Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként én a guminyomással elől még mindíg hadilábon állok, jelentős különbség van az első és hátsó kopása között. (lehet, hogy ebben szerepe van, hogy mázsa felett vagyok már )
Én meg még sehol sem mentem és nem tudom ,hogy hol és mikor fogok
Majd szólj, ha jössz és összefutunk.
Hát a Guminyomás az utcán is szóba jöhet. Nekem azt mondták arra fújjam amit a gumigyártó javasol. Én is érzek kovájgást tény más motorom van mint nektek meg diagonál abroncsom amit cserélek de hamar. De észrevettem hogyha arra fújom fel a kereket amit a gumi gyártója ír és nem a motor könyve akkor orvosolható a probléma. De próbáld ki a Contit mert jó guma sokan dicsérik. De a pilot2 se rossz!
Hát egyszer lehet összefuthatunk..pl mikor megyek Csabára a Márkatársamhoz..
Ja köszi de én másnak hamarabb odaadom a gépem mint hogy én menjek máséval....komám is úgy füzöt mint egy csaj csak másképp mire mentem a gixerével..de aztán nem tetszet a 4 henger..de azé húzott mint az állat az meg teccet
Na én meg csak E-ringen voltam és ott is autós időt mentem! Szóval kajak lassú vagyok!
A guminyomás az tényleg fontos lehet, de nem közúton. (nem extrém magas nyomásról beszélek)
Nem hinném, hogy én lennék az aki sokat taníthat a motorozásról (akkor 2:00-t mennék a Hringen), az viszont biztos, hogy átbeszélve bizonyos dolgokat az ember magabiztosabb lesz és könnyebben megcsinálja amiket korábban nem mert.
Szoktam mérni persze. Amikor megvettem akkor volt olyan hogy havonta 2x is mértem, mert sehogy sem volt jó. De majd kipróbálod ha találkozunk.
Há akkor rugatod aztán elkapar
A guminyomást be szoktatd lőni ?Nem e túl kemény vagy lapos..mondjuk nem ismerem azt a gumit
Inkább a kigyorsításkor...
Mikor kóvályog? Kanyarban vagy féktávon?
Vagy egy jól sikerült farsangi részeg este amikor négykézláb megy haza az ember...
Jobban belegondolva Sanyinak lesz igaza... Lehet hogy magabiztosabban állnék a dologhoz, ha nem mászkálna a motor segge a gumi miatt...
Köszörűűű, meg egy két reszelő tolás ás kész!
Amúgy ha valaki itt mester az a Turbozombi! Ő tud tanítani és neki jó a technikája!
Szerinted nem vagy egy döntögető, de szerintem a te koptatód jobban le van horzsolva mint az enyém.
Kíváncsi leszek arra a pilot road 2ct-re a diablo után (legalábbis a szélei tapadásra)...ha nagyon csúszkál marad műszakis guminak
Na így se hívtak még csak a csajok!

Alapokat el tudok mondani, de én se vagyok ám nagy döntőképes arc! Majd szólok, ha megyünk!
Az ezres gyári gummája volt a Pilot Sport, igaz evvel a gummával szoktam a géphez, de nekem nem csúszkált, peremig dönthető volt. (szerpentinen, nem pályán Lepence Szentendre között az északi szakaszon)
Megpróbálok egyszer kijutni.
Akkor ha tudsz gyere el egyszer a Hringre egy MERSZ estére, ott némely pályázók hajlandóak oktatásra is és igen sokat lehet javulni.
Köszi. Megfogadom.
Magam miatt motorozok Mester, de kell valaki aki megtanítja az alapokat nekem. Nem azt mondtam, hogy példakép kell nekem hanem, egy ember aki megmondja, hogy mit csinálok jól vagy rosszul. Kívülről lehet hogy jobban látszódnak a hibák amiket elkövetek vezetés közben.