Mi van Raptor/650? Csapatot váltottál? Ne keveredj a rizszabáló sárgákkal!
Visszaolvastam a korábbiakat és egy biztos a Raptorra elkelne egy kormányteló, mert anélkül tényleg többlettudást igényel rossz úton nagy sebességnél megfogni.....
Ja nézd a képeket! Még egy Raptoros rajtunk kívül......
Most nézem 2 Raptor van összesen használton eladó Nem fogják megváltani a világot az már biztos. Persze ettől még lehet jó, nem azért írtam, félre ne értsétek
És gondolj bele milyen önuralom kellet hogy reflexből ne kapjak oda..mert ott aztán egymás után jönnek a kátyúk..ha odanyúlok a következő kátyúnál bukta.Hát csak ennyi baja van az olaszos futóműnek..de erről nem az tehet hanem akinek újítani kéne az utat..de lesz ott még jó út remélem
Hát én is azt szeressem ha jó az út a többi megvan akkor minden király és úgy történik ahogy akarom...csak ugye haver a szomszéd városban lakik és oda olyan terep motornak való út megy Neki gondolom majdnem kopog az első teló én meg az úton pattogok de ott ő a gyorsabb ...hát volt már motorról leszállás után golyómarkolászás 10 percig mert felugrottam félig a tankra aztán az meg jól tökön vágott
majdnem.....az alsó nyakrész ami befogja a telókat és abból áll ki egy cső amire a csapágyak mennek.....na az szokott kissé elmenni a legtöbb sérülésnél, de rendbe lehet hozni....
Őőőőőő a villanyak az a cső rész ami a vázra van hegesztve vagy ami ebbe belemegy és alul felül egy cső köti össze a két villahidat és erre a csőre megy a két csapágy?
Szerintem igazad van!Szintén hasonló az én véleményem is ezért nem értettem hogy miért sok kezdő gépnek pont hogy jobb..csak ha összetörné zsebbe nyúlós... na mindegy.
Az Sv-nél én is tapasztaltam hasonlót mikor mentem haveréval...volt hűbazdmeg viszont volt akkor is hűbazdmeg mikor rettentő szar úton elhúzott mellettem és én meg izzadtam meg hop hop hopááá nekem olyankor lassítani kell mert bak kecske feeling
Hát nem tudom.Egy jobb állíthatóbb futóművel kisebb szerintem az esélye hogy pofára essen a szegény kezdő motoros mint egy nem állíthatóval.Én PL jól megrémülök ha a választott ív nem a legtutibb majd belemarok láma módjára a fékbe és ettől megráázza magát mint egy vizes kiskutya és tövig összeül az egész miskulancia mert nagy a súlyom.No ettől mégjobban megrémülök.És ezutá megkönnyebbülök hogy ezt is túléltem és még lassabban megyek.
Na ezen egy jobban beálított futómű segíthet.Kicit kevesebb a para többet lehet másra koncentrálni.Szerintem.Ha hülyeség szóljatok.A gödör még megvan akkor jobban elásom magam.
Gondolom ha nem egy elszánt olasz hívő volt a srác elvette a doki a kedvét... aztán lógó orral ül egy japán gépen és közben elönti a tűz ha összefut egy olasszal.
A totalbike oldalán találtam ezt a cikket..ő lenne a motordoki mint a motorrevüben léő is...Szoktam nyálazni mert lehet okulni pár dolgokból..Elvileg rendes szervízben is dolgozó szakember lenne
Csak azt nem vágom hogy attól hogy jobb a futómű fék stb miért nem jó kezdő motornak a doki szerint..Az egy dolog hogy pattogósabb rossz úton meg hogy ha a fékkart meghúzza az ember harap meg ugye jobb súlyelosztás így könnyebb terelgetni de ez nem kizáró ok Az ember könnyen megszokja.Csak aztán másra ülve olyan fura hogy nem úgy csinálja ahogy kéne.Majd ha egyszer soká lecserélem az enyém nem tudom mire cseréljem de a mostaninál rosszabb ne legyen semmiben.Majd a nagy tesó Raptor
Digónak akkor higgy ha ló legel a sírján.Szípek minőségiek és még szeretem is őket.Ennyi márkás alkatrészt futóműbe és fékbe senki nem tud belegyömöszölni mint a digók.És vázban is nagyon ott vannak.De a blokk közelébe elektronikaügyileg nem tuti hogy őket engedném oda.
Bár nekik legalább van hova fejlődniük.Ki kell fogni egy gondos tulajt és nem lesz gond.
Meg persze nem a focidöntő alatt gyártott gépet kéne megvenni.
Visszaolvastam a korábbiakat és egy biztos a Raptorra elkelne egy kormányteló, mert anélkül tényleg többlettudást igényel rossz úton nagy sebességnél megfogni.....
Ja nézd a képeket! Még egy Raptoros rajtunk kívül......