Egyébként én a guminyomással elől még mindíg hadilábon állok, jelentős különbség van az első és hátsó kopása között. (lehet, hogy ebben szerepe van, hogy mázsa felett vagyok már )
Hát a Guminyomás az utcán is szóba jöhet. Nekem azt mondták arra fújjam amit a gumigyártó javasol. Én is érzek kovájgást tény más motorom van mint nektek meg diagonál abroncsom amit cserélek de hamar. De észrevettem hogyha arra fújom fel a kereket amit a gumi gyártója ír és nem a motor könyve akkor orvosolható a probléma. De próbáld ki a Contit mert jó guma sokan dicsérik. De a pilot2 se rossz!
Hát egyszer lehet összefuthatunk..pl mikor megyek Csabára a Márkatársamhoz..
Ja köszi de én másnak hamarabb odaadom a gépem mint hogy én menjek máséval....komám is úgy füzöt mint egy csaj csak másképp mire mentem a gixerével..de aztán nem tetszet a 4 henger..de azé húzott mint az állat az meg teccet
Nem hinném, hogy én lennék az aki sokat taníthat a motorozásról (akkor 2:00-t mennék a Hringen), az viszont biztos, hogy átbeszélve bizonyos dolgokat az ember magabiztosabb lesz és könnyebben megcsinálja amiket korábban nem mert.
Az ezres gyári gummája volt a Pilot Sport, igaz evvel a gummával szoktam a géphez, de nekem nem csúszkált, peremig dönthető volt. (szerpentinen, nem pályán Lepence Szentendre között az északi szakaszon)
Magam miatt motorozok Mester, de kell valaki aki megtanítja az alapokat nekem. Nem azt mondtam, hogy példakép kell nekem hanem, egy ember aki megmondja, hogy mit csinálok jól vagy rosszul. Kívülről lehet hogy jobban látszódnak a hibák amiket elkövetek vezetés közben.
Ja köszi de én másnak hamarabb odaadom a gépem mint hogy én menjek máséval....komám is úgy füzöt mint egy csaj csak másképp mire mentem a gixerével..de aztán nem tetszet a 4 henger..de azé húzott mint az állat az meg teccet
Alapokat el tudok mondani, de én se vagyok ám nagy döntőképes arc! Majd szólok, ha megyünk!