fogyasztás), vagy manuálisan könnyen állítható szerelő által garázsban?
Ide helyi suzukiba nem viszem mert car az egész, Bboglárra fulgas-ba meg nincs se kedvem, se ilyesmi felesleges pénzem elhordani....
Nekem 220 km után megy bele átlag 13 liter.... átlag 6ot eszik az enyém... most is 200nál már világított... nálam nem mindegy hogy telitank és megyek, akkor már világít 5-6 liternél.... ha csak picit tankolgatok mindig, akkor 4 liter körül kezd világítani... szal vmikor elég 40, vmikor 70-80kmre a benzin a lámpától számítva Én nem értem ezt a kis lámpát... nincs tartalék. 250 km után tankolj aztán biztos h nem fogy ki
Enyém 2004es, kéne egy injektor állítás, mert dob és K&N nem lett ráállítva, 60 fokig magas az alapjáratom... így átlag 6ot eszik a drága, inkább városban hajtva sok gyorsítással.
Következő a problémám. Az üzemanyag fogyásával leáll a motor.
Ezzel nem is lenne gond,dea visszajelző még nem "sikít", és 200-210 km-nél járok.
Kb 10-11 l-t tudok rázúdítani.
Most én nem tudok valamit? Feltételezem befecsis motoron nincs tartalék állás :)
CSak légy óvatos! Azért nem mindegy, milyen anyagból vannak ezek a kutyacsontok! TErmészetesen lehet utángyártani, de mindenképpen valami megfelelő keménységű, szívós anyagból!
én is azt néztem ki, de lehet a 42l- es lesz, az most jóval olcsóbb.....
még lenne egy valami, neked milyen csomagtartód van hozzá? és hol lehet venni olyat?
üdv. kroki
Nekem van fent dobozom 2001es sv-n, 44 literes, kb 10.000 km-t mentem vele! Problemam meg nincs vele se csavarral, se repedessel!
Vegyel nyugodtan! Ha olcson akarsz jo dobozt akkor a louis-os moto detail koffer/tc 44-et tudom ajanlani! Olcso, strapa biro, de nem tul szep ...
Udv Csiki
Ui.: kepeim kozott talsz rola kepet!
én kételkedem benne. előre is köszi mindenkinek
hatha valakit erdekel egy elado sv..
Keresek eladó Sv-t 2003-2004-től! max 20000 km-ig! S-es N-es mindegy! Ha valaki tud eladót esetleg van neki szóljon!
Üdv
Amúgy ha darabja 6e, akkor cseppet drága.
jelenleg foraszgatom a müszerfal ledeit.
de nem tudom hogy hol lehetne fehér számlapot szerezni!
minden segitséget elöre is köszi!
Első tulajtól, Megkímélt, túrázásra használt, sérülés és karcmentes állapot! Biztosítózva sem volt) 19500km (Rendszeresen karbantartott, garanciális, vezetett szervízkönyv. Leinformálható. Extrák: Bi-xenon fényszórók, Riasztó, fém fékcső, radiális (GSX-R 1000) főfékhenger, LeoVince sport kipufogók, Bukógomba, karcvédő fóliázott tank, váz, idomok, GIpro sebességfokozat kijelző, hátsó sárvédő, undertail, fehér hátsó lámpa. Természetesen minden gyári tartozékát is adom hozzá. (gyári sárvédő, eredeti hátsó lámpa, gyári kipufogó, gyári főfékhenger, fékcső).
1,599,000.-
Érd.: 0670/4103063
Ammúgy basszus képzeld, nézegettem a motort, miután szombaton 400 km belefigyelt... Háát a láncom már kezd lelkesebben nyúlni... Attól félek, innentől megszaporodnak a láncállítások, és 20e körül jöhet a csere.... Ígyis tegnap cseréltem a második garnitúra fékbetétet, 14 e km után... Ugye mondtam, gyorsan kopnak :)
Ahogy mondtam K&N szűrő és Egrus dob van a vason... nem lett injektor állítva rá, nemtudni h előtte is csinálta-e.
Lényeg a lényeg, használjam szerintetek így (nem hátráltat végülis semmiben, esetleg fogyasztás), vagy manuálisan könnyen állítható szerelő által garázsban?
Ide helyi suzukiba nem viszem mert car az egész, Bboglárra fulgas-ba meg nincs se kedvem, se ilyesmi felesleges pénzem elhordani....
Pls help
Enyém 2004es, kéne egy injektor állítás, mert dob és K&N nem lett ráállítva, 60 fokig magas az alapjáratom... így átlag 6ot eszik a drága, inkább városban hajtva sok gyorsítással.
Remélem tudtam vmit segíteni!
Széles utat!
Ezzel nem is lenne gond,dea visszajelző még nem "sikít", és 200-210 km-nél járok.
Kb 10-11 l-t tudok rázúdítani.
Most én nem tudok valamit? Feltételezem befecsis motoron nincs tartalék állás :)