Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KARÁCSONYI AKCIÓ!

Csak a készlet erejéig!
SV 650 1999-2009:
SV 650N DID VX láncszett: 33.000 helyett 25.500Ft
SV 650S DID V láncszett: 33.000 helyett 25.500Ft
SV 650S DID VM2 láncszett: 38.500 helyett 30.000Ft
SV 650N/S Brembo SA széria fékbetét 2 pár: 21.500 helyett 16.500Ft
Shell Advance láncspray: 1.800Ft
Lehet szereti a salátakatyvaszt.
Bálint, médiára nem akarsz regelni? :)
Bembomotorban volt valami akció 3-4e körül volt asszem.
Mennyibe fáj 1 csepptöltő?
köszi garázsba van csak nincs fűtés sajna
Nem hinném.Ha száraz meleg helyen tárolod nem lesz baja.Az akksit csepptöltőre kéne rakni.
Helló 1 hónapja cseréltem olajat a mociba azóta leraktam akksit kivettem ilyenkor bekell indítgatni vagy hogy van ez
nyomaték, na abból hegyek állnak rendelkezésre...

Dobj egy mélt, azt folytassuk privátban.Adatlapom legalja

Nem bántam meg, h 1000re tettem fel a seggem, dacára, h az elején volt kis para az Erőtől .Aztán szép lassan összebarátkoztunk és többet nem mesélek mert KRESZszabálysértő
no de egy ezresben azért több kájlóméter lakozik és több nyomaték is, nem kell forgatni hogy menjen ezért később hullik szét. ( persze nem a rommá hegyezett ezresekre gondolok itt) mondjuk fr példáján a 650est is az segítette a 100.000hez hogy nem egy szétkönnyített 130 lovas másína .. bár ha jobban belegondolok ez csak akkor igaz ha egy 600asból és egy ezresből közel ugyanakkora teljesítményt hoznak ki... meg hát összerakottságtól is függ.. meg vezetési stílustól.. najó inkább nem szóltam

ui.: izgatottan várom a teló fejleményeit
A saját példámból kiindúlva:Lehet nekem 1000-es 180 pacis vasam.Egynémely motoros kolléga az mz-vel úgy körbemotorozna,hogy csak pislognék.. Egy időben jártam sportbíróként motorversenyekre is és néha belefutottam 1-2 mz vagy oldtimer kupába is..Amit a srácok mentek az mz-kel vagy a pancsikkal az nem semmi..Mondjuk volt olyan pannónia,hogy csak a váz volt rajta eredeti meg egy két alkatrész..Mikor megkérdeztem a srácot mennyibe van a vas asszem valami 800eft-ot mondott..Csak pislogtam..
Dozer! Maximálisan igazat adok Neked! Nekem is "csak" egy 650-esem van, ami Mo-ra maximálisan elég! Aki száguldozni akar, az menjen pályázni! Ott kiélheti magát... De ha megpróbálbá közúton, annak csak gratulálni tudok...hogy ilyen útviszonyok mellett bevállalja a száguldozás örömeit...hajrá!
Teljesen igazad van Balu kolléga.Nem azért mert nekem "csak" 650-em van és csak 70x lóerőm.A nagy többséget lenyűgözi a nagy köbcenti meg a sok lóerő.Meg is veszik a gixer ezredest aztán motorozni kezd vele.Mikor a többi tapasztalt speed-es elviszi motorozni nem bírja tartani az iramot (mert kanyarodni azt nem tud persze) és pikk pakk a tag jobb esetbe korházba rosszabb esetben koporsóba kerül.A fantasztikus soklovas vas meg a bontóba vagy a méhbe.Tőlem is kérdezték nem bántam-e meg hogy csak 650-et vettem.Én mondom nem mert majd esetleg akkor kell a nagyobb motor ha ennek lejárom a gumiját széltől szélig.
De autóval se...

Most, h ótóba kényszerültem, látom, h a szőke pics@k, meg a sapkás vén f@szfejek akkora ívben fordulnak a puntó/smart/swift és tsai ótókkal, mintha egy 40tonnás tecsókamion lenne a seggük alatt...

Vagy, mikor van jobbról 1-1.5m, balról, ahol én sétálok a kutyával (pórázon), ott 2m, de nézegeti az ótója elejét, h elfér-e...Na, ezeket elverném, s visszavenném a jogosítványát, mert nez érzi a gyufáskatuja méretű sz@rát...

Egyébként, tényleg bőven elég a magyar utakra egy 600ccm körüli vas.Bőven megy annyit mint a legnagyobb sebességhatár, két személlyel megrakva is.

A sebességőrülteknek ott a pálya, nem is egy.
Így van. Tény, h kurva jó menni egy bitang erős géppel, de egy 650es SV, GSR egy Fazer szerintem is bőségesen elegendő Magyarországra. A részemről totálisan értelmetlennek tartom a 200 feletti száguldozásokat.. de még a 160 felettieket is. Útviszonyok miatt is, rendőrök miatt is, és csak úgy is... A motorozás egy életforma, a versenyzés és a baromkodás az egyik válfaja. És mivel nem vagyunk egyformák, ezért sok embernek csak az utóbbi felel meg
szeva!

megdumálhatjuk ákcijjósba, hogy neked is jó legyen!Bááár, én ahhoz az elsőhöz nem fűznék sok reményt...De hátha te látsz rajta valamit ami még ép, vagy javítható...
Idehaza elterjedt olyan tévhit,hogy csak az a jó ami a legnagyobb és a legerősebb.. Ha megkérdezel egy átlag tizenhuszonéves fiút vagy lányt,hogy melyik a legjobb motor.10-ből szerintem 7-en a gsxr 1000-et mondanák annak.Mert a nagy többség csak azt ismeri és arra csorgatja a nyálát.Az meg,hogy a nagy magyar átlag nem tud még normálisan kanyarodni sem a motorjával mindent elmond.Jó ha egy sor4 fz6-ost/v2-es sv650-et rendesen ki lehet használni a magyar utakon..
köszöntem uram, akkor várok még. de remélem majd gondol rám amikor a kuka fölé tartja a villákat
Asszem a felnije repedt meg az alsó villahíd is kuka.Amúgy Zsékettő az embered de még várja a biztosítós meccset.
üdv kétcilinderesek! hallom itt valakinek gtk-ra jelentették az 1000-es sv-jét és új első telót tervez. engem érdekelne a régi kerekestül fékestül
a stendert elcserélem a villáidért.Majd valahogy befeszegetem
Nekem meg a fordított villa hiányzik a sövö-ről
Hát ja Mondjuk az a kiálló darab tényleg hiányzik róla ami az sv-n is van.Igaz már megszoktam csak félszemmel nézem a végét hogy hová akasszam a sarkam.Csak oda kéne hegeszteni egy darabot és már jó is Meg a szögön állítani hogy jobban "feküdjön" mert néha bizonytalnul áll a lábán ha nem sík a felület
Ja.De a karommotívum az faja.Viszont az a fejidom.........hátttttttt nem tom.
A fejre állított villa kéne.
csak az a fránya sztender... az olyan kisipari....