Hál isten nekem van robogó,, SV-m, meg egy Vw Polom is és az az igazság, h mindegyik kell. Csajodért télen nem tudsz elmenni soha ha csak motorod van, esőbe dettó... meg boltba se tudsz elmenni Robesz kell minden nap melóba járni, nagymotor meg kell és kész Igazából minden kell, csak mérlegelni kell kinek mi a fontosabb. A részemről az, h mindegyik üzembiztos legyen, ne kelljen szerelni, a többinek meg csak a bukszád szab határt
Na most lehet nem leszek népszerű de akar a fene ennyiféle hasalós-ruhás gépet ennyiért.
Ha jól meggondolom ezeknél egy húzósabb gázfröccs és a trafi megkergül a birságszámlálásban.Nem hiszem hogy egy horvátország túra felüdülés lenne.
Őszintén.Mennyire kihasználható a 180-200 ló a mai forgalomban?Örülök ha megyek 130-140-el 5 percig a bal belsőben autópályán mielőtt kimenne azértis elém 110-el előzni egy matiz egy kamiont.
Egy igazi motorost nem érdekli milyen autója van csak az hogy milyen motorja
Én ha tehetem motorozom,ősszel és télen pedig marad a tömegközlekedés mivel autóra nem tellik..Ez van,Sprite..
ezek az én szememben azért csúcs motorok.
(jó, van desmosedici RR meg ilyesmi, de az más kategória).
drága-drága... autóban ezért a pénzért mit adnak?
serintem lószart se, nemhogy csúcs vagy legalább kicsit is sportos v. nagy teljesítményű kategóriát.
ez azért nagy vonzerő.
Én teljesen jól meglennék egy ilyesmi motorral, a téli napokra meg egy 15 év körüli háromajtós corsa/fiesta, amit átbökdösünk valahogy a vizsgán időnként.
Persze ilyen gondolkodásmódot csak motoros fórumon szabad leírni, különben mindenki hülyének néz.
:-)
Azzal még megbékélnék hogy nem japán.Valahogy.Nehezen.
De az árával így válságban.Pffffuuuuuu.Nameg a nakedek jobban teccenek egy ilyen esztétikai csökevény izlés miatt nekem.Így ha egyáltalán pénzem lenne és még nagydarab motorra is vágynék max a K1300r jöhetne szóba.
s1000rr promo motorshow s1000rr
Egyébként meg furcsa dolog de vagy a bmw adja relatív olcsón a motort vagy az árak szaladtak el a többi gyártóval egy kicsit.Ha megnézitek akkor már nincs olyan nagy árdifferencia mint pár évvel ezelőtt a japán-német motor viszonylatában..Persze a bérből és fizetésből élők számára ez még mindíg rengeteg..
Ha jól meggondolom ezeknél egy húzósabb gázfröccs és a trafi megkergül a birságszámlálásban.Nem hiszem hogy egy horvátország túra felüdülés lenne.
Őszintén.Mennyire kihasználható a 180-200 ló a mai forgalomban?Örülök ha megyek 130-140-el 5 percig a bal belsőben autópályán mielőtt kimenne azértis elém 110-el előzni egy matiz egy kamiont.
Én ha tehetem motorozom,ősszel és télen pedig marad a tömegközlekedés mivel autóra nem tellik..Ez van,Sprite..
(jó, van desmosedici RR meg ilyesmi, de az más kategória).
drága-drága... autóban ezért a pénzért mit adnak?
serintem lószart se, nemhogy csúcs vagy legalább kicsit is sportos v. nagy teljesítményű kategóriát.
ez azért nagy vonzerő.
Én teljesen jól meglennék egy ilyesmi motorral, a téli napokra meg egy 15 év körüli háromajtós corsa/fiesta, amit átbökdösünk valahogy a vizsgán időnként.
Persze ilyen gondolkodásmódot csak motoros fórumon szabad leírni, különben mindenki hülyének néz.
:-)
De az árával így válságban.Pffffuuuuuu.Nameg a nakedek jobban teccenek egy ilyen esztétikai csökevény izlés miatt nekem.Így ha egyáltalán pénzem lenne és még nagydarab motorra is vágynék max a K1300r jöhetne szóba.
motorshow s1000rr
Egyébként meg furcsa dolog de vagy a bmw adja relatív olcsón a motort vagy az árak szaladtak el a többi gyártóval egy kicsit.Ha megnézitek akkor már nincs olyan nagy árdifferencia mint pár évvel ezelőtt a japán-német motor viszonylatában..Persze a bérből és fizetésből élők számára ez még mindíg rengeteg..
neeeem tudooooom mire gondolhat