Ennyire válság van.És hát ezek többsége 5 éves motor valszeg kintről exportálva.Az utolsó linken a rendszámból ítélve idén vitorlázott ide.Amúgy most rátett még egy lapáttal a válság.Ilyen karácsony még sosem volt.Félelmetes mennyire nem vásárolnak az emberek.Max kaját meg pár ruhát és slussz.Lehet többen megszorultak.Főleg a gépjármű és építőipar de a bútor és tartós fogy.cikk része is a kereskedelem főleg.Sok a kirúgott ember megszünő cég.Aki tud próbál a gondban pénzt csinálni.Eladni nem könnyű semmit max nevetséges áron.Lásd hentes bajtársat.Csak ilyen idióták telefonálnak akik benyögnek vicces árakat hátha odadja az ember.
Ha van pénzed kivárni míg az SV-t valaki elviszi érdemes belevágni a pizzásokba is.
Balu kartárs is szereti a tuonot.
Békés Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Nemtudom mi történhetett az árakkal de a Tl1000-rel ugyanez volt.2007-ig nagyon magas áron mentek (milla fölött) aztán 2008 tól 1 év alatt több százezret estek az árak hírtelen.Nekem is tetszettek az rsv-k de akkor mikor vettem bizony drága volt.A fentartási költség szervizigény alkatrészárak pedig állítólag többe vannak a japán motorokénál...
Segítsetek egy kicsit,mert valami nem megy bele az agyamba.Például ezeknek az ára:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_
rsv_1000-3416319
http://www.hasznaltauto.hu/motor/april
ia/aprilia_rsv1000r-3204818
http://www.hasznaltauto.hu/
motor/aprilia/aprilia_rsv1000r_factory-3059806
És még sorolhatnám.
2008-ban 1millért vettem az SV650-emet.Akkor ezek mind 2 milcsi felett voltak.Idegesít,hogy az akkor elérhetetlennek tűnő motor szerelmem most annyiba kerül,mint egy sv650.
Mi ennek az oka?Ekkora a válság,ennyire szarok a pizzás motorok vagy olyan nagy a fenntartási költsége egy ilyennek,hogy mindenki szabadulna tőle?Nem értem és most itthon kattogok ezen
20 rugó? Hol? Svájcban? Itthon jobb esetben 4e alatt ki lehet fogni egy "okos" töltőt, de alaphelyzetben is van 6-7-ért, ami ugyanazokat a fő funkciókat tudja mint a 10 felettiek. Töltés, csepptöltés.
Az enyém spec tud autó, motor aksit, 6V-ost, automata csepptöltés és a legelső kategória volt.
De ha csak elméleti volt akkor nem szóltam...
Most nemtom nekem írtad-e, én nem vagyok spórolós, ha egy "okos" töltő 20 rugó, akkor annyit fogok fizetni érte. A kérdésem elméleti jellegű volt. Régebben még értettem is, hogy a sima áram- (vagy rosszabb esetben csak fesz-) stabilizált töltőt hogyan szabályozza le a rákötött izzószál... ennyi :)
Az attól függ mekkora az aksid ,mekkora teljesítményű izzót teszel a körbe és mekkora áramerősséggel tölt a töltőd. Csepptöltés az amikor az önkisüléstől csak egy picivel töltöd jobban ,a kapacitás 3-5%-ával ami egy 10 Ah-ás aksinál kb 0,3 A.Ez csak szinten tartja a feszültséget ,de az olcsó töltökkel vigyázzatok azokra néha oda kell nézni.Léteznek már okos töltők amik le is kapcsolnak ha a feszültség elérte a kritikus értéket. Ezeket hónapokra is ráteheted nem csinálnak zűrt viszont jóval drágábbak ,majdnem egy aksi ára.
csepptöltőről jut eszembe.
az a fajta "csepptöltés" megfelel a gondozásmentes akksik kívánalmainak, amikor egy hagyományos akksitöltőre H4-es izzót rakunk (az egyik izzószálat sorba, a másikat párhuzamosan) ?
Savas ólomakksik csepptöltésére ez egy bevett módszer.
Vajon a mieinkhez is jó?
Ha van pénzed kivárni míg az SV-t valaki elviszi érdemes belevágni a pizzásokba is.
Balu kartárs is szereti a tuonot.