Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor már ketten vagyunk Szó nélkül elfogadnám az rsv-t...csak két fő bajom van... nekem a hasalós gépek nem jönnek be annyira meg fiatalság bolondság nem tudnám megálni hogy egyszer egyszer (sokszor ) ne cibáljam meg a fülét..aztán megeshet a nagy baj
Egyébként meg imádom a Raptorom mert tettszik a megjelenése meg minden más és nagyon nehezen válnék meg tőle..max sv 1000 blokkosra
De azért nagyon szúrja a szemem
Mondjuk a csörgés nélkül meglennék.Annyira drágák azok hogy valami embertelen.Pláne eldobni sajnálnám.
Sajnos tudom,hogy párját ritkítja.Ezért is kéne,annak ellenére,hogy problémásabb a szervízelése mint az SV-nek.De basszus a full öhlinsek,meg a kinézet és a hangja.Jobban ellenék vele mint bármilyen fullos csajjal

Ja és a Ducati csörgős kuplungja is gatya letolós.Velünk szemben van a Full-gas.A dukisok nemrég átköltöztek hozzájuk.Kábé minden nap hallok valami durva V2-őt csörgős kuplunggal.Nem vagyok kész tőle,á-dehogy.
Békés Boldog Karácsonyt Minden Motoros Kartársnak!
Nekem rá van írva a vázra hogy made in japan.Lehet csak a váz való onnan
Boldog Karit mindenkinek
Ja ilyesmire akartam én is célozni hogy kár azzal büszkéledni hogy elvileg mi milyen gyakorlatilag mégsem.Inkább minden oda visznek ahol olcsóbban gyártanak alaktrészt vagy szerelik össze betaintótt munkások stb...

Ja az a bizonyos teszt hozzászólást nem találom ...pedig jót lehet röhögni

De itt egy cikk pont erről...
http://totalbike.hu/hirek/2009/11/18/hondas_n
e_fikazd_az_olaszt/
Itt semmit sem a saját hazájában gyártanak már. a Vw török és spanyol, a Hankook magyar :) a Nokian téligumi ami híres eredeti finn gumi volt, már romániába készül, mint ahogy a rönó is. A Toyota pl török szintén, ott csinálják az európai modelleket. Vettem egy hókaparót rá volt írva made isn Thailnad, alatta meg, h készült : Kaposvár Na most akkor mi van?
Jaja.Kapisgalod.Lelkuk van.
Mert ugye a Honda a legmegbízahtóbb szerinte..de aztán nem írt többet..gondolom egy világ omlott össze szegény csávóban
Az Rsv-re ha újan veszed ha jól tudom 5 év garit adnak...szerintem nem viccből.Egyébként meg elég bitang űtős gép ami párját ritkítja a v2 között.
Meg már lerágott csont a rosz mebízhatóság...elmúlt már az a kor csak a berögződött dolgok nehezen kopnak ki.
Ismerek dukist és soha nem romlott el jobban mint bármelyik más motor.Az alaktrész és szeriz ár más dolog.
Egyszer marha jót röhögtem egy Hondáson valami teszt hozzászólásai között..
fikázta az olasz gépeket jobbra balra aztán valaki felvilágosította hogy a Hondának van gyára olaszban és épp az ő modeljét is kizárólag ott gyártják Ha kicsit jobban utánna néz az ember kiderülhet nem csak az autókat hanem a motorokat sem saját hazájában gyártják legttöbbször vagy rakják össze stb
Jaja
Látják,hogy japánról ülök át rájuk,aztán gondolják,hogy akkor most jól megszopatjuk a kis rizszabáló köcsögöt.Gyorsan leégetnek magukban néhány relét,meg vezetéket,de úgy hogy egy elektronika bubus is fél napig méregesse multiméterrel,hogy melyik a szar
Kellemes ünnepet minden motoros bajtársnak!
Hát ha még a csavarok lennének a gond.De lehet hogy pár vezetéket is felcserélhetnek vagy pár elektronikai dobozt.
És amúgy is az ördög játszótre ezek a gép direkt kicsesznek a japánokhoz szokott userekkel.
Köszi srácok az infót.

Váltani biztos nem fogok most RSV-re.A kis SV-mbe már túl sok munkaórát és pénzt öltem.Nem lenne szívem eladni és venni egy valami mást amivel kezdhetem az egészet előlről.
Másrészről,amit teljesítmény adó téren hallani a jövőről az is elég elszomorító,illetve az RSV biztos nem 5.5liter fogyaszt vegyes használat mellett.
Csak a tény idegesít,ha most lennék motorvásárlás előtt valószínű az Aprilia mellett döntenék,felkészülve lelkileg arra,hogy a gyárban néhány pizza elfogyasztása mellett rakták össze a motort és ezért nem nagyon sikerült meghúzni minden csavart rendesen
Boldog karácsonyt mindenkinek.
A kis jézuska az imént megszületett, köszöni jól van, 3 és fél kiló lett. Én pedig köszönöm a vele hozott Imet mágneses 40lityót tanktáskát
balint90@freemail.hu
Péterelvtársat várják a portánál,, balfasz vagyok és nem találom a regisztrationt az svmédián
Attól függ honnan nézzük.Egyedire mindíg lesz igény.De nem hiszem hogy a srác évi szinten 100 milliós árbevételt produkál.
Elemzések szerint a piac bútorfronton KB 29% ot esett vissza.És annyira ki van csontozva minden hogy jó ha 5-10% közt marad az embernek költségekre.Na az meg ló...szra sem elég nem hogy fejleszteni meg befinanszírozni új dolgokat.
Asztalos ember meg nem tudom hogy tud előállítani 150-es gardrobot komplett ovális tükörrel fiókokkal 35e ért mert még ezt is nehéz eladni.
Vagy a legjobb lesett a bútorlapszabász emberke hogy 220-as konyhát 6 elemmel mart MDF ajtókkal tállal fogókkal 73e ért.Annyiból KB az anyag van meg és még nem dolgozott egy jóízűt sem.
Persze ha beépített itt zeg ott zug dolgok más lapra tartoznak meg a méregdrága fából szerkesztett minőségi dolgok de az nem hiszem hogy átlagos helyre készül.Nem a 2,5 szoba panel a terület.
Üdv! nagyon szépek ezek a gépek, fenntartásban nemtom mennyire jó... de nagyon teccenek
Megérné most váltani.
Válság+karácsony?
Üdv!
Haverom bútorokat gyárt és november vége óta megbolondul még most is rohangászik... Igaz fizetne egyre kevesebben akarnak, de megrendelés azért van dögivel.
Most kezd kibukni hogy mekkora szar, és már a gatyájuk is rámegy 4-5 évesen.