Azert hajtom ezt a debreceni peldanyt, mert 750-bol nem nagyon jon ki injektoros, eredetileg kb 2001-es darabokat neztem ki.
Ez meg 2003-es, vagy 2004-es, meg az ora szerint 25e Km van benne.
Szoval ha csak a tulaj ilyen bogaras, akkor van ra esely, hogy kb rendben van.
Mas esetben meg nem biztos, hogy ennyiert ilyen kozelebe jutok.
Ha AZERT fizetnek plusz negyezret, hogy jo legyen a motor, akkor megtennem, de igy egyszeruen csak negyed annyival dragabb.
Az elado egyebkent azt allitotta, hogy annal a szerviznel sikerult a gyari cyavarok helyere felgomb feju csavart berakni. Olyat, amit nagyapam altal keszitett asztallabban lattam utoljara.
Mondjuk nem adok a szobeszedekre, de nem lett vonzobb.
Innen van: http://www.corsaro.hu/
Én 35-ért vettem, de mostt épp 20-ért akciós.
Jobban jársz ha tőlük veszel szerintem.
De ha anélkül elviszik a mocit, mindenképp szólok.
Mennyi a keret?
Mert van például ez: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ami ugyan N-es, de legalább messze van.
Cserébe az enyém, gyári állapotban van, és tuti vétel.
Kecskemét nissan hovány de szerintem elhoznák a db-i nissanhoz is..: sv650
Hajdúböszörmény: sv650
Ennyi a teljesség igénye nélkűl de ha igazán jó vételt akarsz kifogni lehet utazni kell érte kicsit..
Még nézegettem a bandité talán de ami érdekes a titax szerint az sfv,az sv és a v tromé ugyanaz az L39R.De alakra meg az sfv nem olyan inkább gixxer viszont a bandité meg igen.
Nincs annyi pízem.
Egy darbra még lenne de annyi mindent akarok venni.Kinéztem egy szíp vanucci hózentrágert 20 ért,meg van egy lajosos nadrágszíj 2 ojroért meg a plexihordozó tatyó lajosos 1,5 ojro és még sokmindent felírtam a listára.Csupa hasznos vacak.
Egy hülye ötlet..Miért nem viszitek a db-i suzuki szalonba?Ott készséggel segítenek és biztos át is vizsgálják jó árban..Nekem kötelező szervízre mondtak jó árat a Zoliék..
Megbeszeltem egy holnapi idopontot a debreceni Yamaha bolt szervizevel. Mondtak, hogy nem tudjuk a helyszinen megvarni, mert sok dolguk van aznap, igazabol el se akartak vallalni az atnezest, de mondtam, hogy a tobbi nap meg a tulajnak nem jo, mert keddtol pentekig Eger mellett dolgozik. Erre megsajnalt a szervizes es mondta, hogy 9re vigyuk be es majd szol, ha kesz.
Mondom telefonon a tulajnak, erre panaszkodik, hogy csak akkor viszi oda, ha meg is varhatja, mert hogy egy haverjanak a motorjaba 60 km ment bele, amikor ott volt szervizen.
Csak azt hajtogatta, hogy hivjam fel a Jaszberenyi szervizt, ahol csinaltak neki, vagy fogadjak mobil szervizest, vagy vigyuk mashova. Kedden meg mar megint nincs Debrecenben, varhatok megint szombatig, de mar zavar a sok varialas.
Pedig penteken mar mentunk is volna a bankba a penzert es holnap meg is vettem volna tole, ha a szervizben pozitivan nyilatkoznak.
Es lassan mar agyhugykovet kapok ettol az egesztol.
A motor viszont meg mindig szep es viszonylag olcso, ezert nem akarom veszni hagyni.
Azert hajtom ezt a debreceni peldanyt, mert 750-bol nem nagyon jon ki injektoros, eredetileg kb 2001-es darabokat neztem ki.
Ez meg 2003-es, vagy 2004-es, meg az ora szerint 25e Km van benne.
Szoval ha csak a tulaj ilyen bogaras, akkor van ra esely, hogy kb rendben van.
Mas esetben meg nem biztos, hogy ennyiert ilyen kozelebe jutok.