Visszatérve a cipő dologra, lehet, hogy mégis a csizma mellett döntök! Mint látjátok elég befolyásolható vagyok! De ha belegondolok, hogy mikor pereceltem mekkora mákom volt hogy a lábam nem maradt alatta (akkor is csak cipellő volt rajtam), akkor mégiscsak a csimma felé hajlok! Egy lábat mégiscsak minden nap használ az ember
Hát a teljes kvancot ledobtam és ugyanűgy zörög.Köröztem a bót körül mint a hülye döglégy mert nálunk az úton fincs keresztbordák vannak.Vagy a telo szarta szét magát.Az első tulajnál vagy nálam fene tudja.Vagy a kormánycsapágy.Esetleg a fék de akkor tavaly mért nem csinálta.Érdekes dolog ez.Nem tom el merjek menni 2-300 Km vele.
Mos tmár csak elhasználom valamennyire..legalább félig...mégse legyen kidobott pénz..legközelebb veszek brembot mert jobbnak tünt..vagy csak bemagyarázom magamnak Lehet ha megcsiholom megjavul ez is..csak olyan tompának érződik per pl.
Ja köszi a hsz-t a szomszédban!Hátha rájön a hibára..
Azt vettem szinterest! Azt ajánlotta a boltos...azt mondta hogy feleskeges a brembo nem jobb annyival mint amivel drágább..hááát szerintem meg csak jobb volt..na megcsiholom mihelyt odaérek..
Sanyibá...esetleg ha van 1 peced ....a Raptoros topicban egyik márkatársnak nem indul a gépe..a gép nem cízzz mikor ráadja a gyújtást(injektoros) .. 151-es hsz
Gondoltam rá..meg is csinálom majd ha odaérek!Lehet valami szemcse eltartaná és azért kerepel meg marja a tácsát?
VAgy inkább ki kéne hajítani mert a brembo sokkal sokkal jobb volt..ez olyan érzéketlen vagy talán tompa a legjobb szó rá..csak hát 16e volt cak pak...
Ha már zörej...nekem meg a kb 3 ezer km-el ezelőtt cserélt első fékbetétem kerepel ciripel mikor fékezek...halálra idegesít mert sisak alatt is simán hallatszik..épp most tegnap néztem és látom hogy a jobbos tárcsába már bele is mart..vagyis kifelé dudor van rajta köröm simán akad benne Ezzel mit kezdjek szerintetek?
Fékbetét és a féktárcsa is adhat hangot ,főleg hogy a rugózatlan részen van ,így közvetlenül kapja az ütéseket az útról! Szereld le a komplett féket ,ha 180 körül is csinálja akkor nem az volt! .
Elsőkör lámpa kivesz,zörög,második kör lámpa tartó vödör kivesz,zörög, harmadik kör műszer levesz,zörög.
Zsé ha látnád a keresztbordákat te is araszolnál.
Na mindegy úgyis kell telózni majd talán sanyi kideríti mert nekem nincs ötletem.Kereket megrángattam.Féknyergek kicsit mozognak de attól nem kéne lennie.
a lámpát csak megnézted, vagy konkrétan le is vetted? nekem a zörgés a lámpán belülről jött. kicsit átrendeztem a vezetékeket meg a csatlakozókat és máris jó lett.
z.
haver esett, lába ott maradt a moci alatt.Boka tropa, 6 hét fekvőgipsz.Évekkel ezelőtt, de nem 100as, soha nem is lesz.
Nekem fullos a csizmám, mégis örülök, h nem lett teszt a perecemből.Hiába a karbon itt, csavarodásgátló ott---200kg motor + csúszás=boka meddig marad egyben?
Ja köszi a hsz-t a szomszédban!Hátha rájön a hibára..
VAgy inkább ki kéne hajítani mert a brembo sokkal sokkal jobb volt..ez olyan érzéketlen vagy talán tompa a legjobb szó rá..csak hát 16e volt cak pak...
Zsé ha látnád a keresztbordákat te is araszolnál.
Na mindegy úgyis kell telózni majd talán sanyi kideríti mert nekem nincs ötletem.Kereket megrángattam.Féknyergek kicsit mozognak de attól nem kéne lennie.
z.
Bar nekem csak satufeknel szokott ilyesmit produkalni.
haver esett, lába ott maradt a moci alatt.Boka tropa, 6 hét fekvőgipsz.Évekkel ezelőtt, de nem 100as, soha nem is lesz.
Nekem fullos a csizmám, mégis örülök, h nem lett teszt a perecemből.Hiába a karbon itt, csavarodásgátló ott---200kg motor + csúszás=boka meddig marad egyben?